Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aftat, mistä apu?

Vierailija
28.08.2006 |

Kärsin kivuliaista aftoista melkein jatkuvasti ja niitä on suussani yleensä useita. Nyt ne ovat alkaneet ilmestyä myös nieluun, joten ei kiva Olen käynyt lääkärissä, keliakia-kokeet on otettu, olen käyttänyt Aftab-lääketabletteja, vaihtanut hammastahnan Sensodyneen, välttänyt esim. syömästä raakaa tomaattia. Hetkittäin vaiva saattaa väistyä tullakseen taas kahta rajumpana takaisin. Mitä vielä voisin kokeilla? Mistä saisin avun? Vaiva on todellakin kiusallinen ja ärsyttävä. Onko muita joilla ko. vaiva on jatkuva kuten minulla?

Kaikista neuvoista olen todella kiitollinen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kärsin kivuliaista aftoista melkein jatkuvasti ja niitä on suussani yleensä useita. Nyt ne ovat alkaneet ilmestyä myös nieluun, joten ei kiva Olen käynyt lääkärissä, keliakia-kokeet on otettu, olen käyttänyt Aftab-lääketabletteja, vaihtanut hammastahnan Sensodyneen, välttänyt esim. syömästä raakaa tomaattia. Hetkittäin vaiva saattaa väistyä tullakseen taas kahta rajumpana takaisin. Mitä vielä voisin kokeilla? Mistä saisin avun? Vaiva on todellakin kiusallinen ja ärsyttävä. Onko muita joilla ko. vaiva on jatkuva kuten minulla?

Kaikista neuvoista olen todella kiitollinen!

Vierailija
2/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvosta. Täytyy kokeilla sitäkin.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen niitä oli ja PALJON.

Vierailija
4/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään juon melkein pelkästään vettä, mutta täytynee lopettaa se vähäinenkin tuoremehujen juonti

t. Ap

Vierailija
5/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotene -hammastahnaan ja saman sarjan suuveteen. Saman havainnon ovat tehneet molemmat vanhempani ja sisaruksenikin. Ennen saattoi olla kolme-neljä isoa aftaa yhtäaikaa (aaaaauts) ja nyt on pieniä, korkeintaan " kohtuullisen" kokoisia tosi harvoin. Oi onnea ;)!

Vierailija
6/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saatiin apua Sanasol-valmisteesta. Joka päivä ohjeenmukainen annos. Itse annoin sitä lapsille mutta voi sitä varmaan aikuinenkin ottaa :)

Vierailija
7/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotene-tahnan ja berocan yhdistelmä on ollut tehokas ehkäisijä.

Vierailija
8/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on aftat? Nimim. eikai vaan mitään rakkuloita, koska mulla on just nyt sellasia...?

Vierailija
9/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tartu

Vierailija
10/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se aine, joka tavallisissa tahnoissa saa aikaan sen vaahtoamisen ja (voi) aiheuttaa aftoja. Itse olen käyttänyt vuosia Yotuel -nimistä tahnaa.

Vierailija
11/11 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä otan silloin ensimmäisenä Multivitan. Ei kyllä onneksi kovin usein tule noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä