Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli viikonloppuna elämäni hirveimmät treffit! :D

Vierailija
25.08.2014 |

Tutustuin erääseen mieheen treffisivuston kautta. Hän vaikutti mukavalta ja tulimme hyvin juttuun niin ajattelin että parempi tavata heti jottei syntyisi turhia mielikuvia siitä mitä toinen on tai ei ole.
Näimme lauantaina ja sovimme menevämme syömään. Sanoin että olisi kiva kokeilla jotain uutta, joten annoin miehen valita ruokapaikan. Mies vei minut Abc:lle syömään. Itselleen tilasi jonkun hampurilaisen ja sanoi että minä saan ottaa minkä tahansa ruoka-annoksen kunhan hinta ei mene hirveästi yli 10:n euron :D.
Kun saimme syötyä kävimme vähän kävelemässä. Mies puhui koko_ajan autostaan vaikka sanoin suoraan etten juurikaan ymmärrä autoista. Kävelyn aikana ohitsemme käveli about 16-18-vuotias tyttö, mies vilkaisi tyttöä ja kailotti kovaan ääneen "HUH HUH MIKÄ KINKKU". Katselin nolona ympärilleni ja mutisin jotain vastaukseksi.
Kävelyn jälkeen mies vei minut kotiin ja yritti ängetä luokseni iltakahville. Sanoin ettei se valitettavasti käy ja mies uskoi, mutta änkesi vielä halaamaan ja yritti puristella tissejäni?! Sanoin miehelle että kiitos, tämä taisi olla tässä ja painuin kotiin.
Mies on soitellut nyt lauantaista asti ja pistää kokoajan viestiä yrittäen ehdottaa uusia treffejä. Sanoin puhelimessa jo suoraan etten ole kiinnostunut ja laitoin viestin, mutta sama meno jatkuu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:45"]

Eikö treffeillä ollut kuitenkin kaksi ihmistä, eikä mies yksin. Olisin jo ABC:n pihalla sanonut, hei hei...

[/quote] Ei Abc se suurin ongelma tässä miehessä ollut :D. Olisin voinut antaa sen anteeksi jos olisi muuten ollut hyvä mies! Ap

[/quote]

Hyvä mies näkee vähän jo vaivaakin. Jos mielikuvitus on ABC tasoa se kertoo miehestä kyllä jo paljon. Herrasmiehiä kyllä on mutta pitää vaatia arvoistaan kohtelua, jos mieltään ABC omaksi tasokseen ja pieneksi puutteksi niin sinulla oli oman tasoisasi seuraa.

Vierailija
22/26 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun provoissa on se vika, että niissä tapahtuu aina liikaa. Tähänkin olis riittänyt tuo ateriointi ABC:lla. Olisit jättänyt pois tuon autoista puhumisen, naisten vilkuilut ja tisseihin kiinnikäymisen. Mikä tarve sulla on pistää homma aina överiksi? Vähempi on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yhdet treffit deittailuajoiltani. Minä myös tapasin kyseisen miehen netin kautta. Mies oli neljäkymppinen, kalvakka ja hikinen. Lisäksi hän tärisi koko treffien ajan kauttaaltaan eikä juurikaan saanut sanaa suustaan. Maksoi kyllä juomani jne, mutta selitti mm. kuinka minusta tulee hänelle mieleen leijona jne. 

Tavallaan säälitti tyyppi kun  oli niin jännittynyt (ihan kuin olisi ollut treffeillä jonkun idolinsa kanssa tms), mutta säälistä en ala kenenkään kanssa seurustelemaan. Seuraavana päivänä hän lähetti sähköpostiviestin, jossa sanoi haluavansa seurustella minun kanssani, mutta että seksiasioissa minun pitäisi häntä opastaa.. Siinä vaiheessa tiesin tehneeni oikean ratkaisun, etten suostunut toisille treffeille.

Vierailija
24/26 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynä, että treffailee sivustoilla ja netissä. Tosi elämän vajavaisuus ja tietynlaiset ihmiset vetävät tietynlaisia ihmisiä puoleensa.

Vierailija
25/26 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, oletkohan käynyt ulkona mun ex-ukon kanssa.. Vaikka se kyllä paljastui noin hurmaavaks vasta kun vieraskoreus rapisi pois.

Vierailija
26/26 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se Mr. Big?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän