Naispuoleinen sota-asiantuntija paikalla - kysy mitä tahansa!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:57"]Miten pätevöidytään sota-asiantuntijaksi?[/quote]
Reservin korpraalina en voi sanoa olevani suuri asiantuntija, mutta minä aloittaisin sota-asiantuntijan uran luomisen pyrkimällä Maanpuolustuskorkeakouluun.
Olet todennäköisesti fyysisesti aika kiinnostava tapaus ja varmaankin mielenkiintoinen myös itsenäisenä ja kyvykkäänä naisena, mutta reilusti minua nuorempi joten jätän haaveilun väliin...
Mutta jos isänmaa kutsuu, saat ylennyksen alikersantiksi ja komentoosi 40v nostoväkeä, niin maastokuvioissa nähdään. kiväärimies - sijoitettuna kranaatinheitin joukkoihin.
Niin ja graz hyvin suoritetusta asepalveluksesta. M40
Korpraali 21 ei siis ollut tuo sota-asiantuntija. Eiköhän se ole vähintään yliluutnantti, jos on sotilasvirassa, ja tee sodan aikana jotain aivan muuta kuin komentele vanhoja raakkiukkoja.
Kuka on mielestäsi historian paras kenraali?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:42"]
Antaistko jos tulisi sota?
[/quote]
No en, muthan vain otettaisiin. Mieluummin kyllä suoraan heittäisin veivini kuin olisin rumien venäläismiesten barbarana.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:46"]
Mikä ihmeen puoleinen?
[/quote]
Ylimääräiset eet siellä täällä piristää mukavasti elämää. Varsinkin näin sodan kynnyksellä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:42"]
Antaistko jos tulisi sota?
[/quote]
No en, muthan vain otettaisiin. Mieluummin kyllä suoraan heittäisin veivini kuin olisin rumien venäläismiesten barbarana.
Ap
[/quote]
No kai nyt edes mulle vähän antaisit?
Miten pitkään luulet, että Suomen puolustus kestää jos Venäjä päättää tänne hyökätä?
Perustele asiantuntemuksesi. Tuskin kuitenkaan kielenkäytön perusteella olet se West pointin käynyt suomalaisnainen.
6: Vähän sitten vain. Ja käy suihkussa ensin. Ampumahaavat ei kiihota mua joten vältä niitä.
7: Ottaen huomioon lassukoiden, alkkis-lassukoiden, läski-lassukoiden ja muuten vaan luusereiden osuuden koko Suomen miesvoimasta (92,62%), sekä av-mammojen vaatimukset em. mussukoiden sotakarkuruudesta, olisi mun villi veikkaukseni parin päivän luokkaa.
Ap
Annetaanko pamppua naisille ollenkaan, väärinkäytön vuoksi.?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:51"]
Perustele asiantuntemuksesi. Tuskin kuitenkaan kielenkäytön perusteella olet se West pointin käynyt suomalaisnainen.
[/quote]
Perustele epäilyksesi. Tuskin kuitenkaan tämän vakavahkon epäluottamuslauseen perusteella ihan tosissasi minua edes pienesti asiantuntijaksi epäilet?
Ap
Miten pätevöidytään sota-asiantuntijaksi?
Onko tisseistä ja pimpistä haittaa vai hyötyä alalla? uskallatko käyttää jätkien kanssa samaa pukkaria/suihkua?
Anteeksi luulin että sote-asiantuntija. Menen pois.
Mitkä fiilikset sillä britillä joka odottaa mestaustaan seuraavaksi?