Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin FB:stä naisen, joka joskus halusi seurustella nyk.mieheni kanssa

Vierailija
25.08.2014 |

Mies ei muista enää koko asiaa tai ei halua muistaa. Kertoi siitä minulle. Olimme tutustuneet silloin ja pidimme yhteyttä netin kautta. Olin ihastunut mieheen ja rupesimme seurustelemaan melko pian sen jälkeen. Kysyin miehen kaverilta aikoja sitten, jos muistaisi. Muistihan tuo ja kertoi koko nimen. Piti sitten uteliaisuudessani mennä katsomaan, minkänäköinen oli nainen, jolle mieheni antoi pakit. Ei kertonut koskaan miksi, sanoi vain, ettei ollut hänen tyyppiään. 

Mietin, ajatteleeko nainen koskaan häntä ja onko mahdollisesti nähnyt meidät, kun olemme vierailleet miehen kotikaupungissa. Onko onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä. Mitä jos en olisi ollut kuvioissa, olisiko mies ehkä suostunutkin. Tunnen jollain tasolla syyllisyyttä. Miksi mietin tällaisia? Mies ei tosiaan edes muista koko tapahtumaa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä oudommasta päästä lukemiani AV-aloituksia tämä. Sillä tavalla hienovaraisesti outo; outous ei hyppää silmille, mutta sitten pysähtyy miettimään, mitä hittoa minä oikeastaan luin...?

Vierailija
2/16 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kaikkea ja kaikenlaista ja tiedän, ettei näitä asioita kannata sanoa kenellekään, koska ihmiset, jotka tunnen vain läksyttäisivät ja sanoisivat, että miksi ajattelen typeriä, eikä minun edes kannattaisi. Joten päätin vähän purkaa päätäni tänne avauksen muodossa. Outoudesta olen saanut kuulla jatkuvasti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ai että mit vit mä just luin? :D

Vierailija
4/16 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:31"]

Ajattelen kaikkea ja kaikenlaista ja tiedän, ettei näitä asioita kannata sanoa kenellekään, koska ihmiset, jotka tunnen vain läksyttäisivät ja sanoisivat, että miksi ajattelen typeriä, eikä minun edes kannattaisi. Joten päätin vähän purkaa päätäni tänne avauksen muodossa. Outoudesta olen saanut kuulla jatkuvasti. Ap

[/quote]

No joo, kyllä maailmaan outoja ajatuksia mahtuu. Näkisitpä vaan kenen tahansa vastaantulijan pään sisälle, niin sieltä löytyy vaikka mitä sekavaa ja joskus jopa pelottavaa. Vaikka on ihan normaali ihminen kyseessä.

Outous ei ole siinä, että päähäsi eksyy erikoisia skenaarioita, mutta jos alat ajatella tätä nimenomaista asiaa melkein pakkomielteisesti ja jopa tunnet syyllisyyttä (mistä oikeastaan??) niin kannattaa tietysti vähän miettiä, mistä tämä kertoo.

Vierailija
5/16 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun piti kyseinen nainen etsiä? Oletko mustasukkainen tai epävarma? Kiinnostaa motiivisi :D

Itse olen aikoinani halunnut seurustella vaikka kenen kanssa. En heitä nykyään ajattele lainkaan. Jos näen kaupungilla, niin usein ajattelen... että mitäköhän hittoa silloin joskus ajattelin? Ihastunut ihminen näkee toisen kauniimpana kuin tämä todellisuudessa on. Itselläni näin.

Vierailija
6/16 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, se nainen olisi vuosia sitten halunnut seurustella miehesi kanssa, mutta miehesi valitsi sinut? Eikö peli ole jo sillä selvä? Eikö sinulla ole ollut ennen miestäsi ketään kenen kanssa olisit halunnut seurustella/olet seurustellut? Kaiveleeko miehesi vielä vuosien jälkeen heidän profiilejaan facebookista? Ei hyvää päivää sun touhu ei ole ihan tervettä. Ymmärtäisin, jos se nainen olisi kiinnostunut miehestäsi ja haluaisi seurustella nyt kun miehesi on sinulle varattu, mutta käsittääkseni silloin kauan sitten miehesi oli vapaa joten missä on ongelma?

Vierailija
7/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain nähdä, miltä nainen näytti. Joku miehen kavereista sanoi silloin, että olen paljon paremman näköinen. Minusta tuo oli törkeää verrata meitä silloin taannoin. Kai siitä jäi jonkinlainen uteliaisuus, että minkälainen harakanperse se toinen on, kun kerran miehen kaverit vähätteli häntä. Ap

Vierailija
8/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nainen oli minusta ihan normaalin ihmisen näköinen. Rupesin siinä sitten miettimään, onko saavuttanut elämässään, sen mitä halusi. Toivottavasti. Tahdon vain hyvää, vaikka ihan tuntematon ihminen on. Ap

Vierailija
9/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä se sitten näytti? :D

Vierailija
10/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytkö teitäkin rupes kiinnostamaan? Ap

Vierailija
11/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten.

Vierailija
12/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni mies on sepittänyt minusta, että olisin halunnut seurustella heidän kanssaan. Naurattaa, kun aloin ajattelemaan asiaa. Seksielämänikin on ollut huomattavan aktiivista, itse en tosin tiennytkään suurinta osaa panoistani koskaan tapahtuneen.

Ap, ajatteletko sinäkin miehiä, joiden kanssa olisit joskus halunnut seurustella? Minulla on tällaisia miehiä 2 ja molemmista olen iloinen, että emme päätyneet suhteeseen. Salamaihastuneena rakentelee melkoisen vääristyneitä pilvilinnoja.

Vierailija
13/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi löytyy ja kyllä ajattelen. Olin häneen ihastunut vuosikaudet ennen kuin tapasin mieheni. Sen jälkeen tajusin, että ihan hyvä vain, kun en päätynyt hänen kanssaan yhteen. Tästä naisesta saan sinkkuvibat, en toki näe parisuhdestatusta. Siksi varmaan mietin, että onko onnellinen ja tyytyväinen nyt elämäänsä. Ehkä, jos tietäisin olevan onnellisesti parisuhteessa, en kokisi millään tavalla syyllisyyttä. Ap

Vierailija
14/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei ole. En ole seurustellut ennen miestä kenenkään kanssa. Yksi ihastus tosin löytyy, mutta mies tietää kyllä hänestä. Ap

Vierailija
15/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 01:17"]

Yksi löytyy ja kyllä ajattelen. Olin häneen ihastunut vuosikaudet ennen kuin tapasin mieheni. Sen jälkeen tajusin, että ihan hyvä vain, kun en päätynyt hänen kanssaan yhteen. Tästä naisesta saan sinkkuvibat, en toki näe parisuhdestatusta. Siksi varmaan mietin, että onko onnellinen ja tyytyväinen nyt elämäänsä. Ehkä, jos tietäisin olevan onnellisesti parisuhteessa, en kokisi millään tavalla syyllisyyttä. Ap

[/quote]

Ehkä naisella on muutakin sisältöä elämässään kuin parisuhteen tavoittelu ja siinä oleminen. Uskoisin silti, että on parisuhteessa, jos tapahtumasta on aikaa. Miehesi kanssa juttu ei olisi toiminut, vaikak olisivat päätyneet suhteeseen, koska mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Jos asiat siis menivät kuin mies sanoo.

Vierailija
16/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta aikaa, mutta eivät kaikki tietyssä iässä silti ole suhteessa. Aina on parisuhteessa olevia mutta myös niitä, jotka ovat sinkkuja. Itselleni rakkauden löytäminen on ollut se elämäni tärkein asia, minkä vuoksi on vaikeuksia ymmärtää, etteivät kaikki ajattele sillä tavalla tai eivät välttämättä edes tarvitse sitä toista rinnalleen ollenkaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä