Mitä olette sanoneet syyksi kun olette hakeneet aborttia.
Mulla on syynä puhtaasti se, että kävi vahinko enkä halua lasta. Mutta riittääkö tuo vai pitääkö siellä sepittää tarinaa huonosta parisuhteesta ja paskasta rahatilanteesta?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:47"]
Voi kuule käydä niin ettei siitä vauvastaan haluakaan luopua 9kk kuluttua :)
[/quote]
Enpä usko, jos ei lasta halua. Miten se 9 kuukautta siihen vaikuttaa? Lapsesta on vastuu lopun elämää, eikä vain kun se on pieni nyytti synnärillä.
[/quote]
Ai miten vaikuttaa? No kuule se on se hormonitoiminta, sama mikä laittaa maitorauhaset käyntiin lapsen synnyttyä. Luonto ajaa sen tikanpojankin sinne puuhun.
Täällä nyt on joku yks huuhaa-jeesustelija joka yrittää päteä arvoilla ja äidin vaistoilla. Luojan kiitos Suomessa on oikeuksia eikä ole tuollaiset ihmiset asioista päättämässä.
Ei ole todellista mikä riemuidiootti täällä pyörii. Parempi tehdä abortti huonossa elämäntilanteessa kuin pilata lapsen, äidin ja isän elämä pitämällä lapsi. Abortti ei tarkoita sitä että äiti tappaa lapsensa. Kyseinen solumöykky ei ole vielä lapsi.
Itse sanoin syyksi epätasapainoisuuden (bibo+epävakaa persoona).
Eikö teistä abortti ole surullinen asia? Lainkaan ei kosketa? Tosiaan, on varmaan parempi ettei sellainen ihminen saa lasta. Sääliksi käy.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:17"]Eikö teistä abortti ole surullinen asia? Lainkaan ei kosketa? Tosiaan, on varmaan parempi ettei sellainen ihminen saa lasta. Sääliksi käy.
[/quote] Sanoiko joku että se on helppoa? Itsekin vasta abortin tehnyt eikä ole helppoa, ei todellakaan. Sitten lukee tuollaisia idioottimaisia kommentteja. Varmaan ap:kin halusi asiallisia vastauksia ja ehkä vertaistukea niin ei.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:17"]
Eikö teistä abortti ole surullinen asia? Lainkaan ei kosketa? Tosiaan, on varmaan parempi ettei sellainen ihminen saa lasta. Sääliksi käy.
[/quote]
Minusta ei, itse tunsin pelkkää helpotusta, kun raskauden sain keskeytettyä. Ehkäisykeino se ei tietenkään ole, mutta ihan hyvä, että on "backuppi" ehkäisyn pettäessä.
Mä sanoin myös etten halua lasta. Se riitti.
21 arveluttaa että idiootti joka ei osaa käyttää ehkäisyä eikä ymmärrä että seksistä tulee raskaaksi olisi kykenevä päättämään lapsensa elämästä tai kuolemasta. No, se voi silti 9kk kantaa lapsen ja jos osasi panna osaa synnyttääkin ja lapsi adoptioon rakastaville fiksuille vanhemmille.