Mitä yllätyksiä kätkeytyy tuollaiseen kolmet silmälasit 79 eurolla -tarjoukseen?
Siis vaikka mulla on ihan normaali likinäköisyys (piilarit molemmissa -1.5), niin en taatusti saa kolmia silmälaseja tuohon hintaan laseineen päivineen, vai mitä?
Kuinkahan kalliiksi tuollainen voi tulla?
Kommentit (32)
Puhut varmaan nissenin tarjouksesta. Ensimmäiseksi et saa kolmia laseja itsellesi, vaan kahdet ja yhden 79€ lahjakortin jota et saa itse käyttää. Toiseksi sinun on valittava kehykset hintaluokasta max 79€, molempiin laseihin. Kaikki muu maksaa lisäksi: kovapinnoitteet, sävytykset (aurinkolasit), heijastuksen estot, ohennukset, poraukset (jos valitsit kehyksettömät lasit), jne.
Tarkoitatko sitä Nissenin tarjousta? Minulla on miinusta molemmissa silmissä 2.25 ja sain kyllä ihan tarjouksen mukaisesti kahdet lasit + lahjakortin kolmansiin. Tosin heijastuksen estot, kovetukset yms herkut nostivat hintaa reiluun sataseen. Mutta niitähän ei ole pakko ottaa, silloin saa kahdet (+ sen lahjakortin) sillä 79€.
Mun pojan linssit on jotain -2 ja hän sai tuolla hinnalla kahdet oikein hyvännäköiset ja toimivat silmälasit sekä lahjakortin, jonka antoi perheenjäsenelle. Sillä ostettiin perheeseen sitten vielä yhdet silmälasit.
Joo, ostin reilu vuosi sitten Nisseniltä "Kahdet monitehot 125 euroa" paketin. Lopputuloksena paketilla oli hintaa yli 200 euroa ja toiset eivät loppujen lopuksi edes olleet monitehot ja jäivät ns. lukulaseiksi ilman pinnoituksia tai muitakaan viilailuja, koska en halunnut maksaa niistä ennää enempää. Kehykset molemmissa halvat muoviset, mutta näyttävät ulkoisesti kyllä ihan hyvältä. Kantsii kysellä ne ns "pienet präntit" ja kysellä lopullisia kustannuksia, ennen kuin alkaa valikoida kehyksiä :) Yleensä pakettiin kuuluu vaan ne halppiskehykset ja käsittelemättömät linssit perusvoimakkuuksilla.
Lisäys kolmoseen. Yrittävät sitten myös myydä kaikenlaista vakuutusta yms. Näyttäis olevan näöntarkastuksellakin hintaa 20€, ainakin kuittierittelyssä. Kaikki nuo lisäominaksuudet maksaa 20-30€ jokainen niin jos saavat kaiken sulle myytyä, tulee hintaa helposti kolminkertaisesti...
Okei, jos siis nyt harkitsen tuota tarjousta, niin voinko käppäillä noin vaan sovittamaan laseja vai pitääkö varata aikaa ensin? Eikö se näöntarkastus maksa mitään? Ja siis saisin kahdet rillit sillä 79 eurolla, ei niin että 79 euroa / kpl?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:41"]
Joo, ostin reilu vuosi sitten Nisseniltä "Kahdet monitehot 125 euroa" paketin. Lopputuloksena paketilla oli hintaa yli 200 euroa ja toiset eivät loppujen lopuksi edes olleet monitehot ja jäivät ns. lukulaseiksi ilman pinnoituksia tai muitakaan viilailuja, koska en halunnut maksaa niistä ennää enempää. Kehykset molemmissa halvat muoviset, mutta näyttävät ulkoisesti kyllä ihan hyvältä. Kantsii kysellä ne ns "pienet präntit" ja kysellä lopullisia kustannuksia, ennen kuin alkaa valikoida kehyksiä :) Yleensä pakettiin kuuluu vaan ne halppiskehykset ja käsittelemättömät linssit perusvoimakkuuksilla.
[/quote] Vaikka siis tuohon hintaanhan se on kyllä aika tosi hyvä diili jo! t. 6
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:42"]
Okei, jos siis nyt harkitsen tuota tarjousta, niin voinko käppäillä noin vaan sovittamaan laseja vai pitääkö varata aikaa ensin? Eikö se näöntarkastus maksa mitään? Ja siis saisin kahdet rillit sillä 79 eurolla, ei niin että 79 euroa / kpl?
[/quote] Itsellä näöntarkastus oli ilmainen vain siinä tapauksessa, että päätyi tekemään ostoksia :) Kannattaa varata aika etukäteen!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:42"]
[/quote] Itsellä näöntarkastus oli ilmainen vain siinä tapauksessa, että päätyi tekemään ostoksia :) Kannattaa varata aika etukäteen!
[/quote]Mitähän se sitten maksaa, jos en haluakaan heidän rillejään? Kauheen hankalaksi tehty nykyään kun on kaikennäköistä sisäänvetotarjousta vähän jokaisella puljulla ja sitten kun olet näöntarkastuksen teettänyt, olet jo ikäänkuin ruvennut heidän asiakkaakseen. Ilman että tietää mitä ne rillit tulevat lopulta maksamaan!
Mä oon kyllä aina ensin etsinyt sopivat rillit ja vasta sitten varannut näöntarkastuksen. Koska en halua turhaan maksaa siitä näöntarkastuksesta.
No niin, nyt sain valkattua parit kivannäköiset kakkulat (toiset 99;-, toiset sen 79;-) ja nyt näyttää lopullinen perushinta 99;- MUTTA missään ei lue näöntarkastuksen hintaa ja miksei noihin rilleihin saa pelkkää heijastuksenestoa, kun pelkkä kovapinnoite on jo 35;- per lasit ja jos haluan sen heijastukseneston, siihen tuleekin mukaan "Kovapinnoite, heijastamaton pinnoite, jopa 30% ohuemmat ja kevyemmät linssit" ja hintaa lisää 65 euroa per lasit.
En nyt tiedä, tuntuu taas vaan että tämäkin tarjous jää käyttämättä. Ei mulla ole lähipiirissäkään ketään joka edes tuollaista lahjakorttia tarvitsisi, olen siis ainoa rillipää...
Ja viimeksi olen ostanut lasit siis joskus 2000-luvun alkupuolella :o
Eli nyt mulle tulisikin tämän heidän 79 euron tarjouksen hinnaksi 229;- + näöntarkastuksen hinta...
Mulla maksoi lopulta käsittelyineen ja aurinkolaseineen just tuo Nissenin tarjous 189 euroa. Eivät edes kertoneet, että näöntarkastuskin maksoi erikseen.
Mun nykyiset lasit on specsaversin halvat paskat. Linssit on ihan surkeat, niitä ei kertakaikkiaan saa puhtaaksi, ne on aina kuin koiran nuolemat, ja kehykset aiheuttaa painaumia nenänvarteen ja finnejä iholle. Kesällä olin paljon ilman laseja ja iho parani ja kun laitoin lasit niin taas tuli finnejä korvien ja silmien lähelle. En koskaan enää sorru vastaavaan.
Onko uusia kokemuksia Nissenin tai muiden puljujen tarjouksista? Millaiset kehykset tähän niihin tarjouksiin kuuluu?
Nissnillä on niiden nettisivuilla kerrottu hintapaketit. Mutta halvimpaan pakettiin kuuluun aivan peruslinssit. Mä otin kahdet lasit kaikilla herkuilla "kulta"-paketti ja monitehot vielä, niin ne linssit nostivat hintaa ja kaikki yhteensä 694,-. Riippuu mitä haluat laseilta. Mä käytän autoa ajaessa ja on päätetyöskentelyä niin halusi ottaasinivalosuojan (blue bloccer) taisi olla nimi sille ja linssit on hyvät. Jostain luin, että kaikista halvimmat linssit ois kuin ois ostanut huoltamolta lasit. En todella halua mitään huonoja, koska nytkin ollut jo päänsärkyä kun en ole nähnyt kunnolla. Katsele paketteja ja kysele myyjältä. Kyllä ne kertoo. Mutta sitä saa mitä tilaa. Onko lapsillakaan paras se huonoin linssi...mun mielestä ei. Oisin voinut ottaa vain yhdet lasit ja hinnaksi olisi tullut 370,- kultapakettina, mutta haluan vaihdella kevyksiä. Kannattaa pyytää tarjouksia muiltakin, jos on aikaa.
Specsaversilta kerran erehdyin ostamaan tarjouslasit 50 €, joiden lopullinen hinta nousi yli 200 euroon, koska tarjoukseen sisältyi vain kaikkein halvimmat (rumat & heikkolaatuiset) kehykset ja peruslinssit. Mulla on linsseissä vahvuutta -5, joten ohennukset on lähes välttämättömät ja niistä tuli heti lisähintaa 100 € ja pinnoitteet maksoi tietysti erikseen vielä siihen päälle. Lisäksi lopputulos oli huono, sillä linssit hiottiin jollakin tavalla väärin ja saan laseista päänsärkyä. Ostin tilalle uudet kotimaisesta liikkeestä, maksoin 600 euroa mutta sain laadukkaat ja hyvät lasit, joita olen käyttänyt jo yli 5 vuotta.
Olen saanut aina erinomaiset lasit Nisseniltä. Siellä on hyvät optikot ja hyvä ilmapiiri. Maksoin 74€ kauko+likilaseista. Kaukolaseihin laitatin kalvoja 42€ yht. Tyttärelleni anna lahjakortin. Kaikki toimi niinkuin oli luvattu!
Kyllä noilla voimakkuuksilla saa nuo varmasti ilman ongelmia. Mulle sanoivat että maksaa 100 euroa lisää koska oli yli -5 voimakkuutta.