Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneet äidit!

Vierailija
24.08.2014 |

Tänne jakamaan kokemuksia ja fiiliksiä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Mulla 1 ja 3 vuotiaat lapset, masennusta tai ainakin jotain oireita oli olemassa jo ennen lapsiakin, esikoisen jälkeen kaikki oli suurimmaksi osaksi ihan hyvin, mitä nyt olin aika yksinäinen. Tämän kakkosen syntymän jälkeen masennus on ottanut vallan ihan tosissaan. Silti pitää vaan jaksaa, kun haluan kuitenkin taata lapsille mahdollisimman onnellisen ja normaalin lapsuuden. Mies on paljon töissä ja usein ptikillä työmatkoillakin joten olen paljon kolmisin lasten kanssa.

Vierailija
2/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:55"]Täällä yksi. Mulla 1 ja 3 vuotiaat lapset, masennusta tai ainakin jotain oireita oli olemassa jo ennen lapsiakin, esikoisen jälkeen kaikki oli suurimmaksi osaksi ihan hyvin, mitä nyt olin aika yksinäinen. Tämän kakkosen syntymän jälkeen masennus on ottanut vallan ihan tosissaan. Silti pitää vaan jaksaa, kun haluan kuitenkin taata lapsille mahdollisimman onnellisen ja normaalin lapsuuden. Mies on paljon töissä ja usein ptikillä työmatkoillakin joten olen paljon kolmisin lasten kanssa.

[/quote]

Ikävä kuulla :(

Meillä on 1 vuotias lapsi, toinen haaveissa. Itselläni puhkesi synnytyksen jälkeinen masennus, oireili pääasiassa uupumuksena. Lapseni olen hoitanut kunnolla koko ajan, mieskin aktiivisesti mukana. Mitään ongelmaa lapsen hoidossa ei siis ole, päinvastoin. Nyt mietin, miten mahdolliseen toiseen lapseen suhtauduttaisiin.

Masennus on kurissa lääkkeillä, iloinen olin ilman lääkkeitäkin. Vähän vaan uupunut ja välttelin ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 siis ap!

Vierailija
4/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:55"]

Täällä yksi. Mulla 1 ja 3 vuotiaat lapset, masennusta tai ainakin jotain oireita oli olemassa jo ennen lapsiakin, esikoisen jälkeen kaikki oli suurimmaksi osaksi ihan hyvin, mitä nyt olin aika yksinäinen. Tämän kakkosen syntymän jälkeen masennus on ottanut vallan ihan tosissaan. Silti pitää vaan jaksaa, kun haluan kuitenkin taata lapsille mahdollisimman onnellisen ja normaalin lapsuuden. Mies on paljon töissä ja usein ptikillä työmatkoillakin joten olen paljon kolmisin lasten kanssa.

[/quote]

Miksi ihmeessä olet hankkinut lapsia, vaikka sinulla on mielenterveysongelmia? Todella vastuutonta! 

Vierailija
5/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:55"]

[/quote]

Miksi ihmeessä olet hankkinut lapsia, vaikka sinulla on mielenterveysongelmia? Todella vastuutonta! 

[/quote]

En näe asiassa mitään vastuutonta! Synnytyksen jälkeinen masennus on todella yleistä.

Mun mielestä masentuneilla on ihan samanlainen oikeus saada lapsia kun ei-masentuneillakin! Kunhan lapsi saa tarvitsemansa huolenpidon ja rakkauden. Eri asia jos ei huolehtisi lapsesta/lapsista! Se on vastuutonta.

Vierailija
6/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:55"]

[/quote]

[/quote]

En näe asiassa mitään vastuutonta! Synnytyksen jälkeinen masennus on todella yleistä.

Mun mielestä masentuneilla on ihan samanlainen oikeus saada lapsia kun ei-masentuneillakin! Kunhan lapsi saa tarvitsemansa huolenpidon ja rakkauden. Eri asia jos ei huolehtisi lapsesta/lapsista! Se on vastuutonta.

[/quote]

Vai "oikeus saada lapsia"! Lasten saaminen on etuoikeus, ei oikeus.

Mielisairaiden EI PIDÄ lisääntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi