Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei oo yhtää kaveria :c

Vierailija
27.08.2014 |

Oon joka välkkä yksin... Tai on mul koulun ulkopuolella :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ollut koulussa kavereita. Luin kaikki välitunnit kirjoja, ettei olisi niin yksinäinen olo.

Vierailija
2/10 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:11"]Voi sinua :( miten luokkalaisesi käyttäytyy sinua kohtaan? Voisitko/haluaisitko aloittaa jotain harrastusta, niistä löytyy yleensä kavereita myös koulun ulkopuolelta.
Mistä päin olet? Pienillä paikkakunnilla harrastusmahdollisuudet ovat tietysti huonot, piirit ovat pienet ja potentiaalisia kavereitakaan ei välttämättä ole paljoa.
[/quote] luokkakaverit on ihan ok, muttei oo mun kaa välkil :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:11"]Voi sinua :( miten luokkalaisesi käyttäytyy sinua kohtaan? Voisitko/haluaisitko aloittaa jotain harrastusta, niistä löytyy yleensä kavereita myös koulun ulkopuolelta.
Mistä päin olet? Pienillä paikkakunnilla harrastusmahdollisuudet ovat tietysti huonot, piirit ovat pienet ja potentiaalisia kavereitakaan ei välttämättä ole paljoa.
[/quote] luokkakaverit on ihan ok, muttei oo mun kaa välkil :/
[/quote] ja siis iha Tampereelt :|

Vierailija
4/10 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sulle pari vinkkiä. 

- Opettele sosiaalisia taitoja. Tervehdit, kysyt mitä kuuluu. Kuuntelet vastauksen rauhassa ja olet iloinen. Ellei sinulla ole iloinen olo, teeskentele. Sori, jos neuvoni ovat turhia ja teet noin jo valmiiksi. 

-Pukeudu siististi ja hanki tyylillisesti oman näköisiä vaatteita. Oman tyylinsä löytäneet ihmiset ovat viehättäviä, varsinkin nuorten mielestä. Älä kuitenkaan mene äärimmäisyyksiin ja rupea näyttämään saatananpalvojalta tms liian oudolta. ;)

-Muista olla kuitenkin oma itsesi, joskus pitää sosiaalisessa elämässä kuitenkin feikata ja "tasoittaa kulmia".

- Jos olet yksin, motivoi itseäsi vaikka lukemaan lääkiksen pääsykoekirjoja (!) ja mieti, että tulevaisuutesi on ruusuinen, vaikka nyt ei siltä tunnut. Tai opiskelet jotain muuta itsellesi tärkeää asiaa ja muistat, että 14-vuotiaan elämä tulee muuttumaan täydellisesti seuraavan 6 vuoden aikana! :)

Esim itse olin suhteellisen suosittu koulussa, mutta arvaa mitä? Kukaan meistä, jotka olimme yläasteella kavereita ei ole enää missään tekemisissä toistensa kanssa. Kiusaamista ei ollut, mutta ketään ei kiinnostanut edes yhden tyypin järjestämä luokkakaokous, joka jäikin sitten järkkäämättä. Pointti on, että se miten hauskaa heillä nyt on, tulee loppumaan. He, kuten sinä, löytävät uudet kaverit aikuisuuteen. 

Yliopistovalinnalla voit vaikuttaa paljon millaisessa porukassa opiskelet. Kärjistetysti teatterikorkeassa ja lääkiksessä on tietynlaisia ihmisiä. Valitse niistä itsellesi sopivin! Tsemppiä, ja muista ainoa millä on MITÄÄN väliä sinun iässäsi on koulumenestys. 

Vierailija
5/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla sun kaveri :)  Kuinka vanha oot?

Vierailija
7/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko, että joku av-äiti alkaisi sinulle kaveriksi? Menw omaikäisten palstalla.

Vierailija
8/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:21"]Mä voin olla sun kaveri :)  Kuinka vanha oot?
[/quote] 14 :/

Vierailija
9/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua :( miten luokkalaisesi käyttäytyy sinua kohtaan? Voisitko/haluaisitko aloittaa jotain harrastusta, niistä löytyy yleensä kavereita myös koulun ulkopuolelta.

Vierailija
10/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste on pian ohi, koulukavereita voi löytyä sitten lukiosta/amiksesta :) harmi, että joudut viettämään välitunnit yksin. Itsekseen ei ole aina kiva olla :/