Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitäs tästä mieltä?

Vierailija
28.08.2006 |

meidän tyttö söi yövellin vielä hiukan ennen 5-vuotispäivää. heräsi siis yöllä syömään. aina ollut iloinen ja tyytyväinen lapsi. itse ilmoitti, että en tarvitse enää pulloa. mikä on se valta tai laki,joka määrää,että pullottelu tai joku muu vastaava(mikä ei kuulu siihen ikään)pitää lopettaa heti????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meidän tyttö söi yövellin vielä hiukan ennen 5-vuotispäivää. heräsi siis yöllä syömään. aina ollut iloinen ja tyytyväinen lapsi. itse ilmoitti, että en tarvitse enää pulloa. mikä on se valta tai laki,joka määrää,että pullottelu tai joku muu vastaava(mikä ei kuulu siihen ikään)pitää lopettaa heti????

Vierailija
2/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikö näistä asioista saa puhua,pitääkö aina olla niin erinomainen kirjojen ja muiden kautta oppinut? maalaisjärkeä peliin ja KOMMENTTEJA!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla lapsilla ehdoton yläikäraja 3 v. Siis kun täyttää kolme,ei ole enää vellipulloa.

Vierailija
4/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ikinä en tutuille(kaikille)kehtaisi myöntää asiaa. mikä siinä on niin tuomittavaa,että tekee, kuin parhaaksi näkee?

Vierailija
5/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 5

Vierailija
6/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua enääen tosin kyllä tarjoakaan.