Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vasu juttu päiväkodissa

Vierailija
25.08.2014 |

Moi onko vasukeskusteluista oikeen mitään hyötyy itse en oikeen äitinä pidä minään sitten siinä rupeevat itse märisemään yhtä sun toista ja ihan jäähypenkistä tönimiseen. Itehän tarhan tädit vastaavat lapsista heidän vastuullaan omalla pojallani on aina vaan mennyt hyvin niinkun itsekkin ovat sanoneet mitään huonoo palautetta ei oo tullutkaan .

Sit näkeevät närää kun oma lapseni ei syö kaurapuuroo amuisin kotona syö aina jotain ennen kun lähdetään tarhaan. Pää asia on se et syö ruuon . Nyt kun rupean puhumaan tiedotteista mitään kesäloma tiedotekkin ja niin piti tiedottaa siitäkin ja pistää ilmoitus taululle , sitäkää ei näkyny noh kesäloma tiedotteen sijasta joku hölmö laittaa elokuun tiedotetta vanhempain illasta.

Mitä mieltä ootte viittomakielistä päiväkodissa?? Oma lapseni ei tarvii niitä osaa kyllä puhua :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

Vierailija
2/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasussa on ajatuksena verrata kodin ja hoitopaikan näkemystä lapsen oppimista asioista. Kulkeeko esim normaalin kehityksen mukana. Tarvitseeko lapsi erityistukea johonkin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestäni vastu-keskustelut on olleet todella hyödyllisiä, kun itse en ole siellä päiväkodissa päivisin enkä näe miten mun lapseni toimii ryhmässä ja tekee erilaisia asioita. Kaikkien lasten ei tarvitse mielestäni syödä puuroa, olen tästä kysynytkin joskus neuvolalääkäriltä, joka vastasi että parempi antaa jotain muuta ravitsevaa kuin pakottaa syömään jotain sellaista mitä lapsi inhoaa. 

Viittomakieli on kyllä joillekin ihan hyödyllinen. Ei siitä haittaakaan ole varmasti. Itse olisin juuri hakenut erääseen ihanaan työpaikkaan, mutta siinä vaadittiin viittomakielen taitamista, joka multa puuttui joten en hakenut. 

Vierailija
4/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu-keskustelu on juuri sinun kaltaisellesi äidille, ap. Että kuuntelisit niitä päiväkodin kasvatusvinkkejä ja alkaisit noudattaa niitä kotonakin. 

Viestiäsi oli kamalan vaikea lukea.

Tukiviittomista hyötyvät lapset, joilla on esim. kielenkehityksen viivästymä tai muuta puheen tuottamisen ongelmaa. Kaikki lapset hyötyvät siitä, että heillä on jokin kommunikointikanava käytössä. Ellei puhe vielä "toimi" tukiviittomat tai kuvat auttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan