Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "ihastunut" vaikka

Vierailija
24.08.2014 |

En ole vielä tavannut livenä tätä miestä. Mutta kuvissa hän on hot, luonne vaikuttaa juuri minulle sopivalta ja mietin häntä taukoamatta <3_<3 Tapaamme parin päivän päästä... Jännä nähdä että vastaavatko mielikuvat todellisuutta ollenkaan o_o

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täsmälleen sama fiilis ennen ensimmäisiä treffejä kuuman, netistä löytämäni miehen kanssa. Nyt tuo samainen mies koisii vieressä :)! Naimisissa vuoden!

Vierailija
2/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:00"]Mulla oli täsmälleen sama fiilis ennen ensimmäisiä treffejä kuuman, netistä löytämäni miehen kanssa. Nyt tuo samainen mies koisii vieressä :)! Naimisissa vuoden!

[/quote]

Iiikkk ^^ <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:56"]

En ole vielä tavannut livenä tätä miestä. Mutta kuvissa hän on hot, luonne vaikuttaa juuri minulle sopivalta ja mietin häntä taukoamatta <3_<3 Tapaamme parin päivän päästä... Jännä nähdä että vastaavatko mielikuvat todellisuutta ollenkaan o_o

[/quote]

Hän haluaa sentään tavata sinut? Itsekin päästin itseni ihastumaan tuntemattomaan mieheen, joka taas ei kiinnostunut minusta edes viestinvaihdon verran. Shit happens.

Vierailija
4/4 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:56"]

[/quote]

Hän haluaa sentään tavata sinut? Itsekin päästin itseni ihastumaan tuntemattomaan mieheen, joka taas ei kiinnostunut minusta edes viestinvaihdon verran. Shit happens.

[/quote]

Haluaa haluaa :) olemme päivittäin yhteydessä<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi