Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet, sopiiko laihduttajalle yhdeksi ateriaksi..

Vierailija
27.08.2014 |

..saarioisten lihakeitto, 120kcal? Ja kalasalaattia hiukan päälle? Nälkä tolla määrällä nyt ainakin lähti, just söin. Älkää nyt sanoko ettei voi koko päivänä syödä tänääb muuta :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jollakin joku mielipide on?

Vierailija
2/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin omatekemää ruokaa.. noissa on vaikka mitä lisäaineita. Mikset syö vaikka täysjyvä tortillaa jonka täytät vaikka lohelka yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sopii. Hyvin kevyttä syömistähän tuo on. Kysymys kyllä osoittaa että kannattaisi ehkä perehtyä laihduttamiseen vähän tarkemmin ettei tarvisi moisia kysellä. Vaikka kirjautua Kiloklubiin niin että saisi käsityksen siitä miten paljon saa syödä, ja ruokapäiväkirjaan syömisiään kirjailemalla voisi seurata paljonko oikeasti syö...

Vierailija
4/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lohella siis.

Vierailija
5/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nälkä tolla ruualla lähtee, mutta kohta sulla on taas nälkä.

Vierailija
6/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun söun himoon ja laiskotutti. Löysin kaapista :) Eli en kuitenkaan pilannu tolla mun laihista? :) Ap

Vierailija
7/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin*

Vierailija
8/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin tuommoinen ateria kuin herkkuja!

Vierailija
9/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... Tolla menolla menee pieleen.

Vierailija
10/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä yhdellä aterialla ole mitään merkitystä vaan sillä mitä syö kokonaisuudessaan päivän aikana. Kyllä sitä voi vetäistä vaikka pizzan jos ei syö sitten kovin paljoa muuten sinä päivänä. Toisaalta voi saada liikaa kaloreita melko kevylläkin aterioilla jos niitä syö liian monia päivässä tai annokset on hyvin isoja. 

Kannattaa etsiä itselle toimiva tapa ja ainakin aluksi seurata ihan laskurilla sitä kalorinsaantia. Joillekin sopii pienet ateriat monta kertaa päivässä. Itselleni toimi taas se että latasin 2 kertaa päivässä reilun satsin kunnon ruokaa enkä syönyt välillä mitään.

Vierailija
11/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nälän tunne haittaa minua. Ja pyrin olemaan syömättä viiden jälkeen enää illalla. Iltapvällä vielä jotain kevyttä nassuun! :) Ap

Vierailija
12/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ei kai nyt yhdellä aterialla voi koko laihdutus mennä pieleen! Itse kyllä suosisin silti itse tehtyjä ruokia noiden einesten tilalla.

Vierailija
13/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavalta kuulostaa. Millainen laihis oikein on kyseessä? Syömisen kanssa taitaa olla ongelmia. Suosittelen tosiaan asioihin perehtymistä. Kysele vähän tietäväisemmiltä ihmisiltä apuja.

Vierailija
14/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 10:18"]

Mielummin omatekemää ruokaa.. noissa on vaikka mitä lisäaineita. Mikset syö vaikka täysjyvä tortillaa jonka täytät vaikka lohelka yms

[/quote]

Tai sitten tortillan tilalta kaalinlehti. Senkin voi kätevästi täyttää :)

Vierailija
15/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 10:24"]Ei nälän tunne haittaa minua. Ja pyrin olemaan syömättä viiden jälkeen enää illalla. Iltapvällä vielä jotain kevyttä nassuun! :) Ap
[/quote]

mihin perustat ton ettei enää 5 jälkeen mitään ???