Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, myisitkö itseäsi rahasta? :)

Vierailija
26.08.2014 |

Jos ajatellaan, että miesten tarjoamilla seksipalveluilla olisi yhtä paljon kysyntää kuin naisten tarjoamilla, ja olisit sinkku, niin voisitko kuvitella myyväsi seksiä tai esim. eroottista hierontaa? Miksi/miksi et? :) Olisiko sinun helppo harrastaa seksiä naisen kuin naisen kanssa? Kertokaa ajatuksianne.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Janina F. tulisi sanomaan, että "tässä pari satasta, mennään please teille heilutteleen vähän lakanoita", niin voisin ehkä harkita..

Vierailija
2/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin hyvinkin myydä seksipalveluita naisille, tosin en naiselle kuin naiselle. Aika tarkka olisin siitä, että minkälainen nainen asiakkuutta haluaisi. Suunnattomat läskit olisivat heti poissa laskuista, ei edes suurella rahalla, narkit ja juopot myös, sitten olisikin jo rankattu ne pahimmat alustavasti.

Itse ihmettelen sitä, että miten huorat (suuri osa) kelpuuttaa asiakkaikseen lähes millaisen miehen tahansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin helposti

Vierailija
4/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möisin itseäni heti, jos joku palvelu vain kävisi kaupaksi.

Näen ongelmana tässä sen, etteivät naiset niinkään haluaisi "aktia, tms" rahasta, vaan romantiikkaa ja ajanviettoa, joka taas tarkoittaisi sitä, ettei pokia voisi montaa olla päivässä.

Tällä hetkellä olen parisuhteessa, joten vaimon kantaa asiaan kysyisin tietysti, todennäköisesti purskahtaisi nauramaan, vaikken pahannäköinen / käytöksinen olekaan.

Mutta lyhyesti sanottuna, seksiä, hierontaa, tms möisin heti rahasta, jos sille olisi markkinat, eikä kävisi millään muotoa sielulle. =)

Vierailija
5/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:09"]

Kyllä voisin hyvinkin myydä seksipalveluita naisille, tosin en naiselle kuin naiselle. Aika tarkka olisin siitä, että minkälainen nainen asiakkuutta haluaisi. Suunnattomat läskit olisivat heti poissa laskuista, ei edes suurella rahalla, narkit ja juopot myös, sitten olisikin jo rankattu ne pahimmat alustavasti.

Itse ihmettelen sitä, että miten huorat (suuri osa) kelpuuttaa asiakkaikseen lähes millaisen miehen tahansa?

[/quote]

Koska harvoin ne hyvännäköset sinkkumiehet tarvii sitä seksiä ostamaan mennä kun muutenkin saa. Ja jos liian valikoivaks rupee, ei enää riitä asiakkaita.

Vierailija
6/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui vielä mainita, että helppo on aina ollut harrastaa seksiä, näen seksin ja rakastamisen täysin kahtena eri asiana, jotka toki voivat ilmetä myös samanaikaisesti. =)

Vierailija
7/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ihan varmasti ja tuskinpa naisellakaan olisi niin väliä ollut, jos korvaus olisi ollut kohdallaan.

Vierailija
8/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möisin, en tiedä vaan miten hyvin paikat toimisi, sanotaanko nätisti, kaikkien kanssa.

Hieronta ei ainakaan olisi ongelma.

Olisi helppoa, en jäisi miettimään. =)

Vierailija
9/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran myynytkin! =D

Nuorena 19-vuotiaana olin velkaa lukiokaverille (tytölle) 300 markkaa, hän oli ihastunut minuun ja tuli hakemaan baarista, kun ei ollut rahaa taksiin.

Menin sinne nukkumaan ja aloin itse lähmäämään kännissä, tyttökin innostui vähän ja keksin kiristää velan anteeksi. Oli siis ihastunut minuun tuo tyttö ja jälkeenpäin tui ilmi että oli ekaa kertaa sängyssä sillon.

Varmaan kiva kokemus... =D

Ja on tosi tarina.

Vierailija
10/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:09"]

[/quote] Itse olen taas yllätyksekseni pistänyt merkille, että moni huora valikoi asiakkaansa yllättävän tarkasti. Olen seurannut nimittäin huorien ilmoituksia, ja monissa niissä on vaatimuksena esim. yli 30 vuoden ikä, miessukupuoli, hyvä hygienia yms..tietysti miellyttävä käytös yms.

Vierailija
11/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:14"]

Möisin, en tiedä vaan miten hyvin paikat toimisi, sanotaanko nätisti, kaikkien kanssa.

Hieronta ei ainakaan olisi ongelma.

Olisi helppoa, en jäisi miettimään. =)

[/quote] Ihanaa kun te miehet olette tuollaisia. :)

Vierailija
12/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:11"]

Näen ongelmana tässä sen, etteivät naiset niinkään haluaisi "aktia, tms" rahasta, vaan romantiikkaa ja ajanviettoa, joka taas tarkoittaisi sitä, ettei pokia voisi montaa olla päivässä.

Tällä hetkellä olen parisuhteessa, joten vaimon kantaa asiaan kysyisin tietysti, todennäköisesti purskahtaisi nauramaan, vaikken pahannäköinen / käytöksinen olekaan.

Mutta lyhyesti sanottuna, seksiä, hierontaa, tms möisin heti rahasta, jos sille olisi markkinat, eikä kävisi millään muotoa sielulle. =)

[/quote] Ajatteletko siis, että seksin myyminen olisi sinulle vain pelkkää työtä, eli se ei olisi pettämistä laisinkaan?

Vierailija
13/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:27"]

[/quote] Ajatteletko siis, että seksin myyminen olisi sinulle vain pelkkää työtä, eli se ei olisi pettämistä laisinkaan?

[/quote]

Juu, kyllä.

Eri asia on vaimon kanssa puuhaaminen, siihen liittyy tunnettakin.

Mutta kumpikin meistä on nuorempana harrastanut paljon irtosuhteita ja silloinkin ajattelin asiaa tavallaan niin, että se toinen ihminen on mulle hyödyke ja mä sille.

Ja siis omalta puoleltani voisin olla seksityöläinen, en kokisi sitä pettämisenä, mutta tietenkin kysyisin vaimolta ja jos asia ei olisi ok, niin sitten en alkaisi.

Vierailija
14/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:27"]

[/quote]

Juu, kyllä.

Eri asia on vaimon kanssa puuhaaminen, siihen liittyy tunnettakin.

Mutta kumpikin meistä on nuorempana harrastanut paljon irtosuhteita ja silloinkin ajattelin asiaa tavallaan niin, että se toinen ihminen on mulle hyödyke ja mä sille.

Ja siis omalta puoleltani voisin olla seksityöläinen, en kokisi sitä pettämisenä, mutta tietenkin kysyisin vaimolta ja jos asia ei olisi ok, niin sitten en alkaisi.

[/quote] Jos mä olisin sinkku ja rikas, niin haluaisin ostaa sulta seksiä! :D

Vierailija
15/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möisin mutta markkinoita ei oo.

Joku vois perustaa "miesbordellin".  =D

Vierailija
17/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ideana on se, että asiakas on maksava ja sen takia hänelle annetaan seksiä.

Aivan naurettavia nuo "jos on hyvännäkönen nii joo voin nussia rahasta". Eiköhän niillä naisilotytöilläkin suurin osa asiakkaista oo ei-niin-miellyttäviä.

Jos olisin sinkku, ja voisi toteuttaa ilman kiinnijäämistä tutuille, niin kyllä voisin harkita. Ja hyvästä rahasta voisin myös myydä itseäni miehille.

Hetero-m29

Vierailija
18/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:03"]

Koko ideana on se, että asiakas on maksava ja sen takia hänelle annetaan seksiä.

Aivan naurettavia nuo "jos on hyvännäkönen nii joo voin nussia rahasta". Eiköhän niillä naisilotytöilläkin suurin osa asiakkaista oo ei-niin-miellyttäviä.

Jos olisin sinkku, ja voisi toteuttaa ilman kiinnijäämistä tutuille, niin kyllä voisin harkita. Ja hyvästä rahasta voisin myös myydä itseäni miehille.

Hetero-m29

[/quote] Oikea asenne! ;)

Vierailija
19/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:03"]

Hetero-m29

[/quote] Oikea asenne! ;)

[/quote]

Hehe, kiitos! :D

Hetero-m29

Vierailija
20/34 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me miehet tajuttais pyytää rahaa, kun joku tulis kadulla sanomaan: tuut sä meille panemaa". ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme