Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä menettäisit jos teille tulisi miehenne kanssa ero?

Vierailija
26.08.2014 |

Eronneet voi myös kertoa mistä erossa joutui luopumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvasta, telkkarista ja nauhoittavasta digiboxista. Ehkä pesukoneesta. Hyvästä seksistä. Autosta. Kalusteet ja kodinkoneet voisin hommata itse omat tilalle, autoa en jäisi kaipaamaan. Seksiä kaipaisin...

Vierailija
2/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettäisin asunnon ja muuta materiaa. Ja vaikka mieheni on luuseri niin jotenkin tiedän että hän tukisi ja lohduttaisi vakavassa paikassa. Muutoin hän on yhdentekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20cm

Vierailija
4/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin 84 kiloa. Eli miehen painon. Hän nyt ei tarjonnut mitään lisäarvoa elämääni silloin kun erottiin. Ja ei ollut mitään mistä olisi pitänyt luopua hänelle.

Vierailija
5/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan huonekaluista kaiketikin ja autokuskin..(itselläni ei ajokorttia, tosin tulen toimeen ilman autoa (ja kuskiakin) loistavasti.

Vierailija
6/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan

Vierailija
7/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen ja turvan, tsemppaajan, sylin ja olkapään. Järjen äänen. Materiaalisella puolella auton. 

Vierailija
8/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialistisesti ajatellen joutuisin muuttamaan pieneen asuntoon ja kyllä, elintasoni laskisi nykyisestä.

Oikeita asioita, joita menettäisin, ainakin todennäköisesti;

osan yhteisistä ystävistä (näin on käynyt kaikilla tuntemillani), tunteen kumppanuudesta, jokapäiväiset huumorihetket, tutun kuorsauksen viereltäni, johon olen niin tottunut, etten ilman nukahda, joutuisin etsimään uuden kaverin kulttuuririentoihin, joutuisin teettämään erilaisia hommia ammatti-ihmisillä ja maksamaan siitä, selänhierojan, menettäisin älyttömän hyvän seksikumppanin, menettäisin hyvän keskustelukumppanin.

Siinä tulikin aika monta hyvää syytä pysyä naimisissa ja pitää mies omalta osaltani tyytyväisenä:)

Vierailija
9/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin pitkästä liitosta aivan yllättäen. Silloin ajattelon, että menetin paljon, nyt muutama vuosi jälkeenpäin ajattelen, etten menettänyt oikeaataan mitään, mikä ei olisi korvaantunut jollain toisella. No, mitään valokuvia ex ei antanut, ne menetin.

Vierailija
10/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiassa en mitään. Tai itseasiassa kyllä; loistava levykokoelma ja levysoitin -siis lp:t. Ai mutta, levysoitinhan oli mun... Eiköhän me johonkn sopuun päästäis näistä.

Muuten menettäisin kumppanin, vaikkakin raskaan sellaisen.

Vierailija
11/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän, rakkaan ihmisen sekä talon ja puolet tavaroista.

Vierailija
12/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettäisin perheeni. Olen melko varma, että lapset jäisivät isälleen. Menettäisin myös moottoripyöräni talvisäilytyspaikan.

Vierailija
13/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni miehen, parhaan ystäväni, tukihenkilöni, jonkun jonka kanssa jakaa lapsiarki, valtavasti rakkaita muistoja, joita en enää kestäisi ajatella, elämänhaluni ja ehkä taitonikin elää ainakin hetkeksi.. Näin alkajaisiksi.

Vierailija
14/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 17:25"]Materialistisesti ajatellen joutuisin muuttamaan pieneen asuntoon ja kyllä, elintasoni laskisi nykyisestä.

Oikeita asioita, joita menettäisin, ainakin todennäköisesti;

osan yhteisistä ystävistä (näin on käynyt kaikilla tuntemillani), tunteen kumppanuudesta, jokapäiväiset huumorihetket, tutun kuorsauksen viereltäni, johon olen niin tottunut, etten ilman nukahda, joutuisin etsimään uuden kaverin kulttuuririentoihin, joutuisin teettämään erilaisia hommia ammatti-ihmisillä ja maksamaan siitä, selänhierojan, menettäisin älyttömän hyvän seksikumppanin, menettäisin hyvän keskustelukumppanin.

Siinä tulikin aika monta hyvää syytä pysyä naimisissa ja pitää mies omalta osaltani tyytyväisenä:)
[/quote]

Samoilla linjoilla:) Minä menettäisin vielä varmaan yhden harvasta minulle sopivasta kumppanista. En ole helpoin ihminen itsepäisen luonteeni kanssa, mutta mieheni jaksaa ja rakastaa minua. Tuskin löytäisin toista tilalle enkä edes haluaisi. Ainoa laatuaan tuo minun muru♡

Vierailija
15/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin enemmän kuin menettäisin. Muuttaisin kaupungin keskustaan (minulla on sijoitusasunto, jonne pääsisin aika nopeasti, määräaikainen vuokrasuhde päättyy lokakuussa) eli elämään tulisi uudenlaista vilskettä. Autopaikan kuistin vieressä menettäisin, harmi.

Vierailija
16/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaan ystäväni, elämänkumppanin, sen parisuhteen tuoman edun, että jos haluaa mennä jonnekin tai tehdä jotain niin seura on valmiina eikä tarvitse ruveta miettimään, ketä voisi pyytää. 

Hyvän ja toimivan seksielämän. Yksikään ex-kumppani ei ole ollut yhtä hyvä.

Taloudellisesti en menettäisi mitään ja kotitöiden puolesta miehen syömä ruoka ja aiheuttama sotku varmaan menee aika tasoihin miehen tekemien kotitöiden kanssa. Moottorien ja elektroniikan korjaustaito tässä taloudessa kyllä vähenisi aika minimiin.

Vierailija
17/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettäisin ihanan miehen, yhteisen kodin, osan tavaroista ja auton

Vierailija
18/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin entisen elintason, ylemmästä keskiluokasta rytinällä alimpaan alaluokkaan. 

Mutta ennen kaikkea menetin  tunteen täydellisestä luottamuksesta, että joku muu kuin omat vanhemmat ajattelevat minun parastani eikä tahallaan tee minulle pahaa. Asia jota en koskaan saa takaisin, lopun elämääni olen vähän varuillani ja tiedän että vain itseensä voi luottaa. No ehkä asia oli hyvä oppia 40v kun sitä ei ennen ollut oppinut.  

Vierailija
19/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystäväni ja ison menoerän.

Vierailija
20/22 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison, kumppanin, rakkauden, seksin... En tiedä miten asumisjärjestelyt ja muut menisi, minulla on tavaraa huomattavasti enemmän kuin miehellä, ei mitään arvokasta, telkkari on mun, osa huonekaluista on mun, loput on miehen rahoilla ostettu, pyykkikone ja kuivuri on miehen rahoilla ostettu, mutta kaikkihan on kuitenkin yhteistä. Materiaa en menettäisi mitään tärkeää tai arvokasta, mies ei välitä mistään tavarasta, joten ei hänkään varmasti kokisi mitään materiamenetystä.