G: Oudoin omistamasi esine tai asia?
Asuntosi oudoin yksityiskohta -ketjun innoittaman ajattelin kysellä mikä on teidän kummallisin, oudoin, harvinaisin tai pähein omistama esine!
Omani kerron myöhemmin! ;)
Kommentit (22)
Extyttöystävän paskaset pikkuhousut
1800-luvun messinkinen mikroskooppi. Täydellinen, omassa puulaatikossa, kaikkine tykötarpeineen.
Muovipussiin vuonna 2005 suljetut oksennuksiset pyyhkeet.
Vanha kasakkanukke, jonka ostin kirpputorilta. Siinä on valujäljet muttei valmistajan nimeä, ja se on käsinmaalattu.
Toinen on Neuvostoliitosta tuotu Москва-kirja, jossa on kuvia Moskovasta venäjänkielisillä teksteillä ja lopussa kommunistilauluja georgiankielisillä sanoilla.
Leninin rintakuvapatsas neuvostoliiton ajoilta. Lasten kysymyksiä odotellessa...
Kaksi täytettyä oravaa...en tiedä miksi ne ovat keittiön pöydällä, unohtuivat varmaan siihen silloin kun hankin ne. Jotain pari kolme vuotta sitten...
Täytetty pingviini, 1930-luvulta.
Aidoilla timanteilla koristeltu dildo. Ja juu, karaatit ei päätä huimaa, mut... ;)
Hello Kitty, joka on pukeutunut tarjoilijaksi, ja roikottaa teekannua, joka on herätyskello.
Hmm.. Mulla on täytetty jänis, jonka päässä on aidot peuransarvet!
Mulla on Pekka Haaviston presidentinvaali-mainos. Se on kangas, jossa Pekka on luonnollisessa koossa :)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:23"]
Kaksi täytettyä oravaa...en tiedä miksi ne ovat keittiön pöydällä, unohtuivat varmaan siihen silloin kun hankin ne. Jotain pari kolme vuotta sitten...
[/quote]
Meillä on täytetty aasi...älkää kyselkö :/
Siskoni viisaudenhammas. Opiskellessani hammaslääkäriksi siskoni sai kunnian olla ensimmäinen hampaanpoistopotilaani ja luulin siskon ehkä haluavan hampaan itselleen muistoksi. Ei halunnut, ja se jäi taskuuni pyörimään, sitten laukkuun, ja välillä putkahtaa esiin jotain turhan tavaran laatikkoa siivotessani. Enää en raaski poiskaan heittää. Kummallinen pieni muistoni :)
Täytetty ryssä, isoisäni kokoelmasta.
Guatemalalaisen rakastajani karvoista tehty koriste-esine. Rakastajani antoi karvojaan minulle hyvästiksi ja teetin niistä pienen nallen. Mieheni ei ole koskaan edes huomannut sitä, koska kerään kaikkea krääsää.