Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanit saavat kiittää lihansyöntiä omasta olemassaolostaan

Vierailija
26.08.2014 |

Jos nimittäin kaikki kivikauden ihmiset olisivat päättäneet ruveta vegaaneiksi, ei ihmistä enää olisi maapallolla. Ihminen olisi yksinkertaisesti kuollut sukupuuttoon. Tuohon aikaan kun ihmiset olivat metsästäjä-keräilijöitä, eikä maanviljelyä ollut vielä keksitty, oli hengissäselviytymisen ehto se, että keihästettiin mammutteja, joista riitti koko heimolle ruokaa pitkäksi aikaa. Vegaanius on siis kiittämätöntä ja itsekästä. Mielestäni samanlainen luonnonvastainen perversio kuin homouskin.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikaudella ei pahemmin voinut valikoida mitä syö nykyään onneksi voi ja eiköhän ne aivot (ainakin osalla ihmisistä jos tajuat mitä tarkoitan) ole kehittyneet nosta ajoista. Mksi kiellät eläimen elämältä arvon?

Vierailija
42/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenkö lihansyöjä? Kokeilepas syödä raakaa lihaa ja myös sulattaa se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:41"]

Jos nimittäin kaikki kivikauden ihmiset olisivat päättäneet ruveta vegaaneiksi, ei ihmistä enää olisi maapallolla. Ihminen olisi yksinkertaisesti kuollut sukupuuttoon. Tuohon aikaan kun ihmiset olivat metsästäjä-keräilijöitä, eikä maanviljelyä ollut vielä keksitty, oli hengissäselviytymisen ehto se, että keihästettiin mammutteja, joista riitti koko heimolle ruokaa pitkäksi aikaa. Vegaanius on siis kiittämätöntä ja itsekästä. Mielestäni samanlainen luonnonvastainen perversio kuin homouskin.

[/quote]Miten avauksesi liittyy tähän päivään?

Miten homous on luonnonvastaista, jos sitä esiintyy luonnossa lähes kaikkialla?

Vähän tasoa näihin provoihin, kiitos.

Vierailija
44/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:48"]

eiköhän kivikauden ihmiset pääasiassa eläneet naisten kaivamien juurien ja hyönteisten, matojen ja rottien voimalla...

[/quote]

ja kivikauden ihmiset pitivät viestirinkiä "paskaa vegaaniruokaa", jotta pääsevät arvostelemaan paskoja juuria ja heiniä. lisäksi pitivät meteliä juurensyönnistään ja pitivät sitä ainoana oikeana elämäntapana?

Vierailija
45/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Emme elä kivikautta. Vegaanisuudella ja homoudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Oliko vielä muuta?

Vierailija
46/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan eläinten kohtelu tehotuotantotiloilla tms., on siis vähän eri asia, kuin metsästys entisaikoina. - ohis 

Vierailija
47/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi kiitos, kiitos kiitos kiitos!!!!!!!! 

Vierailija
48/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ihmislaji saa kiittää kasviksia syöneitä imisapinaesi-isiämme olemassaolostaan.

Vierailija
49/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikaudella ap olisi jo todennäköisesti kuollut johonkin sairauteen.

Vierailija
50/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikaudella ihmiset eivät jalostaneet eläimiä sairaaksi, pitäneet niitä ankeissa oloissa, ostaneet niiden lihaa sievissä muovipakkauksissa marketeista halpaan hintaan eivätkä he todellakaan syöneet lihaa joka päivä (jos nyt kuvittelet lähteväsi metsästysreissulle ilman autoa, asetta ym. nykypäivän yleellisyyttä, pelkästään jalat ja ympäriltäsi löytyvät luonnonmateriaalit käytettävissäsi, niin kyllä vain olisit selvästi enemmän keräilijä kuin metsästäjä).

Sinun käsitys perversioista on yhtä luonnosta vieraantunut kuin nykyinen elämäntyylimmekin, ja luultavasti enemmistö nykypäivän länkkäreistä kuolisi jos joutuisi takaisin kivikaudelle. Moni jo siihen, että sähkö loppuisi eikä älylaitteessa olisikaan enää virtaa provota av-palstalla.

Vierailija
51/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli silloin. Tehotuotannon kärsimyshäkeissä elävät eläinkumppanit ovat nyt.

Vierailija
52/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:48"]

eiköhän kivikauden ihmiset pääasiassa eläneet naisten kaivamien juurien ja hyönteisten, matojen ja rottien voimalla...

[/quote]

ja kivikauden ihmiset pitivät viestirinkiä "paskaa vegaaniruokaa", jotta pääsevät arvostelemaan paskoja juuria ja heiniä. lisäksi pitivät meteliä juurensyönnistään ja pitivät sitä ainoana oikeana elämäntapana?

[/quote]Voi kyynel, sydämeni vuotaa vertaa ravintoloitsijoiden puolesta. Björckin loskat suuhun -läppä ja Hans Välimäki ja 1,5 euron vesilasi, kuinka viatonta kaikki olikaan vielä silloin ennen vegaaneja.

Vierailija
53/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:02"]

Silloin oli silloin. Tehotuotannon kärsimyshäkeissä elävät eläinkumppanit ovat nyt.

[/quote]Tälläkin hetkellä eläimet kärsivät suunnattomasti, että mamma saa nugetit pöytään ja iskä grillattua pihvin megalomaanisessa grillissä.

Vierailija
54/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:51"]

Muistan lukeneeni että ihminen alkoi kehittyä alyllisesti juuri lihansyönnin takia. Aivot kasvoivat tms. Se että olemme näin kehittynyt eläinlaji on juuri lihansyönnin ansiota.

[/quote]

Itseasiassa lihansyönnin vaikutuksella nykyihmisen aivojen kokoon ei ole todisteita. Se on laajalti hyväksytty todennäköisimpänä teoriana tiedemaailmassa, fakta se ei kuitenkaan ole kuten monet luulevat.

Vierailija
55/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei kyllä ollut yksikään argumentti kohdillaan. Mutta todisti viimeistään sen, että jollakulla/joillakuilla on nyt oikein pahimmanlaatuinen pakkomielle vegaaneista. Ihan järjetöntä höperöintiä.

Vierailija
56/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:44"]

Kyllä! Kiitän:) Ja edelleen sanon et heti ku musta on metsästäjäks, ni syön luonnossa elellyttä hirveä mieluusti! Tällä hetkellä en tuohon kidutuksen kaltaiseen kohteluun osallistu. Sinänsä sääli et ihminen selviyty, ollaan itsekkäin ja paskapäisin eliö maanpäällä, sen todistaa uutiset. Mut kunhan omatuntos ei soimaa ni anna mennä possua vaan:)

[/quote]

Hassua.. Asutko sinä silti talossa, vaikket ole sitä rakentanut? Pukeudutko vaatteisiin, mitä et ole itse tehnyt? Et kai vaan kulje teitä pitkin, mitä et ole itse kivennyt? Hoidatko itse jätteesi? Koulutatko itse kakarasi? Et kai vaan käy kampaajalla?

Vierailija
57/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun (en edes ole vegaani mutta jos olisin) pitäisi olla kiittämässä ketään tai mitään olemassaolostani? Jos minua ei olisi, en osaisi asiaa surra.

Vierailija
58/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:20"]

Kyllä! Kiitän:) Ja edelleen sanon et heti ku musta on metsästäjäks, ni syön luonnossa elellyttä hirveä mieluusti! Tällä hetkellä en tuohon kidutuksen kaltaiseen kohteluun osallistu. Sinänsä sääli et ihminen selviyty, ollaan itsekkäin ja paskapäisin eliö maanpäällä, sen todistaa uutiset. Mut kunhan omatuntos ei soimaa ni anna mennä possua vaan:)

[/quote]

Hassua.. Asutko sinä silti talossa, vaikket ole sitä rakentanut? Pukeudutko vaatteisiin, mitä et ole itse tehnyt? Et kai vaan kulje teitä pitkin, mitä et ole itse kivennyt? Hoidatko itse jätteesi? Koulutatko itse kakarasi? Et kai vaan käy kampaajalla?

[/quote]Tahallasiko sotket asioita? :)

Vierailija
59/60 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:20"]

[/quote]

[/quote]

Miten talon rakentaminen, teiden kiveäminen, jätehuolto tai lasten opiskelu; liittyy eläinten eettiseen kohteluun?!

Vierailija
60/60 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelethan sinäkin, että liharuuan tuotanto on ekologisempaa kuin kasvisruuan tuotanto.

Miksi sinua haittaa niin hirveästi, että jotkut ovat kasvissyöjiä? Miksi otat sen henkilökohtaisena loukkauksena ja sodanjulistuksena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä