15v tyttö ja nenäkoru
15-vuotiaani on saanut päähänsä, että haluaa nenäkorun, siis tuohon nenän sivuun. Ennestään hänellä on viisi tai kuusi korvareikää ja rustokoru.
Antaisitteko tytön ottaa? Mitäs jos odottaisimme jonkun aikaa ja jos tyttö on joulun jälkeen edelleen tuota mieltä, niin käytäisiin yhdessä lävistäjällä? Vai onko hän liian nuori?
Kommentit (8)
Kannattaa antaa ottaa, ettei mene itse tekemään. :)
En antaisi! Nenäkoru tekee tytöstä ns. halvan näköisen.
Onhan niitä sellaisiakin nenäkoruja mihin ei reikää tarvita, etsikää alkuun sellaisia? Voit kaupata niitä myös sillä että niitä voi kokeilla huuleenkin jos siltä tuntuu, ja jos nuori on sitä mieltä että ne ovat noloja kun ovat "feikkejä" niin sano että sellainen asenne on typerä ja jos nuori itse intoilee kavereilleen kuinka käteviä ne ovat kun voi vaihtaa mielen mukaan niin feikeiksi haukkuvat ovat itse niitä noloja.
En ymmärrä miksi noita sanotaan feikeiksi, oikeita korujahan ne ovat, niihin ei vain tarvita reikää. Vähän kun alkaisi sanoa klipsikorviksia feikeiksi vaikka olisivat aitoja timantteja, ainoastaan sen takia kun niihin ei tarvita reikää (täysin turhaa jupinaa ja marmatusta, huono aamu ollut)
Antaisin ottaa, harkinnan jälkeen. Itse otin huulikorun 14-vuotiaana ja olen nyt 22. En ole katunut :)
Tyttö tuhoaa ulkonäkönsä, älä todellakaan anna ottaa!!
Antaisin ottaa. Itse olin varmaan joku 15 v., kun otin (ilman vanhempien lupaa, en kyllä kysynytkään) nenäkorun Pori Jazzeilla. Aikansa se tuossa nenässä oli, kunnes sitten jossakin vaiheessa tipahti pois jonkun illan päätteeksi, olisinko ollut tipahtamisen aikoina noin 17 v.
Reikä meni umpeen, ja uutta korua en mennyt ottamaan. Oli tuollainen nuoruuteen kuuluva päähänpisto. Nyt, jos tietää, saattaa tarkasti katsomalla nähdä pienen jäljen nenässä siinä kohtaa, jossa koru aikoinaan oli.
Eli suurta vahinkoa ei tullut tuosta kokeilusta, mutta sai tuolloin kaksikymmentä vuotta sitten tuntea olevansa jotenkin "cool", kun oli sellainen lävistys, jota tuohon aikaan ei vielä juuri yleisesti muilla näkynyt :)
Anna ottaa sitten kun ikä riittää. Eli 18. Mitä teet sitten, kun se tulehtuu ja tyttösi koko naama mätii?
Antaisin ottaa. Ei 15v ole liian nuori nenäkoruun.