Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen ei ihaile samaa sukupuolta olevan ulkonäköä.

Vierailija
26.08.2014 |

Se kuuluu teini-ikään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Oon sitten 38-vuotias teini.

Vierailija
2/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse taas ajattelisin, että osoittaa henkistä kypsyyttä että voi kehua ja arvostaa ihmisiä aiheesta ja sukupuolesta riippumatta. Tiedätkö, se on sitä hyvän mielen ja ilon jakamista kanssaihmisille. Et ole varmaan kuullut sellaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo taas. Kauneus on kauneutta, oli katsojalla ikä mikä tahansa. Ja kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
4/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Olen 31 ja voin vilpittömästi joskus kehaista kuinka kaunis toinen on, olematta edes kateellinen. Kuvittelen, että toinen ilahtuu siitä.

Vierailija
5/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kyllä luulen että asia on juuri päin vastoin. Teini-ikään kuuluu matkia toisen tyyliä ja aikuisuuteen aito ihailu toisen kauneudesta.

Vierailija
6/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä myöskään käsitä miksei? Lähinnä lapsellista olla tunnustamatta jonkun oikeasti kauniin tai komean ihmisen hyvää ulkonäköä.

Vierailija
7/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! Ootko ap tosissasi?

Vierailija
8/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihailen kaunista ihmistä, oli se sitten mies, nainen tai lapsi. Tai vaikka jotain väliltä.

t. 40+

Vierailija
9/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen ihan avoimesti monen ihmisen ulkonäköä ja muitakin ominaisuuksia, kuten esimerkiksi lahjakkuutta, älykkyyttä, ystävällisyyttä tai oikeudenmukaisuutta. Ei toisen ihmisen kehuminen (oli hän sitten samaa tai toista sukupuolta) ole minulta itseltäni mitenkään pois.

Ylipäätään minun on vaikea ymmärtää naisten välistä kilpailua ja lyttäämistä. En minä muutu sen huonommaksi, vaikka joku toinen on minua kauniimpi, lahjakkaampi tai menestyneempi. Mieluummin naisten tulisi iloita toisten naisten menestyksestä, koska arvostusta saava nainen avaa ovia muillekin naisille.

Vierailija
10/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eikös teini-iässä nimenomaan ihailla toista sukupuolta kun hormonit on alkanut hyrrätä ja alkaa kokea vaikka niitä ensimmäisiä ihastumisia ynnä muita? Lapsethan sitä tekevät, että tytöt ihailevat missejä, prinsessoja jne. ja pojat sitten jotain supersankareita. 

Vierailija
11/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Sama ap provoilee täällä päivittäin. Kirjoitustyyli on helposti tunnistettavissa :)[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:36"]

Täh?! Ootko ap tosissasi?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan