Kokemuksia Riekerin nilkkureista/saappaista?
Ovatko laadukkaita? Olen ostanut liian monet helvetin liukaspohjaiset talvikengät, enkä enää halua ostaa sellaisia joita ei voi talven liukkailla pitää. Riekerin kengissä pohjat näyttäisivät ihan lupaavilta ja kengät silti ihan kivannäköisiltä. Se vähän mietityttää, että näissä molemmissa kandidaateissa on materiaalina keinonahka. Onkohan ihan hirveän hiostavaa, kun muutenkin jalkani hikoavat paljon?
http://www.zalando.fi/rieker-anna-nilkkurit-musta-ri111c04n-802.html
http://www.zalando.fi/rieker-annalena-nilkkurit-musta-ri111c045-802.html
Kommentit (46)
Eikö teillä yhtään päätä pakota, kun ehdoin tahdoin haluatte keinonahkakengät, joissa pohjakin on keinoainetta? Eivät ne ole sopivat kunnon talviolosuhteisiin. Oikea nahka on lämmintä, varsinkin jos vuoritus on kunnossa (ei pelkkä ohut kangasvuori). Keinoaineesta tehty pohja kovettuu pakkasella ja muuttuu liukkaaksi. Mutta, joo, jos haluatte katkoa jäsenenne tai halkaista kallonne, ostakaa halvalla hinnalla kelvottomat kengät. Minä maksan mieluummin enemmän kunnollisista jalkineista.
Minulla on ollut parit Riekerin kävelykengät, nahkaiset) ja ne ovat kyllä olleet hyvät ja mukavat jalassa. Toiset olivat peräti tarkoitetut kylmiin keleihin. Niissä oli ohut huopavuori ja kunnon kumipohja.
Ostin kk sitten riekerin nilkkurit ja nyt kun kävelin loskassa, oli kengät hetkessä läpimärät. Veikkaan myös että pohja menee katki alle vuoden käytössä. En enää ikinä panosta Riekerin kenkiin
Lastu on huonontunut todella paljon. Ostaisin suomalaiset kengät...
Itselläni on ollut yhdet Riekerin kengät ja ne aukesivat kärjestä parissa kuukaudessa, vaikka en edes käyttänyt niitä päivittäin. Muuten ihan suht hyvät jalalle. Parhaat kokemukset itselläni on laadun ja käyttömukavuuden suhteen Pomarin kengistä. Itselläni on yhdet Pomarit jo neljättä talvea ja ovat vielä aivan ehjät ja liukkailla keleillä aivan huiput. Myös Eccot ovat olleet ihan ok.
Mulla kahdet riekerin nilkkurit karvavuorella. Toiset käytössä jo kaksi talvea, sisällä ei niiden kansa voi olla. Liian kuumat. Nyt toiset jollain vettä pitävällä kalvolla. Saa nähdä millaiset ne on
En ole huomannut, että olisivat mitenkään erityisen liukkaat. Ballerina Mulla on ollut kolmet, ja ne kaikki on kestäneet tosi hyvin. Niillä on kävelty paljon.