Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lestojen parisuhde/perhe-elämä, millaista? Kertokaa?

Vierailija
24.08.2014 |

Haluaisin oikeasti kuulla millaista on lesta perheen elämä? Eroaako millä tavoin normi perhe-elämästä?

Entä onko jotain miesten ja naisten välisiä juttuja esim. Nainen hoitaa kodin ja lapset tms.? Tekeekö miehet yleensä kotitöitä?

Entä vietättekö vapaa-aikaa muiden kuin lestojen kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään lestoja enemmän paikalla..

Vierailija
2/9 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä näillä tiedoilla teet? Tutkimustako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten määrittelet normi perhe-elämän? Eiköhän jokainen perhe elä omanlaista elämää eli vaikea sanoa mikä on sitä normia..

Vierailija
4/9 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä kumpikin tekee kotitöitä. Mies varmaan enemmän siivoaa jne ja minä laitan ruokaa.

Ja meillä on myös ystäviä jotka eivät ole lestaadiolaisia. Vietämme myös heidän kanssaan aikaa !

Vierailija
5/9 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitalossa. 8 lasta, vanhin 17, nuorin 3. Itse 39 v mies 40. Mies töissä mä hoidan kodin ym. Lapsiin liittyvät asiat, vanhempainillat jne. Hyvä jako sinänsä kun itsellä jäi opiskelut aikoinaan kun menimme naimisiin kirjoitettuani ylioppilaaksi ja sen jälkeen piakkoin eka lapsi. Muutama vuosi sitten oli vaikeampaa. Olin väsynyt ja masentunut enkä halunnut enää lapsia. Siispä jouduin menemään joka ilta aikaisemmin nukkumaan ja leikkimään nukkuvaa jos en ollut ennen miestä nukahtanut. Näin välttelin seksiä. Ei ollut mukavaa aikaa. Onneksi sitten viimeisen lapsen jälkeen minulle tehtiin sterilisointi, koska kohtu ei ois enää kestänyt vaan seuraava raskaus olisi lääkärin mukaan päättynyt todennäköisesti molempien, minun sekä sikiön hengen menoon. Nyt ollut helpompaa ja nautin elämästäni. Suurin osa lapsista koulussa päivät ja hsrrastuksissaan illat. Muuten vietämme ihan perus perhe elämää.. ei tämä mitenkään auvoista ole mutta olen ihan onnellinen näin.

Vierailija
6/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

k

Vierailija
7/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lestat istu sunnuntaisin tietokoneella kun ei kukaan vastaa :O

Vierailija
8/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:50"]

Eikö lestat istu sunnuntaisin tietokoneella kun ei kukaan vastaa :O

[/quote]

No ei, nehän on koko päivän seuroissa pyytämässä anteeksi syntejään.

Vierailija
9/9 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tässä, tänään nukuttiin myöhään, käytiin kylässä ja prisman ja hesen kautta kotia. Mies hoitaa lapsia ja minä makaan sängyssä. Tavallista elämää?