Aikuinen ei ihaile samaa sukupuolta olevan ulkonäköä.
Kommentit (11)
Jaa, itse taas ajattelisin, että osoittaa henkistä kypsyyttä että voi kehua ja arvostaa ihmisiä aiheesta ja sukupuolesta riippumatta. Tiedätkö, se on sitä hyvän mielen ja ilon jakamista kanssaihmisille. Et ole varmaan kuullut sellaisesta?
No haloo taas. Kauneus on kauneutta, oli katsojalla ikä mikä tahansa. Ja kauneus on katsojan silmässä.
Miksei? Olen 31 ja voin vilpittömästi joskus kehaista kuinka kaunis toinen on, olematta edes kateellinen. Kuvittelen, että toinen ilahtuu siitä.
Minäpä kyllä luulen että asia on juuri päin vastoin. Teini-ikään kuuluu matkia toisen tyyliä ja aikuisuuteen aito ihailu toisen kauneudesta.
En kyllä myöskään käsitä miksei? Lähinnä lapsellista olla tunnustamatta jonkun oikeasti kauniin tai komean ihmisen hyvää ulkonäköä.
Kyllä minä ihailen kaunista ihmistä, oli se sitten mies, nainen tai lapsi. Tai vaikka jotain väliltä.
t. 40+
Minä ihailen ihan avoimesti monen ihmisen ulkonäköä ja muitakin ominaisuuksia, kuten esimerkiksi lahjakkuutta, älykkyyttä, ystävällisyyttä tai oikeudenmukaisuutta. Ei toisen ihmisen kehuminen (oli hän sitten samaa tai toista sukupuolta) ole minulta itseltäni mitenkään pois.
Ylipäätään minun on vaikea ymmärtää naisten välistä kilpailua ja lyttäämistä. En minä muutu sen huonommaksi, vaikka joku toinen on minua kauniimpi, lahjakkaampi tai menestyneempi. Mieluummin naisten tulisi iloita toisten naisten menestyksestä, koska arvostusta saava nainen avaa ovia muillekin naisille.
Täh? Eikös teini-iässä nimenomaan ihailla toista sukupuolta kun hormonit on alkanut hyrrätä ja alkaa kokea vaikka niitä ensimmäisiä ihastumisia ynnä muita? Lapsethan sitä tekevät, että tytöt ihailevat missejä, prinsessoja jne. ja pojat sitten jotain supersankareita.
No ei ole. Sama ap provoilee täällä päivittäin. Kirjoitustyyli on helposti tunnistettavissa :)[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:36"]
Täh?! Ootko ap tosissasi?
[/quote]
Vai niin. Oon sitten 38-vuotias teini.