Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon Tarpeessa´05~vko35-36

28.08.2006 |

[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]

[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]

[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa ' 05:[/b][/size][/color]

[color=8B4513]************************** **********************[/color]

[color=CD6600]amalia78

Minä 27 ja mies 28 v

Pohjois-Suomessa asustellaan

ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]

[color=FF7F00]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=CD6600]EmmaEmilia-79

Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.

Asumme Pohjois-Suomessa.

Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.

Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.

Miehellä todettu azoospermia, huhtikuussa selviää onko hormoneista ollut apua

asiaan ja miten sitten jatketaan. [/color]

[color=FF7F00]hende

olen kohta 33 vuotias, mies kesällä 35.

Yritystä on ollut puolitoista vuotta.

Kolme keskenmenoa 11/04, 06/04 ja 11/05.[/color]

[color=CD6600]joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=FF7F00]LeiaK

Ikää minulla 36 ja miehellä 40, olemme Jyväskylästä

Minulla leikattu syksyllä 2004 myoomia kohdusta, vuoden alusta 2005 saatiin taas aloittaa raskautumisyritykset.

Joulukuussa 2005 perustutkimukset tehty - kummassakaan ei löytynyt vikaa.[/color]

[color=CD6600]LeiMu

Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.

Asumme Itä-Suomessa.

Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.

Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]

[color=FF7F00] Lupus

Minä 24 v, mies 30 v.

Keski-Suomessa asustellaan

Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä

Eka ICSI 03/06 --> nega

Toinen ICSI 06/06.[/color]

[color=CD6600]Marikukka83

Minä 22 ja mies 31

Pohjoisen ihmisiä ollaan

Vauva haaveena 05/04

Tutkimukset tehty ja hoidot aloitettu syksyllä 2005

3x inssi negaa

syksyllä luvassa ivf [/color]

[color=FF7F00]Mette80

Minä 26 -v. ja mies 29-v.

Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, mutta nyt siittiöt normaaleja.

Takana yksi inssi negaa ja toista piinaillaan. [/color]

[color=CD6600] miliko

Minä 29v ja mieheni 32v.

Tampereelta olen kotoisin.

Yritys alkoi 10/2004.

Eka inssi 11/05 päättyi keskenmenoon 1/06.

Toinen inssi 4/06, kolmas inssi 5/06. .[/color]

[color=FF7F00]mooli

Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi

Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05

Pk-seudulla asutaan

Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

1. Inssi 05/06 nega (luget)

2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]

[color=CD6600]möröm

Oon 27v ja mies 37v.

Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.

Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa

toinen ICSI helmikuussa.[/color]

[color=FF7F00]Nonna-80

minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.

Asumme Helsingissä.

Pillerit jäi pois 10/03

eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.

Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006

todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]

[color=CD6600]pikkuinenpeikko

Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.

Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]

[color=FF7F00]Pingu-78

Mina 27, mies 29

asustellaan ulkomailla

yritysta 05/04 eika plussan plussaa [/color]

[color=CD6600]R-B

Mina 34, mies 30

asustellaan Helsinki

yritysta 05/06

Hoitoja, ei vielä [/color]

[color=FF7F00] SanniAnniina

minä ja mieheni 29v., pk-seudulta ollaan.

Pillerit jätetty 04/04.

Selittämätön lapsettomuus; kummaltakaan ei ole löydetty mitään vikaa.

Silti menossa 8. kierto Lugeja ja 5 Clomi-kiertoakin takana (eli yhdessä ja erikseen näitä). Inssiä kohti taidetaan mennä. .[/color]

[color=CD6600]tirppa71

Minä vm71, mies vm73

viiteen vuoteen mahtuu ainakin

4xclomit

2x inssit 05 negaa

1. IVF tuoresiirto 05 negaa

2x PAS 06 negaa

nyt pakollisella hoitotauolla kun julkisella on niin

pitkät jonot, että saattaa mennä vuodelle 07 :(

Ja esikoista toivotaan... [/color]

[color=FF7F00]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Todellinen yritys siis aloitettu 12/04.

Selittämättömästi lapsettomia ollaan

Eka inssi 5/06 nega. [/color]

[color=CD6600]tuupalainen

Tuupa -79 ja mies -77

asuinpaikka Turku

vauva tilattu -03

ei pitäisi olla suurta ¿vikaa¿ kummassakaan

hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]

[color=FF7F00]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.

Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.

Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]

[color=FF7F00]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.

Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

[color=8B4513]************************************************[/color]

[color=FFD700][size=2]Päivitykset:

- Plussaonnittelut Varjokkaalle!!![/size][/color]

[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]

[color=CD8C95]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Pillerit jätetty 8/04

ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06

Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]

[color=FFAEB9]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]

[color=CD8C95]keinuhepo

Oon 28v ja mies 24v.

Asustelemme Pirkanmaalla.

Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.

Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002

ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli

teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).

Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille

on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]

[color=FFAEB9]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=CD8C95]Lilli78

Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.

Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.

Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]

[color=FFAEB9]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=CD8C95]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.

Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]

[color=FFAEB9]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=CD8C95]omena78

Minä -78 ja mies -77.

Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Lasta toivottu syksystä 2003

hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]

[color=FFAEB9]pikmin

Olen 28v ja mieheni 29v.

Haaveilemme esikoisesta.

Yritys alkoi 1/05.

Tutkimukset aloitettu: 12/05,

DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]

[color=CD8C95]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=FFAEB9]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=CD8C95]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=FFAEB9]tokkopa

Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.

Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]

[color=CD8C95]vaimonalku

Olen -80 ja mies samaten

joulusta -04 asti on yritystä

ja mitään ei ole edes lupaillut

nyt julkisella puolella lähete menossa

ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin

mennään.[/color]

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mieheni on nyt vuorostaan sairaana ja kuumehoureessa sängyn pohjalta yritti vikitellä minua seurakseen.. " Olisi tulista seksiä tarjolla" -kommentit ei vaan tällä kertaa uponneet.. *hihittää*

Sain myös ajan ensi maanantaiksi endokrinologille, joten sen jälkeen olen varmasti viisaampi tämän kilpirauhasen kanssa.

Hyvää viikonalkua kaikille!!

-Tuittu-

Ps: Miten on piinailijoiden laita? Mooli ja Miliko ainakin.. Koskas testaillaan? :)

Vierailija
2/71 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tämä tuskastuttava oma napa pois alta ja sitten vihdoin teidän kuulumisiin! Täällä on tänään ollut tosi vaihtelevat tunnelmat ovista odotellessa ja sen poisjääntiä pelätessä. Menossa on jo kp 16 (kierto pituusluokkaa 26-31) ja varsin hailakkaa viivaa näytti ovistesti iltapäivällä. Olin jo kauhuissani, kun näytti että viiva oli jopa haalennut eilisestä testauksesta ja ne iki-ihanat limatkin on puuttuneet tästä kierrosta kokonaan, että tähänkö tämä tyssäsi eikä ovista tule ollenkaan. No, pitkän ja masentavan työpäivän jälkeen bongasin ne limat vihdoin illalla ja nyt on jälleen toiveita ilmassa, että josko se ovis sittenkin yllättäis vielä näinkin myöhään ja päästäis siihen inssiin huomenna tai ylihuomenna. Tuntuu että oon ollut ihan hermoraunio koko päivän ja mielialat on vedelleet sellaista vuoristorataa ettei perässä pysy. Nyt on tosiaan taas lievästi toiveikas mieliala, mutta kauhulla odotan, että kuinka sekaisin oon sitten ne pari viikkoa inssin jälkeen JOS se nyt saadaan tehtyä. Että tällainen vuodatus, (huh) ja sitten mukavampiin asioihin :)

Bilhalle tervehdys ja huiskutukset sekä tervetuloa joukkoon minunkin puolesta (ja tervemenoa plussajunaan tietysti myös mahdollisimman pian)!

Tuittu, yhdyn Tirpan sanoihin ja toivotaan että asiat vielä kääntyisi positiiviseksi ja vieläpä mahdollisimman lyhyellä odotteluajalla. 8 kuukautta varsinaisia hoitoja ¿odotelleena¿ tiedän kuinka hermoja raastavaa se on, mutta siitäkin selviää hengissä. Mun tapauksessa ei kylläkään yhtään henkisesti kasvaneena tai kärsivällisempänä ihmisenä, mutta kuitenkin hengissä. Voihan hyvin olla, että tuo worst case scenario ei toteudu vaan erikoislääkärillä olisi hyviä uutisia.

Metelle myös huiskutuksia! Toivottavasti sun ovikset ei ihan noin huonosti ajoittuisi. Meille sanottiin väestöliitossa, että vain sunnuntaille sattunut ovis menee ohi klinikan kiinniolon takia ja vaatii kyllä erityisen huonoa tuuria jos useamman kerran kävis niin surkeasti. Joten positiivisin mielin eteenpäin!

Tirpalla ¿vähän¿ meinasi taas vastustaa noitten lääkäreitten kanssa, mutta toivottavasti oot jo piristynyt ja pää pystyssä uutta kiertoa päin :) Tollanen toiveiden ON/OFF ¿nappula pitäisi oikeasti kehittää, voisin maksaa siitä hyvinkin huomattavan summan (nimimerkillä tänään mielialanvaihtelujen maailmanennätyksen tehnyt). Mutta kyllä se vielä aurinko paistaa meille pohjoisen tytöillekin, eikö?!

Milikolle on peukut pystyssä, kuinka kauan maltat olla testaamatta? Tuli ihan itselläkin mieleen nuo vauvakuume-puolella vietetyt tuhannet toivorikkaat hetket, kun jokaiseen pieneen vatsanväänteeseen pystyi helposti löytämään positiivisen selityksen jonkun toisen raskausoireluettelosta :) Mutta toivotaan kovasti, että sulla nuo flunssaoireet viittaisivat juuri siihen oikeaan asiaan! bdbd

Myös Amalian kuulumisia kovasti odotellaan, tulehan pian hyvien uutisten kera piristämään pinoa!

Entä missä Mooli? Sinne suuntaan samat terveiset kuin Amalialle!

Varjokas, kuinkas pitkällä sulla on jo tuo raskaus? Ja kuinka kauan käytät noita lugeja? Mulle nimittäin määrättiin ne myös, mutta en muista kuinka pitkään niitä oli tarkoitus ottaa¿ Pitääpä muistaa kysyä JOS pääsen siihen inssiin.

Viiville toivottelen onnea keskiviikoksi ja samalla odottelen pitkää viestiä sähköiseen postilaatikkooni :)

Nyt kuitenkin lähden nukkumaan ja toivon hartaasti bongaavani sen oviksen huomenna, jotta pääsisi sitten pitkästä aikaa piinailemaan! Peukut ja varpaat on myös tietysti pystyssä, että lisää plussia ilmaantuisi taas tänne, mieluiten pian ja paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hieno tuo lista, hyvä Tuittu! Toivottavasti saat jotain vihiä asioiden tilasta, odottelu ja se, ettei saa apua rassaa tosi paljon. Nimimerkillä puhelimessa itkemään ruvennut, kun Kättärille ei päässyt kesätauon aikana;)

Viiville kiitos tiedosta alipainoasiassa. Ei mullakaan oo ikinä mitään ongelmia ollut menkkojen kanssa, kierto on säännöllinen jne. Ja myös mä oon ollut alipainoinen aina. Mulle vaan lääkärit heti sanoi, että pitäis lihoa vähän. En kyllä ymmärrä miksi, kun ei tosiaan menkkojen kanssa oo mitään ongelmia. Enkä tosiaan oo ees kovin paljoa alipainoinen. Sillä kysyin, kun muistan kuulleeni, että joku alipainoinen oli saanut liikuntakiellon oviksesta eteenpäin ja joku toinen taas kehotuksen lihoa juuri noita kemiallisia välttääkseen. Onko kukaan kuullut mistään tällaisista?

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Vierailija
4/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOOOLIIII - kurkin tonne toiselle puolelle ja näin, että olit plussannu. ONNEAAAA!!

EE - löytykö ovis? Ja pääsittekö inssiin? Jospa teet sit " viivit" , eli ekasta tärppää... :)

Tuitun kans " viisastutaan" molemmat ens ma, mulla kans sillon se lääkäriaika. Saapa nähdä vaan, että voivatko tehdä niitä tutkimuksia, kun täti mun kans temppuilee, nyt jo kp 31/28, mahaa kyllä juilii, mutta ei muuta. Kun ei pahimman vuodon aikaan kyllä huvita antaa mitään tutkia (ja tuskin tutkisivatkaan). Eli silloin se siirtys taas johonkin hamaan tulevaisuuteen.. grrr...

Tulkaahan kertomaan kuulumisanne!!

amalia

Vierailija
5/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooliko on plussannut?! Onneksi olkoon ihan mielettömästi!!! Missäs olet piilottelemassa plussaasi? :)

Ootko Amalia tehnyt testejä? ;) Joo, maanantaina on tosiaan totuuden hetki. Oon jo jostain saanut herätettyä itsessäni toiveen, että se diagnoosi olisikin väärä ja päästäisiinkin jatkamaan hoitoja.. Yeah right, miten sitä aina onnistuukin tässä luomaan ihme toiveita..:)

Jos Mooli on testannut tänään niin miten on Milikon laita? Kuulumisia kaivataan!!:)

EE:kö se oli joka ihaili palstaa.. Ottaisin siitä mielelläni kunnian itselleni, mutta taitaa kiitokset kuulua tuonne Varjokkaan puolelle.. Aikamoiset koodit oli vääntänyt! Onnea oviksen metsästykseen!! Kyllä se plussa lähipäivinä pärähtää ruutuun!!

Keväällä tilattu syksyn plussajuna on hienosti lähtenyt matkaan! Vau! Itsekseni olen jo miettinyt, että mihinköhän pinoon liityn sitten, kun te muut olette plussanneet..;)

-Tuittu-

Vierailija
6/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka palstaa kehui! (lahopää minä..:)) Anyway, on helppo jatkaa listaemona kun edellinen teki niin hienoa työtä! :)

-Tuittu-

Vierailija
7/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yrittää pitää järki päässä, onneks ei testejä kiusana kaapissa. Kun tulee se täti niinkuin aina ennenkin. Ärsyttää vaan tuommonen kiusaaminen, tulis aikanaan...

Oliko se Tuittu niin, että alotit kortisonikuurin?

Vierailija
8/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huhu on oikea, aconin herkällä sain kaksi viivaa aamulla. Kielsin v-puolen enskoja hehkuttamasta, kun en vielä julistaudu raskautuneeksi...on niin hämmentävää...ja noloakin...perjantain verikoetta odottelen kovasti!!

Tuittu; et sitten ottanut tulista seksiä vastaan:=)? Toivottavasti miehuus voi jo paremmin! Ja tosiaan - jospa se diagnoosi olisikin paljon kevyempi ja pääsisitte jatkamaan hoitoja - johan on kumma juttu!!

Amalialle moikat:=)

Joo, Milikon kuulumisia täälläkin kaipaillaan?!

Äh, nyt on pää ihan tyhjä - palailen vielä!

haleja rakkaat palstakamut!

-mooli, pp11

Vierailija
9/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa saisinkin nykäistyä teidät kaikki mukaani tuonne alakertaan. Kyllä mielelläni sen tekisin jos olisi vaan taikasauva jota heilauttaa. Mutta toivotaan, että olisi paljon vaunuja ja leppoisat aikataulut junalla. ;)

Tuitulle vinkki väreihin, jos haluat joskus vaihtaa niitä:

http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm

Tuolta löytyvät värit joita olen käyttänyt, sen kuin vaihtaa vaan siihen ' color=' -tekstin perään uuden numerokoodin.

Ja täältä löytyy paikka, missä voi kokeilla että miltä näyttää:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tt.asp?appid=56

-v-

Vierailija
10/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää edes kysykö miten tämän tiedon löysin (nimim.harrastuksena vauva-palstalla surffailu), mutta pakko tulla kertomaan että Klovnille on syntynyt poika!

Jos Klovni luet tämän itse niin onnea paljon ja tulehan kertomaan vauva-arki -kuulumisia!

-Tuittu-

Vierailija
11/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Miten näitä plussia on nyt ruvennut ropisemaan oikein urakalla. Onnea kaikille plussan saaneille!!!!! Voi kunpa plussailut jatkuisivat...

Piinailuaika on omalla kohdalla kulunut kummallisen vähästressisesti. Töissä on ollut sen verran paljon säpinää, etten ole ihan joka hetki muistanut inssin tulosta ennustella. Tosin nyt kun on kp26 alkaa mieleen pikkuhiljaa hiipiä kaikenlaiset epäilyt ja vähäisetkin selkäkolotukset olen ihan valmis lukemaan menkkakolotuksiksi. Jotenkin tuntuu siltä, että ei tämä taaskaan, viidennellä kerralla, ole onnistunut. Onneksi tai sitten harmiksi, lähden huomenna kahden päivän leirille oppilaiden kanssa. Jos menkat alkavat en ainakaan ehdi pitkään murehtia ja toisaalta en ehdi turhia jännitellä jos eivät alakaa. Perjantaina aion kyllä testata jos on aihetta, vaikka lääkäri määräsi testaamaan vasta sunnuntaina... Tulipas ankeaa tilitystä. No, ajatukset olen kääntänyt jo syyskuun lopun Tays-käynnille ja lokakuulle varatulle IVF-ajalle Avaan.

Miliko

Vierailija
12/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia hoidokkien pinossa, huraa! Toivottavasti lisää ois taas pian tulossa. Ja Amalia, miten ihmeessä pystyt hillitsemään itsesi testaamasta?!?!? Itse oisin varmaan testannut jo sen kymmenen kertaa noilla kiertopäivillä, mutta hienoa että jollakin on tuota kärsivällisyyttä ja itsehillintää :) Peukut pystyssä siis kaikille piinailijoille! Ja tietysti myös Tuitulle, että selviäisit vaan säikähdyksellä ja pääsisitte jatkamaan hoitoja piakkoin.

Omaa napaa sen verran, että ovis antaa edelleen odottaa itseään ja meinaa hermot mennä kun sitä ei kuulu #&%¤#?>! Tänään kyllä viivat on olleet melkein yhtä vahvat, joten huomenna ajattelin soitella väestöliittoon ja varata ajan inssiin, oli miten oli. On se jo sitten kuitenkin kp 18 ja mun kärsivällisyyden loppupiste. Mutta ei tänne sen kummempia tällä erää, palaillaan taas!

Vierailija
13/71 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjokas, kuinkas pitkällä sulla on jo tuo raskaus? Ja kuinka kauan käytät noita lugeja? Mulle nimittäin määrättiin ne myös, mutta en muista kuinka pitkään niitä oli tarkoitus ottaa¿ Pitääpä muistaa kysyä JOS pääsen siihen inssiin.

Olen menossa rv 4+5, eli mitä tahansa voi vielä tapahtua mutta elämme toivossa. Lugeista on hurjasti apua, ainakin hermot pysyvät kurissa kun voi rauhoitella itseään että on sentään lääkitys päällä. Soitin heti silloin viikko sitten plussatestin jälkeen meidän lääkärille ja kyselin ohjeistusta. Hän sanoi olevansa tässä asiassa vanhanaikainen (eli ilmeisesti jossain muualla lopetetaan luget aikaisemmin). Minä jatkan vielä viikon 200mg/pvä ja sitten kaksi viikkoa 100mg/pvä. Lopetan sitten 7+0, kun käymme ultrassa tarkistamassa tilanteen. Itseasiassa luulin että lugeja syötäisiin pitempäänkin, tyyliin viikolla yhdeksän, mutta ilmeisesti käytännöt ovat muuttuneet.

Lykkyä kaikille, ja plussatuulia piinailijoille, joita taisi ollakin melkoinen joukko. Ainakin miliko ja amalia olivat jännäilemässä (tyynen rauhallisesti tosin?).

-v-

Vierailija
14/71 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] Moolin innoittamana kyselisin, saisinko liittyä joukkoonne? Ymmärsin että tää ois oikea pino meikäläiselle... [/color]

[color=fuchsia] Eli hieman omaa taustaa.. Vauvaa olemme tosissaan yrittäneet 09/2005 asti, eli vuosi tulee just näillä main täyteen. Joitakin tutkimuksia meillä on jo takana. Mies on tutkittu, vika ei ainakaan hänessä ole, simppoja ois vaikka pienen kylän aikaansaamiseks. ;) Multa on otettu verikokeet - kaikki ok - ja tossa keväällä/alkukesästä söin 3 kiertoa teroja, mutta eipä niistä ollut apua millään lailla. Nyt odotellaan marraskuuta, jolloin meillä on aika Taysin lapsettomuuspolille, josko sitten alkais tapahtua... Ilmeisesti siis seuraavaksi edessä aukiolotutkimus ja mikäli se ok, alkaa inssit. [/color]

[color=green] Hiukan jo lueskelin teidän kirjoituksia, mutta tietty oon vielä aivan pihalla. Yritän päästä kärryille! Kiva jos huolitte joukkoon! [/color]

Vierailija
15/71 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu on mansesta ja se ottaa kanssa joskus boolia, niin kuin moni muu ja mooli-booli:=)

kiitos rakkaille hoidokkikamuille onnistteluista!

Tulehan Miliko ekana perässä - ja amalia kans! ja muutkin tietty heti, kun kierto taas on siinä vaiheessa!

EE, mites sen inssin kanssa??

Joo, tosiaan mainostin v-puolella tätä pinkkaa - sopii musta kaikille pidempään yrittäneille, koska toisilla hoitoja jo takana ja toisilla vasta suunnitelmissa. Toivottavasti ette hoidokit pahastu! Kun kieltämättä v-puolella on niin pitkään seurannut sitä, että tyypit plussaa heti ekasta kierrosta...niin täällä on enemmän kokemusta = vertaistukea!

-mooli

Vierailija
16/71 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli kertoikin musta jo olennaiset mitä jäi äsken sanomatta! Moolin kanssa ollaan taidettu olla aika kärkipäässä tossa boolittelussa kuumeilupuolella! Hyi hyi! =)

Täytyy kanssa myöntää että niin kivaa kun tuolla V-puolella onkin niin välillä ei voi sille mitään että pistää v***ttamaan kun toinen toisensa jälkeen plussaa 1-2 kierrossa ja ite vaan nyhjää siellä edelleen (13.kierto meneillään). Paha myöntää tollasta, pitäis kai aina olla vaan puhtaasti iloinen toisten onnesta... Mutta uskon että just te ymmärrätte mitä tarkotan... Nyt meni heti hirveeks löpinäks, piti vaan tulla moolille kommentoimaan! ;)

Vierailija
17/71 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu TERVETULOA mukaan! Jos muistat niin olin tuolla vauvakuumepuolella aikanaan marindan nimimerkillä. Toivottavasti pääset pian o-puolelle... :) Mä ainaskin ymmärrän täysin sun ajatuksia siinä, että tympii kun muut plussaa " tuostavaan" . Jotenkin tällä puolella voi eritavalla olla vilpittömästi iloinen kun joku sen plussan saa - ja kiva kun niitä ruennut tulemaan tännekin!!

Miliko, millonkas sulla oli testipäivä?

Varjokas, kyllä kaikki menee hyvin, nauti nyt! :)

Entäs EE, miten inssin kanssa kävi? bd

Mun kp:t huitelee jo 32, täytyy myöntää, että ei ihan tyynen rauhallinen olo enää... Ja harmittaa kun se täti kuitenkin tulee, ja sit jää se aukiolotutkimus tekemättä. Kai tässä testiin ostoon kohta saa mennä kuiteksi varulta.

Aurinkoista keskiviikkoa ja vilkutuksia kaikille hoidokeille!

amalia

Vierailija
18/71 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joukkoomme kirjavaan! Minä toimin tällä hetkellä listaemona, joten jos vaikka laitat johonkin väliin esittelyn itsestäsi niin siirrän sen listaamme. Kiva saada uusia hoidokkeja, kun noita vanhoja alkaa siirtyä o-puolelle. Etten nyt ihan yksikseni tänne jää..:) Tosin meillä on myös ollut tapana toivottaa uudet jäsenet tervetulleiksi sanoilla " toivottavasti et ole kanssamme pitkään" .. :) Taustailen tuolla Ensikoissa aina silloin tällöin, joten tuntuu ihan kuin olisit vanha tuttu! Ymmärrän hyvin turhautumisesi siihen, kun osa porukasta plussaa pikavauhtia. Vaikka se ei olekaan omasta onnesta pois, niin kirpaisee se silti.

Itsestäni voin sen verran sanoa, että todellinen vauva-yritys on aloitettu 12/04 ja tutkimukset 2/06. Ollaan selittämättömästi lapsettomia ja yhdessä inssissä ehditty käymään. Nyt ollaan X -aikaa hoitotauolla, kun minulla todettiin kilpirauhastulehdus, joka pitää ensin hoitaa alta pois. Niin ja booli maistuu minullekin aika kiitettävästi, joten voidaan sitten kippistellä yhdessä..;)

Voi juku, että Amalia pistää pelin jännäksi.. bdbdbbdbdbdbd

Milokollekin paljon peukkuja!! bdbdbbdbd

Ja bongasiko EE oviksen? Pidän peukkuja että pääsisit siihen inssiin!!!

Missä Lupus on? ja Joalin? Tuupalaisellakaan ei ole enää montaa yötä IVF:n suunnittelukäynnille.. Hui!

Sanni-Anniinaakin vähän huhuilen.. Neiti on kadonnut palstalta kokonaan.

Tirppa ja Vm1974 kehiin myös! :)

Oma kierto on ihan sekaisin, nyt menossa kp 45 ja teroja syön kuudetta päivää. *huoh* Boooooring...

-Tuittu-

Vierailija
19/71 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin laiska kirjotteleen, anteeks!! Mutta kyllä mää teijän juttuja joka päivä luen, ja tosiaan jos tässä tapahtuis itellä jotain, niin kirjottelisin varmaan useemmin... ;)

Tuittu, meikätuupan suunnittelu oli jo viime viikolla. Sumuttelut alkaa 9. päivä eli siitä sitte kohti viikkoo 40 ja punktioo! Jänskää kyllä!

Ainut mikä pikkusen harmistusta aiheuttaa, on anopin viiskymppisten ajankohta, eli kuunvaihde, viikon 39 lauantai. Eli näillä näkymin se punktio olis heti sitte alkuviikosta ja mun tuurilla oon siellä juhlissa oikeen pinkeenä ja turpomahana... kiva selitellä sitte sukulaisille, miksei booli maistu ja miks masu pullottaa...

Nyt Big Brother kutsuu... ;)

Vierailija
20/71 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan pihalla kaikesta mitä täällä on tapahtunut, mutta ilmeisesti ainakin Varjokas ja Mooli on plussannut! ONNITTELUT!!! :) Ja tervetuloa uusille, jos teitä on enemmänkin kuin Naksu :)

Täytynee selailla nuo vanhat pinot läpi...

Mulla on ollut viime aikoina niin paljon kaikenlaista ohjelmaa, että en ole ehtinyt koko lapsettomuutta kauheasti ajattelemaan. Nyt kuitenkin odottelen ovulaatiota, jospa sinne pas:iin päästäisiin tällä kertaa.

Ei kummempia, ajattelin vaan ilmoittaa että olen elossa ja edelleen lapseton :)

-Lupus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi