Juotinko teinin vahingossa humalaan liköörikarkeilla?
Ostin illanistujaisiin suosikkejani liköörikarkkeja. Tarjosin kaikille ja mukana ollut teini kieltäytyi. Koska liköörikarkit olivat muille outo tuttavuus, kerroin että lapsena ne olivat lempikarkkejani, mikä on ihan totta. Jonkin ajan päästä teinikin sitten otti karkkeja, ihan useamman. Ilmeisesti maistuivat :)
Vähän myöhemmin teini kuitenkin vaikutti siltä kuin olisi vähän humalassa. Juotinko teinin känniin? Ei kai liköörikarkeissa ole juurikaan alkoholia? Itse olen ainakin syönyt niitä alle kouluikäisestä lähtien.
Kommentit (9)
Eihän niitä saa edes antaa ala-ikäisille.. Syyllistyit siis rikokseen.
Ap, ip:si on paikannettu ja karhu ryhmä on jo matkalla.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:13"]Eihän niitä saa edes antaa ala-ikäisille.. Syyllistyit siis rikokseen.
[/quote]
Saahan. Idiootti. Joitain vastaavia ei tarvii MYYDÄ jos kauppias niin haluaa
Jos teinisi veti niitä kymmenen pakettia, voi olla että hän oli 0,01% humalassa..
Veikkaisin enemmän lumehumalaa, jos kyseinen teini kuvitteli niissä olevan enemmänkin alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:36"]
Ostin illanistujaisiin suosikkejani liköörikarkkeja. Tarjosin kaikille ja mukana ollut teini kieltäytyi. Koska liköörikarkit olivat muille outo tuttavuus, kerroin että lapsena ne olivat lempikarkkejani, mikä on ihan totta. Jonkin ajan päästä teinikin sitten otti karkkeja, ihan useamman. Ilmeisesti maistuivat :) Vähän myöhemmin teini kuitenkin vaikutti siltä kuin olisi vähän humalassa. Juotinko teinin känniin? Ei kai liköörikarkeissa ole juurikaan alkoholia? Itse olen ainakin syönyt niitä alle kouluikäisestä lähtien.
[/quote]
:D lol!!!
Oikeesti, olet AIkuinen!! (Oletko??)
yhdessä pussissa on vain noin lasillinen (2DL) alkoholia, edesmennyt enoni kerran tyhjensi täytteet kokeiluna. Jospa hänellä tuli vain huono olo, koska pitäisi syödä monta pussia, että olisi edes promillen verran alkoholia veressä.