Minkälaisen ihmisen seurassa jännität?
Onko hän tylsä mitäänsanomaton henkilö josta et yhtään pidä? Vai kaunis ja kiinnostava? Vai minkälainen?
Kommentit (14)
Rennon. Tulee paineita olla itsekin kivaläpänheippäjä, vaikka osaan oikeasti puhua vaan faktoista ja olen tosikko.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:41"]
Rennon. Tulee paineita olla itsekin kivaläpänheippäjä, vaikka osaan oikeasti puhua vaan faktoista ja olen tosikko.
[/quote]
samma här!
Röyhkeän/kovaäänisen työkaverin.... Sen muijan suusta voi tulla ihan mitä vain.
Aran, ujon, hiljasen ja itsestään epävarman ihmisen seurassa alan ite jännittää ja stressata. "Vika" ei hänessä vaan minussa.
Vaikka minkälaisen. Tai siis en jännitä yleensä vain lähisukulaisten kanssa. Olen kyllä aika hyvä peittämään sen joten minua pidetään sosiaalisena ja seurallisena.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:34"]
Oikeastaan vain mieheni.
[/quote]
Miksi miestäsi jännität?
Oikeastaan vain mieheni.
[/quote]
Aika erilaisia vastauksa, mielenkiintoista! Minä jännitän sellaisen "besserwisserin" seurassa joka tietää aina kaiken paremmin ja suhtautuu minuun vähätellen ja jopa naurahtelee kun hänelle jotain puhun. Näyttää todella selvästi mitä mieltä on asioista. Tulee vähän kurja olo hänen seurassaan.
Jännitän uusien ihmisten seurassa, koska ei voi olla aivan varma miten toinen reagoi mihinkin asiaan. Hassua kyllä, jännitän myös vanhojen tuttujen, myös hyvien ystävieni seurassa silloin, jos emme ole nähneet pitkään aikaan, vaikka yhteyttä olisi pidettykin muulla tavalla. Kunhan pääsen alkujännityksestä yli, tulen toimeen kaikkien kanssa.
Todella hyvännäköisen työkaverini seurassa. Rupean toisinaan jopa änkyttämään, mitä en kyllä yleensä koskaan tee. Luulen, että työkaverini on jopa jotenkin kiusaantunut asiasta. Katsoo minua kylmästi ja välttelee. No can do.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:34"]
Oikeastaan vain mieheni.
[/quote]
Miksi miestäsi jännität?
Oikeastaan vain mieheni.
[/quote]
[/quote] se on niin kärkevä ja kriittinen.
vieraiden ihmisten seurassa.
Ihmisten joiden luulen tietävän enemmän kuin minä.
Ihmisten joiden oletan suhtautuvan kielteisesti minuun.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:41"]
[/quote]
Voi ei, olen just tollanen rento läpänheittäjä ja tosikko faktailijat saa mut aivan ihan lukkoon. En tiedä kuinka hyvin osaan sen peittää.tuskin kovin hyvin.
Oikeastaan vain mieheni.