Onko kukaan ostanut tätä takkia H&M:ltä?
http://www.hm.com/fi/product/23917?article=23917-A
Osaisko joku tuon takin mahdollisesti tilannut kertoa että onko toi talvitakki, vaiko syys/kevät-takki? Kun noista kuvista ei oikein ota selvää että kuin paksu se on
Kommentit (15)
Vaikuttaa syystakilta, joka menee alkutalvenkin, ei kuitenkaan kovimpia talvipakkasia.
Mulla on samantyyppinen, näyttää samalta kankaalta. Meni loppusyksystä talveen ja taas keväällä, mutta ei ihan kylmimpinä päivinä, ellei villapaitaa välissä. Tuo takki on lyhyempi kuin omani ja kaulus on pienempi, eli ei välttämättä lämmitä yhtä hyvin. Itse olen aikamoinen vilukissa, joten jollakulla toisella voi mennäkin talven läpi.
Polyesteria, viskoosia, elastaania eli keinokuituja kaikki tyynni. Välikausitakkihan tuo on, talvitakissa pitää olla villaa, jotta sen kanssa tarkenee kahdenkympin pakkasissa.
Jos kankaassa on noin paljon polyesteria, ei kannata ostaa. Nyppiintyy nopeasti . Suosittelisin satsaamaan kunnon villakangastakkii
näyttää ihan trikootakilta, villakangastakissa tai edes "villakangastakissa" harvoin on elastaania.
Nuo keinokuidut on kylmiä kuin mitkä. En pysty itse käyttämään H&M:n "villakangastakkeja" talvella. Kevät- ja syystakkeja ovat.
Heh, just hypistelin tuota H & M:llä. On sellainen semipaksu. Hyvin paljon villakangastakin tyyppinen mutta ihan konepestävä. Sellaista suht paksua mutta "sileää" materiaalia. Voi olla että nyppyntyy helposti.
Haha, ostin just saman takin viime perjantainaja aivan ihana takki ja on tarkoitettu juuri näille syyskeleille ja alkupakkasille, muttei ole ehkä talvitakki:) eioovuorta.
Tattis kaikille vastanneille, arvelinkin että ei ole mikään "toppatakki", mutten uskaltanut tilata kysäisemättä ensin :)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:39"]
Haha, ostin just saman takin viime perjantainaja aivan ihana takki ja on tarkoitettu juuri näille syyskeleille ja alkupakkasille, muttei ole ehkä talvitakki:) eioovuorta.
[/quote]
Hooämmän sivuilla kyllä sanotaan, että on vuorillinen takki.
Mä ostin just tänään =) Syys-/kevättakki ainakin mun käytössä. Istu hiton hyvin päälle.
Polyesteriä polyesterivuorella --- eipä tuota takiksi voi sanoa Suomen oloissa. Lyhyen kinkkanakin. Tuskin pitää sadetta ja tuulta, joten "välikausitakiksikin" aika onneton.
Veikkaisin, että tuo on ohut "villakangastakki".Siinä on siis vain vuori eikä mitään fyllinkiä päällyskankaan ja vuorin välissä.