Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen eripari tissit pilaa seksielämän

Vierailija
25.08.2014 |

Mitä voin tehdä kun nainen tuntuu epäseksikkäältä kun toinen tissi on selvästi eri kokoa. Panen takaa päin ja koskettelen isompaa tissiä. Nainen on muuten mukava, mutta tissi pilaa suhteen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ostaa silikonin.

Vierailija
2/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole sun kapeakatseisuus joka sen pilaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsiko naisesi erikokoisista palleistasi,kuinka inhottavasti läpsyvät,kun takaa päin jyystät?

Vierailija
4/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun eri pari kivekset ja käyrä penis pilaa seksielämämme.

- Naisesi, joka pian entinen.

Vierailija
5/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eri kokoiset tissit ja varsinkin imetysaikana ero vain korostuu. Ei oo kyllä ikinä vaikuttanu saamisiin.

Taitaa olla enemmän epätavallista, että naisella olis ihan saman kokoiset tissit..

Osta nukke, sillä ainakin on saman kokoiset tissit.

Vierailija
6/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Mieheni luuli alussa, että naisilla on aina noin. Mulla ei ollut

Vierailija
7/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna synttärilahjaksi lahjakortti rintojen suurennusleikkauseen. Mutta vain johonkin halpaan virolaiseen, muuten olettaa itsestään liikoja.

Vierailija
8/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun puuttuva aivolohko pilaa seksielämänne. 

Vierailija
9/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin itteä häirihtee omat eripari tissit enempi ko mun miestä! Mitenköhän ne sais luonnollisin keinoin samankokosiks?

Vierailija
10/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut. Minulla tekee pahaa ajatellakaan eriparia olevat pallit. Siis aivan kamalaa. En ymmärrä kuinka ihminen voi elää asian kanssa, hyi! 

Vierailija
11/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:27"]Mua ainakin itteä häirihtee omat eripari tissit enempi ko mun miestä! Mitenköhän ne sais luonnollisin keinoin samankokosiks?

[/quote]

Sivele voita pienempään tissiin ja saunaan. Toimii varmasti. Minä hieroin molempiin ja nyt on E-kupit. Seuraavaksi koitan samaa peppuun.

Vierailija
12/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle joskus yläasteen terkkari sanoi että minun toinen rintani on pienempi kuin toinen. Sanoin, että hän on väärässä, minun toinen rintani on suurempi kuin toinen. Hyvältä ne näyttää vieläkin ja tästä on 25 vuotta

Vierailija
13/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jätät sen. Jos toinen ei miellytä tarpeeksi sulla ei ole mitään velvollisuutta pysyä yhdessä.

Vierailija
14/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisilla on oikea rinta vasenta isompi.

Häiritsevyys on yleensä ihmisen korvien välissä, just sayin'.

Vierailija
15/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparitisseille voi olla vaikeaa ostaa liivejä. Siinä mielessä voivat häiritä.

Vierailija
16/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Implantti pienenmmän tissin rintalihaksen alle sitten kun lapset on tehty. Ei maksa maltaita, on helppo toimenpide ja lopputulos on luonnollinen.

Minun nykyinen mieheni ei edes tiedä, että minulla implantti on. Ei ole silikoni, vaan suolaliuosproteesi. Minulle on tehty muutama muukin kauneuskirurginen operaatio, joista en ole huudeilla huudellu.

Vierailija
17/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnoissa on huomattava kokoero, eikä ole koskaan vaikuttanut mitenkään seksielämään. Taitaa vika löytyä aloittajan korvien välistä. Miksi pitäisi terveitä rintoja alkaa leikkelemään ja varsinkaan miehen asenneongelman vuoksi.

Onko aloittaja mittaillut pallejaan koskaan. Eivät taida olla nekään ihan muotovaliot.

Vierailija
18/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla naisilla on hiukan erilaiset, joillakin enemän toisilla vähemän.  Onhan se mukava, kun kotoota löytyy vaihtelua :)     Joku jo ehti ehdottaa nukkea, komppaan sitä.

M 55

Vierailija
19/31 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin kys :D leikkaa vaikka irti ne ja ryhdy pojuksi:3

Vierailija
20/31 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko kukaan olla noin pikkumainen että tollaseen takertuu ja siitä häiriintyy?hyvin kaukana olet itsekin täydellisyydestä.on aivan normaalia että ruumiissa on epätäydellisyyksiä.sun päässä se vika on jos tollanen häiritsee.jos et tajua sitä niin pian oot yksinäinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi