Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka olisi samaan aikaan kiinnostava seksuaalisesti & henkisesti?

Vierailija
24.08.2014 |

En tiedä kuinka yleinen tämä ongelma naisten keskuudessa on, omat kaverit eivät ole ainakaan koskaan ottaneet esille onko heillä tämän tyyppistä mutkaa suhteissa...

Olen omalla kohdallani huomannut, että ne älykkäät, mielenkiintoiset ja hyvää parisuhdemateriaalia (luotettava, rehellinen, palvovaan suuntaan menevä suhtautuminen naiseen, ne joista sanotaan että unelmavävy) eivät suoraan sanoen saa mussa mitään fiiliksiä ihastumisesta ja pelkkä ajatus seksistä on mahdoton. Sitten taas ne miehet, jotka on mun silmään hyvännäköisiä-ja vartaloisia, osaavat suudella todella hyvin, ovat seksissä osaavia, niitä joihin ihastun ensinäkemältä ovat niitä miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan pysty näkemään mitään vakavaa suhdetta eikä meillä ole yhteisiä kiinnostuksenkohteita.

Ennen kuin joku heittää, että mulla on komea mies joka on ollut palvova ja luotettava 20 vuotta, uskon hyvin ei siinä mitään. Omalle kohdalle tuntuu turhauttavalta, kun en itse löydä sellaista pakkausta mikä täyttäisi molemmat kriteerit :( En mä voi sille mitään, että olen oikeasti tosi pinnallinen selvästi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:27"]

Yleensä noi ominaisuudet ovat toisensa poissulkevia.

[/quote]

Naisissa ainakin. Harva kiltti ja mukava muija tietää mitään kunnon sorvaamisesta.

T Mies

Vierailija
22/22 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:53"]

Jos olet itse samat kriteerit täyttävä, eli sekä älykäs että seksikäs niin kyllä varmasti löydät itsellesi kumppanin. Sitten jos et ole niin ei varmaan kannata ihmetellä, miksei sellaisia löydy

[/quote]

Varmaan pitäisi etsiä aktiivisemmin. Olen tähän mennessä katsonut mitä vain eteen tulee, ja varmaan sanomattakin selvää etten muualla tutustu kun baareissa miehiin. Kai sitä itse toivoisi eniten, etten olisi näin nirso tämän suhteen ja varmaan lähestyn ihan väärästä suunnasta, eli mulle ulkonäkö kompensoi mielummin sisältöä kuin toisinpäin. Mulle 1/1000 miehestä näyttää hyvältä naamasta, ei ne loput ole epämiellyttäviä mutta mulle miehellä tulee olla jotain sellaista erityisen tiettyä että kiinnostun siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi