Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa mulle ripsiväriä!

Vierailija
25.08.2014 |

Eli olen käyttänyt Cliniquen High Impact maskaraa, joka lähtee lämpimällä vedellä pois helposti. Olen kuitenkin nyt opiskelija ja haluaisin kuulla ehkä vähän edullisempia ripsari suosikkeja.

Toivomus olisi, että lähtisi yhtä huolettomasti pois kuin Clinique. Ja että taivutukset pysyisi ripsissä mahdollisimman pitkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsaDoran All day long lash, se on kans lämpimällä vedellä pois lähtevä. Ei klimppiinny ja tulee tosi näyttävää jälkeä! Niinkuin putelissa lukee "super easy removal", mut ei lähde sateessa eikä itkiessä :)

Vierailija
2/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:48"]IsaDoran All day long lash, se on kans lämpimällä vedellä pois lähtevä. Ei klimppiinny ja tulee tosi näyttävää jälkeä! Niinkuin putelissa lukee "super easy removal", mut ei lähde sateessa eikä itkiessä :)

[/quote]

Eikö jää pestessä silmiin mustaa? Mulla jäi aina ihankun kajalit silmiin ripsareista, vaikka kuinka hankasin niitä pois.D:

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jää, silpasen silmät samalla pesuaineella millä pesen muunkin naaman ja silmänympärykset, yleensä jollakin puhdistusmaidolla. Olen myös testannut pelkällä lämpimällä vedellä, lähtee välittömästi jos on yksi kerros, jos useampia kerroksia (joskus laitan kaksi), niin vaatii parin kourallisen liotuksen. Mut veden täytyy tosiaankin olla lämmintä! Itse en tästä eespäin muita ripsivärejä ostele, niin kauan kuin tuota vaan valmistetaan.