Missä myydä yläaste ja lukioikäisten käytetyt vaatteet?
Teineillä rahapula ja päättivät myydä ne mitä eivät pidä :) Tori.fi ja huuto.net?
Kommentit (17)
Facebook kirppikset. Sieltä itekin ostelen paljon käytettyjä vaatteita :-)
Asutaan niin keskellä ei mitään että helpointa on netin kautta ja mä kävisin sit tiputtaa postiin
Huuto on minusta helpoin. Suurin duuni laittaa myyntiin, mutta huutaja yleensä myös ostaja ja kaupat syntyy. FB-kirput on kuin villi länsi ("myyn kelle haluan ja ostan jos muistan") ja tori.fi samaten.
Huutista suosittelisin. Jos teillä on poikapuolisia teinejä, niin mäkin voin ostaa :D
[quote author="melba" time="24.08.2014 klo 16:07"]
Huutista suosittelisin. Jos teillä on poikapuolisia teinejä, niin mäkin voin ostaa :D
[/quote]
Molemmat tyttöi ikävä kyl :D Yks punane hollisterin huppari ois mikä menis kyl varmaan pojallekkin, en kyl tarkkaan muista minkä näkönen
Huuto on nykyisin out, ei mene kaupaksi. Facebook kirpparit parempia.
Eipä varmaan tyttöjen vaatteet enää riitä kooltaan meidän pojalle. On nyt jotain 175 ja kasilla. Punaiset hupparit kyllä muuten kelpais.
[quote author="melba" time="24.08.2014 klo 16:46"]
Eipä varmaan tyttöjen vaatteet enää riitä kooltaan meidän pojalle. On nyt jotain 175 ja kasilla. Punaiset hupparit kyllä muuten kelpais.
[/quote]
Oon ite joskus kokeillu ja on mulle reilu, oon 170cm
Nuo teidän tytöt on varmaan kuitenkin alle 175? Hihan mittahan noissa usein ottaa kiinni. Joku hollisterin huppari meillä on ja se on muistaakseni L ja menee vielä just ja just.
[quote author="melba" time="24.08.2014 klo 16:52"]
Nuo teidän tytöt on varmaan kuitenkin alle 175? Hihan mittahan noissa usein ottaa kiinni. Joku hollisterin huppari meillä on ja se on muistaakseni L ja menee vielä just ja just.
[/quote]
Okei, harmi :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:55"]
[quote author="melba" time="24.08.2014 klo 16:52"]
[/quote]
Okei, harmi :)
[/quote]
ihan vaan näin ohiksena mut mä oon 176 ja käytän hollisterin kokoo S :D hihat just hyvät ku noissahan on aika pitkät ne, et kantsii ehkä tarkistaa se koko lappu
Toi yläaste varmaan kannattaa pistää myyntiin jokun välitysfirman kautta.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:33"]Huuto on nykyisin out, ei mene kaupaksi. Facebook kirpparit parempia.
[/quote]
Menee siellä edelleen...
Ihan normaalilla kirppispöydällä saa aika mukavasti tavaraa kaupaksi! :) Pöytää täytyy toki käydä siivoamassa ellei kirpulla ole sellaista palvelua että siivoavat :)
Käske pestä ja silittää kaikki myyntiartikkelit, niin menevät ehkä kaupaksi. Moni myy törkeän ryppyisiä ryysyjä.
Helpointa olisi myydä jossain "peräkonttikirppiksellä" tms. missä saa itse myydä. Tai sitten pakettina tori:ssa, vain noutona.