Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännykällä av:lla ja viestit ei näy

Vierailija
26.08.2014 |

Mikähän on? Aina kun vastaan johonkin ketjuun, en vastaamisen jälkeen saa näkyviin kuin ketjun ekan sivun vaikka vastaukseni olisi kolmannella sivulla. Ne numerot joista valitaan sivu vaan katoaa.

Onko muilla sama ongelma vai johtuisiko puhelimesta (Lumia 520)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole eilisesestä asti päässyt mobiilisivuston kautta mihinkään keskusteluun. Ei näy tai toimi mikään. Itsellä Samsung.

Vierailija
2/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla puhelimesta enää kiinni (mulla iphone). Kun ei vaan toimi niin ei.. :( miksei asiaa korjata? Heti kun sivut uudistui niin alkoi tökkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selain voi vaikuttaa. Minulla oli samantapainen ongelma Firefoxilla mutta chromella av toimii paremmin.

Vierailija
4/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä selaintani. Harmi tämä kyllä!

Vierailija
5/8 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei toimi Chromella mobiilisivu.

Vierailija
6/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimi millään talouden mobiililaitteella. Ei näy Windows Phonen Explorerilla eikä tabletin cromella. Ei siis näy MITÄÄN keskustelua edes, vain tyhjä sivu. Mitä hittoa.... Ja mikä parasta, ohjelma kysyy haluatko mobiiliversioon ja jos yritän vastata ei tai mennä täysversioon mobiiliversion linkistä, päädyn bumerangina takaisin mobiiliversioon. Mitä varten se täysversioon siirtymistä lupaava linkki on mobiiliversiossa, kun ei siitä pääse täysversioon. Kele!!

Vierailija
7/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ollut eilisesti asti itelläkin. Ei toimi mobiilisivu puhelimella eikä toimi täysiversiokaan puhelimella (sgs4 ja selaimena chrome)

KORJATKAA KIITOS!!!

Vierailija
8/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sgs4 ja dolphin browser. Toimii muuten mutta eilisestä alkaen on valittanut sivuston viallisista sertifikaateista. Joku toope siellä säätää ilman suurtakaan tietämystä siitä mitä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän