Vasemmistoliitto huolestuttaa
Siinä porukassa taitaa olla seassa pahan kätyreitä.
Kommentit (17)
^ No en tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta huolestuttaa.
Joku raja heidän sateenkaari-ideologialleen olisi kyllä hyvä olla. Ei tässä yhteiskunnassa voida sentään ihan kaikkea sallia.
Miksi "pahan kätyrit" olisivat tuommoisessa keskipienessä puolueessa, joka ei tunnu saavan mitään aikaan?
Vai meinaatko, että vasemmistoliittoon olisi soluttautunut kokoomuksen kätyreitä, jotka sabotoivat sisältä käsin vasemmistoliiton toimintaa?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:00"]
Joku raja heidän sateenkaari-ideologialleen olisi kyllä hyvä olla. Ei tässä yhteiskunnassa voida sentään ihan kaikkea sallia.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
Heidän sateenkaarensa alla on nähtävästi tilaa kaikenlaiselle, jopa laissa kielletylle, seksuaalisuudelle. Homot ja lesbot vielä menee, mutta että lapset.
Näinpä. Kontula ja hänninen, oikein inhottaa kun ajatteleekin :(
Olen aina ennen äänestänyt vasemmistoliittoa, on siellä erittäin hyviä tyyppejä vieläkin, mutta yhtään ääntä en halua enää puolueelle antaa.
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kannanotot/nautinto-ja-vaara
Ilmeisesti Kontula tarkoittaa että lapsiakin saa metsästää koska rapatessa roiskuu, eiks?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:11"]
Ilmeisesti Kontula tarkoittaa että lapsiakin saa metsästää koska rapatessa roiskuu, eiks?
[/quote]
Itse asiassa, me emme voi tietää, mitä hän tuolla halusi tarkoittaa, spekulointia vain teillä nyt, ja ymmärän jotenkin teidän halun nyt nähdä asiat näin, vaikka ei ehkä fiksua.
Sateenkaari-ideologiakäsitteeseen ei minusta pidä missään vaiheessa sotkea toisten ihmisten alistamista tai hyväksikäyttöä. Ymmärrän mitä yritätte sanoa mutta olkaa kilttejä älkääkä niputtako seksuaalivähemmistöjä pedarien kanssa samaan ryhmään.
Jokainen sivistynyt ihminen kannattaa sitä, että aikuiset saavat vapaasti toteuttaa itseään kun eivät vahingoita muita. Siksi pedofilia on aina täysin eri asia kuin esimerkiksi transseksuaalisuus.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:11"]
[/quote]
Itse asiassa, me emme voi tietää, mitä hän tuolla halusi tarkoittaa, spekulointia vain teillä nyt, ja ymmärän jotenkin teidän halun nyt nähdä asiat näin, vaikka ei ehkä fiksua.
[/quote]
Itse asiassa me tiedämme - ja Kontula tietää - että tämä pedofilia-aihe on viikon lööppijuttu ja ajankohtaisesta kakkosesta alkaen pinnalla. Eli tulkinta ei ole kaukaa haettua.
Olen aina äänestänyt Vasemmistoliittoa. Olen myös Vasemmistoliiton jäsen, joskus ollut melko aktiivinenkin.
Tuskin Vasemmistoliitto tarkoituksella haluaa hyysätä lapsiinsekaantujia, mutta viime aikoina minua on alkanut huolestuttaa tämä hyssyttely. Ensin tapaus Hänninen kuitattiin sillä, että kyseessä on kansanedustajan oma asia eikä hän ole tehnyt mitään väärää. Minusta on kuitenkin yhteiskunnallisesti merkittävää se, että Hännisen mielestä hänen tapauksessaan ei ole mitään ongelmallista ja että hän on kansanedustajana päättämässä lainsäädännöstä, jolla vastaaviin tapauksiin vaikutetaan.
Toisena on sitten tämä Anna Kontulan facebook-ystävyys lapsiinsekaantujan kanssa. Kun keskustelu, jossa rikollinen itse puolusteli järkyttäviä tekojaan, oli käynnissä Anna Kontulan FB-sivulla, hän samaan aikaan julkaisi seksuaalisuudesta kertovan blogitekstin, jossa toivoi suvaitsevaisuutta ja kuvaili, että nautintoa hakiessa voi tulla joskus ylilyöntejä ja "rapatessa roiskuu". Huomasin, että moni lapsiinsekaantujaa ketjussa ideaalisesti puolustava oli myös Vasemmistoliiton jäsen. Tämä järkytti minua paitsi pikkulasten vanhempana myös vasemmistoliittolaisena.
Toivoisin, että Vasemmistoliitto voisi sanoutua irti tästä lapsiinsekaantujamyönteisestä maineestaan niin, että voisin edelleen uskoa puolueeni olevan mottonsa mukaisesti pienten puolella.
Harmittaa, kun on niin vähän rahaa.
Ota joltain, jolla on!
Joo!
Siinä vasemmistoliittolaisuus pähkinänkuoressa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:34"]
Olen aina äänestänyt Vasemmistoliittoa. Olen myös Vasemmistoliiton jäsen, joskus ollut melko aktiivinenkin.
Tuskin Vasemmistoliitto tarkoituksella haluaa hyysätä lapsiinsekaantujia, mutta viime aikoina minua on alkanut huolestuttaa tämä hyssyttely. Ensin tapaus Hänninen kuitattiin sillä, että kyseessä on kansanedustajan oma asia eikä hän ole tehnyt mitään väärää. Minusta on kuitenkin yhteiskunnallisesti merkittävää se, että Hännisen mielestä hänen tapauksessaan ei ole mitään ongelmallista ja että hän on kansanedustajana päättämässä lainsäädännöstä, jolla vastaaviin tapauksiin vaikutetaan.
Toisena on sitten tämä Anna Kontulan facebook-ystävyys lapsiinsekaantujan kanssa. Kun keskustelu, jossa rikollinen itse puolusteli järkyttäviä tekojaan, oli käynnissä Anna Kontulan FB-sivulla, hän samaan aikaan julkaisi seksuaalisuudesta kertovan blogitekstin, jossa toivoi suvaitsevaisuutta ja kuvaili, että nautintoa hakiessa voi tulla joskus ylilyöntejä ja "rapatessa roiskuu". Huomasin, että moni lapsiinsekaantujaa ketjussa ideaalisesti puolustava oli myös Vasemmistoliiton jäsen. Tämä järkytti minua paitsi pikkulasten vanhempana myös vasemmistoliittolaisena.
Toivoisin, että Vasemmistoliitto voisi sanoutua irti tästä lapsiinsekaantujamyönteisestä maineestaan niin, että voisin edelleen uskoa puolueeni olevan mottonsa mukaisesti pienten puolella.
[/quote]
Jos olet liiton jäsen niin sinulla on oivallinen väylä tuoda huolesi julki liiton johtajille. Oikeastaan velvollisuutesi on tehdä niin. Saat minun tukeni ja varmasti monen muunkin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:43"]
Harmittaa, kun on niin vähän rahaa. Ota joltain, jolla on! Joo! Siinä vasemmistoliittolaisuus pähkinänkuoressa.
[/quote]
No jaa. Itse olen Vasemmistoliiton kannattaja, ollut jo yli vuosikymmenen, ja olen hyvätuloinen IT-konsultti. Tiedän monia muitakin koulutettuja, hyvätuloisia ihmisiä jotka kannattavat Vasemmistoliittoa. Emme tosiaan ole kaikki pienituloisia tai sossupummeja, kuten jotkut olettaa.
Itseäni viehättää Vasemmistoliitossa yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden idean ja ympäristöaatteen yhdistäminen. Mitään pahan kätyreitä en ole huomannut eikä puolue tai kukaan sen täysijärkinen kannattaja varmastikaan kannata esim. pedofilian tapaisten iljettävyyksien kannattamista. Seksuaalinen vapaus, joo, mutta aikuisten, vapaaehtoisten ihmisten välillä vaan.
Eikös sen moton voisu nyt muuttaa muotoon "pienten suolella"
IT-konsultti ei jostain syystä tahdo nähdä ympärilleen vaan ummistaa silmänsä. Pahaa ei ole, kun sen olemassa olon mielessään sulkee pois. Väärin.
Pitäisiköhän ne kerätä taas leireille ja tappaa näklään ja tauteihin?
t. Lahtari