Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin aloittaa meikkaamisen

Vierailija
26.08.2014 |

Se on vain niin vaikeaa, kun kaikki sitten ihmettelisivät sitä ääneen. Mies ja lapsetkin olisivat varmaan kummissaan, kun yhtäkkiä näyttäisinkin ihan eriltä. Mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän oma nuutunut peilikuva inhottaa.

Korvien välissähän tämä ongelma vain on, mutta kun ei ole meikannut, niin tuntuu hirveän isolta asialta yhtäkkiä aloittaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikkapa ripsarilla ja poskipunalla niin ei ole niin dramaattinen muutos :) bb ja cc voiteet ovat myös hyviä ja kevyempi vaihtoehto meikkivoiteelle. YouTubesta löytyy miljoonia meikkivideoita, sieltä voi katsoa mallia.

Vierailija
2/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja antaa muiden ihmetellä, eihän se heille kuulu vaikka näkyisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen samassa tilanteessa ja ikää reilut 20v. jotenkin se meikittömyys on niin iso osa mun ulkoista olemusta, että kynnys alottaa meikkaaminen on ihan valtava. monesti mietin kuinka kaunis olisinkaan kun meikkaisin edes hieman...

vaikka onhan se toisaalta helppoa kun ei tarvitse meikkaamisia miettiä. iho ja kukkaro kiittää ja aamuisin saa nukkua pidempään :)

Vierailija
4/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan harjoitella paljon kotona ja aloittaa ihan ripsivärillä, sitten pikkuhiljaa ostella mielenkiintoisia tuotteita ja harjoitella käyttämään. Kuten joku sanoi youtube on täynnä meikkausvideoita, varsinkin enkunkielisiä, voit hakea ihan tuotteen nimellä, niin tulee esittelyvideo.
Kulmakarvat kannattaa käydä nypittää kosmetologilla ekoilla kerroilla, niissäkin voi mennä tosi pieleen se muoto.
Ja ihan tärkein: tarkista aina lopputulos ulkovalossa :)

Vierailija
5/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans usein mietin, että miten kaunis sitä voisi olla meikin kanssa. Olisi ihana, kun joku ammattilainen tekisi meikin, että näkisin miltä näyttäisin.

Kulmakarvoja mä olen nyppinyt ns. koko ikäni kyllä. Ne on ihan hyvän malliset. Ne ei vaan ole mitkään tuuheat ja tummat, että saisi niissäkin jotain väriä hiukan olla... Täytyypä alkaa tuolta Youtubesta katseleen. Jos pikkuhiljaa aloittelisi, niin ei niin radikaalilta muutokselta tuntuisi. :)

ap.

Vierailija
6/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin muut, että aloita ripsarilla ja vaikka kulmakynällä ja huulikiilteellä. Bb-voiteet on myös hyviä, koska niissä iho ei näytä meikatulta vaan lähinnä se tasoittaa ihon väriä. Sanot vaan rohkeasti miehelle, että haluat vähän panostaa ulkonäköösi.

On kyllä totta, että aikuisena on vaikeampi tehdä suurempia muutoksia ulkomuotonsa suhteen. Kymmenien kilojen laihduttaminen tai uusi liikuntaharrastus kyllä hyväksytään, mutta annas jos joku vaikka pätkäsee lapaluihin ulottuvan tukkansa lyhyeksi, niin tuntuu että se on muille kuin asianomaiselle suurempi juttu. Sama tuon meikkaamisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi