Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Naisille.

Vierailija
24.08.2014 |

M36N30. Miehenä kysyn naisten mielipidettä asiaan seksikertojen määrästä per viikko. Itselle maistuisi vaikka joka päivä, sen verran haluttava nainen löytyy kotoota. Emännän mielestä 2 kertaa viikossa on jo melkein liikaa, minä haluaisin paljon enemmän. Onko tämä normaali palstalaisten tahti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v nainen täällä terve. Haluan seksiä JOKA PÄIVÄ. Ainakin kerran. Ja tämä toteutuukin ellei nyt ole jompikumpi todella kipeänä. En voi kuvitella tilannetta että tyytyisin johonki kerta viikko tahtiin.. Sen verran aktiivinen tapaus olen. Kai mä oon sit mies? :D

Vierailija
2/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tämänkaltaista odotinkin. Hyvä että on halukkaita naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just toisinpäin. Ite haluaisin joka päivä, miehelle 2 krt viikkoon on ihan tarpeeksi.

Vierailija
4/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli heterosuhteessa normaalia, joskus halusin harvemminkin... 15vuotta sitä kesti, sitten vaihdoin naiseen ja nyt joka päivä, pikkasen tahti taantunut mutta useita kertoja viikossa kuitenkin.

N34

Vierailija
5/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:13"]

Meillä on just toisinpäin. Ite haluaisin joka päivä, miehelle 2 krt viikkoon on ihan tarpeeksi.

[/quote]

Niin ja ollaan siis melkein samanikäisiä kuin te. N30M35.

Vierailija
6/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt sinkku, mutta edellisessä parisuhteessa oli seksiä noin 2 kertaa viikossa. Mies olisi halunnut useammin. Olen ollut kauan sinkkuna ja luulen, että seuraavassa parisuhteessa haluaisin varmaan useammin...!

Yksi hyvä keino saada useammin voi olla se, että hierot naisen hartioita/selkää, ilman sen suurempaa tavoitetta. Kun nainen rentoutuu eikä hänellä ole mitään "painetta" seksistä, voi olla että halut herää.

Vierailija
7/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös toisinpäin minä (n25) haluaisin vaikka joka päivä, mutta miehelle (31) tuntuu olevan 1-2 kertaa mieluinen. Ihan maksimissaan 3 kertaa viikossa. Ja yleensä tietysti vain viikonloppuisin.

Vierailija
8/8 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan päivittäin, vähintään joka toinen päivä, meillä onneksi halut nykyään kohtaa. Itse siis nainen 31v ja mies 33v. Tämä on nykytilanne, vielä pari vuotta sitten oli toisin - silloin olikin pieni lapsi joka vei kaiken energian. Vieläkin huomaan stressin ja kiireen vaikuttavan haluihin negatiivisesti, mutta koska suhde ja myös itse voi paremmin kun sitä seksiä on, sen eteen on valmis tekemään "töitä", järjestämään aikaa. Yhdessä vaiheessa oli myös aika jolloin seksi tuntui "pakkopullalta", koska se oli aina samaa. Sittemmin aloimme tutkia toisiamme uusilla tavoilla, ei kangistuttu pitkän suhteen kaavoihin. Mun on vaikea saada, mutta koska mies haluaa etta nautin, saan joka kerta vaikka menisi tunteja - tämä on myös tärkeä osa mulle, ettei ole vaan lasti sisään-meininkiä. Rohkeasti vaan asia puheeksi, niin meilläkin mies otti. Taustaa vielä sen verran että 10v ollaan oltu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan