Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei avaa Whatsapp -viestiä

Vierailija
10.08.2021 |

Laitoin eilen (miespuoliselle )kaverilleni viestiä. Lähetin viestin klo 20. Hän oli eilen tuon jälkeen useasti ”paikalla”, mutta ei avannut viestiä. Tänään on ollut useasti, ei ole avannut! Siis kuka tekee näin?!

Loukkaavaa. Tuntuu etten ole viiden pennin arvoinen ystävä, kun viestiini ei vastata tai edes avata.

Tausta; mitään riitaa, erikoista yms. ei taustalla ole.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mäkin kerron ihan viestillä kavereille kuten muutkin asiat. Mun mielestä ihan normaalia. Mutta ei ole normaalia olla ottamatta osaa ja panna vaan joku emoji!

Onko normaalia kutsua kaverikseen henkilöä, jota ei kiinnosta pskaakaan sun asiat...?

Vierailija
122/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju. Mutta aina ajankohtainen. Naisille tiedoksi että metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Moni nainen on omalla käytöksellään ansainnut sen ettei viesteihin vastata. Olen itsekkin avannut naisten lähettämiä viestejä välillä vasta kuukausien jälkeen, pakko ghostata ääliöt pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole älypuhelinta, koska siitä on paljastunut kaikenlaisia epämiellyttäviä piirteitä, kuten nyt tuo ap:n mainitsema asia, että sen voi lähettäjä nähdä, avaako vastaanottaja sitä whatapp-viestiä vai eikö yms. 😱

Siis aivan järkyttävää! Minusta se yksityisasia, mitä haluaa tehdä ja tekee saapuville viesteille ym. Tuollainen tiedonsaanti ei todellakaan sovi minulle, olen sen verran tarkka yksityisyydestäni.

Vierailija
124/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kaverille jos on asiaa. 

Vierailija
125/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla ei ole älypuhelinta, koska siitä on paljastunut kaikenlaisia epämiellyttäviä piirteitä, kuten nyt tuo ap:n mainitsema asia, että sen voi lähettäjä nähdä, avaako vastaanottaja sitä whatapp-viestiä vai eikö yms. 😱

Siis aivan järkyttävää! Minusta se yksityisasia, mitä haluaa tehdä ja tekee saapuville viesteille ym. Tuollainen tiedonsaanti ei todellakaan sovi minulle, olen sen verran tarkka yksityisyydestäni.

Nostin tämän vanhan keskustelun, kun minun edellinen terapeutti lähetti minulle juuri tuollaisen viestin. Olisi edes lähettänyt normaalin tekstiviestin, missä ei ole noita lukukuittaus ihmetyksiä. En todellakaan halua keskustella hänen kanssaan.

Vierailija
126/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi samaistua ap:hen. Siis kuka tuo jätkä on ja miksi kerrot hänelle toisesta kaveristasi? Tunsivatko he edes toisiaan?

Vierailija
127/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostin tämän vanhan keskustelun, kun minun edellinen terapeutti lähetti minulle juuri tuollaisen viestin. Olisi edes lähettänyt normaalin tekstiviestin, missä ei ole noita lukukuittaus ihmetyksiä. En todellakaan halua keskustella hänen kanssaan.

Välttäkää terapiaa!!!!!!!

Vierailija
128/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin on kyllä, mutta mitään vatsäppiä en kyllä suostuisi ikinä käyttämään. Hirvee ajatuskin, että koko ajan olisi toisten valvovan silmän alla niin sanotusti. En halua olla aina tavoitettavissa!

Vierailija
129/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on lukukuittaukset pois päältä, enkä kyllä yhtään ihmettele, jos kyseinen henkilökin pitää ne pois päältä. 

Miksi? Eihän se mies tiedä että ap käy katsomassa hänen paikalla oloaan.

Saattaa pitää lukukuittaukset ihan siitä syystä pois päältä, että kukaan ei pääse vinkumaan koska on viestit lukenut. Voi olla jotain vaikka historiaa moisesta .

Aika harvalla on lukukuittaukset pois päältä. Jos lukukuittaukset on pois päältä, ei myöskään näe koska henkilö on viimeksi käyttänyt WhatsAppiä (ja tässä kysyjän tapauksessa viimeisin läsnäoloaika näkyi).

Lukukuittaukset päällä, mutta ei silti näe milloin on ollut paikalla.

-ohis

Vierailija
130/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelin on kyllä, mutta mitään vatsäppiä en kyllä suostuisi ikinä käyttämään. Hirvee ajatuskin, että koko ajan olisi toisten valvovan silmän alla niin sanotusti. En halua olla aina tavoitettavissa!

Siellä saa kyllä kaiken näkyvyyden pois, niin halutessaan..

Vierailija
131/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tutustumisvaiheessa, unohda koko tyyppi. Et kiinnosta häntä tarpeeksi. Hänellä voi olla myös muita naisia, joiden kanssa viestittelee. Odottelisin kuitenkin ihan hiljaa selitystä pari päivää... ja jos vastausta ei tule (ja deittailette), ghostaisin koko paskan.

Vierailija
132/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kytkenyt typerän ominaisuuden pois. En näe muiden lukutietoja eivätkä muut näe minun lukutietojani.

Vierailija
133/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi hittu nyt taas va jak ki

Vierailija
134/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä menee välillä useampi vuorokausi etten edes katso puhelinta. Kaikkien elämä ei pyöri puhelimen ympärillä

Nyt ei puhuta niistä, joilla ei ole kavereita.

Vierailija
135/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivanha ketju. Mutta aina ajankohtainen. Naisille tiedoksi että metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Moni nainen on omalla käytöksellään ansainnut sen ettei viesteihin vastata. Olen itsekkin avannut naisten lähettämiä viestejä välillä vasta kuukausien jälkeen, pakko ghostata ääliöt pois. 

Ei sulle kukaan viestittele.

Vierailija
136/136 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti on huonoa käytöstä olla vastaamatta edes jotain vuorokauden sisällä. 

Tuo wa:n viimeksi paikalla -toiminto on silti ikävä. Joskus itsekin haluan ensin miettiä mitä vastaan toiselle, ja sitten tuntuu, että toinen katsoo koska olen ollut paikalla ja loukkaantuu kun en ole heti vastannut. Minusta tällä toiminnolla saadaan aikaan paljon väärinkäsityksiä, siksi en sitä pidäkään päällä. Sitten saa varoa, ettei toinen näe että on paikalla :D  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi