Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi häpeä! Tässä kuussa herkkuihin rahaa 80 €

Vierailija
24.08.2014 |

Olen suuri makean ystävä ja nyt kesän jälkeen homma tuntuu karanneen käsistä. Keväällä olin pitkiä aikoja, että en ostanut esim. karkkia viikolla, nyt sitäkin kuluu. Ruokaan on tähän menessä elokuussa mennyt 435 €. Siitä herkkuihin 80€. 18 %! Perheessä kaksi aikuista ja kolme kouluikäistä lasta. 

Herkkuihin olen laskenut jäätelön, karkit, keksit, limut, sipsit jne. Leivontatarvikkeita ei ole laskettu ja leivottuakin on tullut. Puolustuksesi se, että normaalisti ei keksejä ja limuja osteta, mutta kerta ostettiin kun oli vierailta ja toisen kerran sairaalle lapselle limua. 

Kivittäkää minut! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä jos kert käpyä riittää.

Vierailija
2/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttikaa elämästä ja suut makiaks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä menee noin vähän ruokaan? Olen tässä kuussa pitänyt ekaa kertaa kirjanpitoa. Asun teini-ikäisen tytön kanssa ja meiltä kahdelta on mennyt ruokaan yli 400 euroa tässä vaiheessa kuuta.

Vierailija
4/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me tehdään tällä tiedolla?

Vierailija
5/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalaskua pienentää yksi ilmaiseksi saatu ruokalasti, joka maksettiin S-kaupasta kertyneillä bonusseteleillä (oli niitä iso pino pitkältä ajalta). Ruokaan ei ole laskettu myöskään jos mies syö töissä ja maksaa Lounareilla (syönyt ehkä kerran viikossa). 

Mitä tällä tiedolla tekee? Huomaa, että karkeista ja jäätelöstä yms. kertyy äkkiä iso lasku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi