Onko täällä miehiä? Mikä siinä suhteessa olemisessa on niin helvetin vaikeeta?
Kommentit (10)
Noku pierettää ja tulee röyhtäys ja hilsettäkin löytyy. Pahin on kuorsaus ja se vie loputkin hermot. Unohdinko mainita että nenää tulee kaiveltua rään takia runsaasti?
Mun mies vastas "en mä tiedä, ei kai mikään" (en kyllä kertonut mistä sais ajatuksen kysyä, joten oli vähän pihalla ku heitin tollasta)
Mun mies vastas "en mä tiedä, ei kai mikään" (en kyllä kertonut mistä sais ajatuksen kysyä, joten oli vähän pihalla ku heitin tollasta)
Yksinkin on kivaa kun pääsee paneskelemaan ympäriinsä (mihin ei kyllästy ollenkaan niin nopeasti kuin parisuhdeseksiin). Ei sitä aina oo motivoitunu parisuhteessa ja välillä miettii, että pitäiskö lähteä kävelemään.
Naisethan täällä kehuvat kuinka kivaa on toisten naisten ukkomiesten kanssa.
Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa olla ilman vakituista suhdetta?
Joidenkin kanssa helvetin helppoa toisten kanssa ei vaan onnistu.
Mä olen helppo ihminen, liiasta pieruhuumorin viljelystä tai epämääräisestä kiukuttelusta lähinnä en tykkää, enkä siitä että kaikki lomareissutkin tehdään kaverien kanssa, mutta mulla ei ole mitään osaa arvon herran elämässä, muuta kuin käydä silloin tällöin antamassa hänelle pillua. Joo, en anna enää.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:23"]
Yksinkin on kivaa kun pääsee paneskelemaan ympäriinsä (mihin ei kyllästy ollenkaan niin nopeasti kuin parisuhdeseksiin). Ei sitä aina oo motivoitunu parisuhteessa ja välillä miettii, että pitäiskö lähteä kävelemään.
[/quote]
Paneskeleeko ne ihan kaikki ympäriinsä? Musta tuntuu että tämä ei ehkä ihan helposti sais noin yleensä naisilta, voin tietysti olla väärässä.
No jonkun kanssa ei mikään sun kanssa ehkä kaikki...