Ärsyttää ei-hyvännäköiset ihmiset, jotka kehuvat vartaloani
Koska moni suhtautuu kuin hyvä vartalo olisi hyvää tuuria ja sattumaa.
Kommentit (7)
Sua ei siis saa kehua, koska olet nähnyt vaivaa kroppasi eteen? Milloin ja missä tilanteessa kehut on sitten sallittu?
Minuakin ärsyttäisi. Ihmiset ovat mielestäni aika rumia yleisesti ottaen, enkä koskaan ole nähnyt kehumisen arvoista kroppaa. Aina ihmiset ovat jostain kohtaa typerän näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:40"]
Sua ei siis saa kehua, koska olet nähnyt vaivaa kroppasi eteen? Milloin ja missä tilanteessa kehut on sitten sallittu?
[/quote]
Tässä taisi olla pointtina vaan se, että rumat/epäviehättävät ihmiset eivät saa kehua häntä. En kyllä ymmärrä logiikkaa. Ilmeisesti vain kauniiden ja komeiden kehut lämmittäisivät sydäntä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:40"]
[/quote]
Tässä taisi olla pointtina vaan se, että rumat/epäviehättävät ihmiset eivät saa kehua häntä. En kyllä ymmärrä logiikkaa. Ilmeisesti vain kauniiden ja komeiden kehut lämmittäisivät sydäntä.
[/quote]
Ymmärsitte pointin väärin. Usein vaan vähemmän viehättävän kropan omaavilla kehujilla on sellainen käsitys, että hyvä vartaloni on ikäänkuin lahja tai sattumalta saatu asia.
Vähemmän viehättävien kehut ei ahdista, jos henkilö ymmärtää, mitä hyvä kroppa vaatii.
t.ap
mä kyllä ymmärrän mitä ap hakee jos tarkoittaa ettei nää tyypit ymmärrä kuinka kovaa jokapäiväistä vuosien rääkkiä hyvä kroppa vaatii.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 00:34"]
mä kyllä ymmärrän mitä ap hakee jos tarkoittaa ettei nää tyypit ymmärrä kuinka kovaa jokapäiväistä vuosien rääkkiä hyvä kroppa vaatii.
[/quote]
Eikö sitä suuremmalla syyllä ole kiva saada kehuja?
Älä huoli. Minä lupaan sanoa jotain rumaa kun seuraavan kerran nähdään.