exästäni...
meillä oli pari vuotta sitten puolen vuoden suhde joka päättyi exäni pettämiseen.
Olimme sen jälkeen vielä kaveri väleissä kun olin päässyt yli suurimmasta katkeruudesta että hän petti minua. Vuosi sitten tapasin miehen jonka kanssa edelleen seurustelen ja asumme yhdessä ja meillä menee loistavasti. Olen sanonut exälleni silloin vuosi sitten että haluan unohtaa hänet ja jatkaa elämääni uuden miehen kanssa jota rakastan ja etten halua siksi olla enää missään tekemisissä,en edes soitella/tekstailla.
Kuitenkin olen pari kertaa vaihtanut tekstarein kuulumisia mutta 3kk en ole enää vastannut viesteihin enkä puheluihin. Hän koittaa edelleen soittaa joka viikko ehkä neljä kertaa eikä lopeta vaikka en vastaa.
Miksi hän tekee näin vaikka en vastaa? en ymmärrä enää
Kommentit (11)
Itse ne kehtaisi edes soittaa toiselle jos ei vastaisi. Kaksi kertaa voisin soittaa mutta kuukaudesta toiseen...
Mulla on myös paha ex. Hän petti mua nykyisen kanssa ja heillä on nyt vauva. Yrittää aina pilata kaikki suhdeyritelmäni. Ei halua olla kanssani, mutta kukaan muukaan ei saisi olla. Asiaa vaikeuttaa se että meillä on yhteisiä lapsia.
Uhkaa lähestymiskiellolla tai rikosilmoituksella. Eikös tuontyyppinen vainoaminen juuri tullut rangaistavaksi teoksi. Itselläkin kokemusta vastaavasta, eli vainoavasta ja stalkkaavasta exästä. Piti sanoa todella rumasti ennen kuin lopetti.
Yrittää käyttää valtaansa sun uuden suhteen pilaamiseen. Että sais sut uudelta mieheltä pois. Ja sitten pettäisi taas. Pettäjät toimii niin.
Ota etäisyyttä.
yritti pilata aiemmankin tapailuni. Muuttuu käytös kun kuulee että mulla on mies tai kun tapailin yhtä toista aiemmin pari kertaa.
Tästä uudesta miehestä sai tietää kahden viikon tapailun jälkeen viime kesänä ja soitti mulle ja haukkui mieheni kaikenmaailman hakkaajaksi ynmt..
Ap
Piiri pieni pyörii exät siinä hyörii...
Kuulostaa ihan sille että olet exällesi jonkinlainen pakkomielle. Koita päästä tyypistä eroon. Tuo on jo vainoamista ja voi paheta.
Mulla oli/on ihan sama tilanne! Meillä tosin oli 3 vuoden suhde takana ja jätin miehen, koska noh, olin 17 kun aloimme seurustella ja huomasin n. 2 v seurustelun jälkeen, että emme enää niin hyvin sopineet yhteen enkä enää niinkään välittänyt miehestä vaan olin suhteessa pelkästä tottumuksesta..
No helvettihän siitä pääsi valloilleen vaikka ero tapahtuikin siististi. Kauheeta tenttausta ja soittelua jatkuvasti ja kun n. 4 kk eromme jälkeen aloin tapailla uutta, aivan ihanaa miestä (jonka kanssa olen edelleen) niin soittelu ja tekstailu äityi entisestään.
Hankin koiran kun olimme vielä eksän kanssa yhdessä ja vaikka sen itse ostin, kasvatin ja hoidin niin yhtäkkiä alkoi eron jälkeen koira kiinnostaa ja halusi ottaa sitä hoitoon ja jatkuvasti tekstaili sen varjolla et halus muka tietää mitä MUN koiralle kuuluu. Aina jos vastasin, niin hän alkoi siirtää keskustelua mun yksityiselämään ja varsinkin tähän uuteen mieheen. Tekstasi myös mun siskolle ja tenttasi siltä mun asioita.
Erosta on nyt reilut kaks vuotta ja edelleeeeeen se jaksaa tekstata ja "kysellä koirasta" vaikka oon jo melki vuos sitten ilmoitin etten enää vastaa ja hanki oma koira. Oon harkinnut numeron vaihtamista....
Ota nyt miehistä selvää. Tsemppiä sulle! Toi on rasittavaa ja saattaa pahimmassa tapauksessa haitata uutta suhdettakin.
Jaa ei näköjään kappalejako jaksa toimia kun kirjottaa puhelimella!!:( t. Edellinen
Siskoni sanoi myös että vaikuttaa pakko mielteeltä. Muutin puoli vuotta sitten eikä hän tiedä missä asun eikä saa tietää koska kaikki tietoni ovat salaisia. Vaihdan numeron mielummin kuin pyydän häntä jättämään minut rauhaan.
nro 7 harmi kun sinunkin kohdalle on sattunut ehkä hieman pahempi exä :(
Päätin etten vastaa ja hän jättäisi minut rauhaan mutta paheni tuo soittelu kun ei kuule minusta enää mitään eikä tiedä asioista mitään.
Ap
Up