Ennen omaa lasta olin päiväkodissa töissä.
Nyt kun töihin paluu lähestyy niin en enää haluakaan töihin päiväkotiin (kotona 3v.) vaan haluan etsia toisenlaisen työn.
Jotenkin vaan ajatuskin päiväkotityöstä tökkii ja pahasti.
Onko muilla tällaisia fiiliksiä?
Kommentit (6)
Olen lastentarhanopettaja ja minulla on kaksi lasta. Ensimmaäisen lapsen jälkeen olin kyllä eskarissa töissä lähes kolme vuotta ennenkun pikku kakkonen syntyi. Nyt ei kiinnosta mennä enää takaisin päiväkotiin töihin, onneksi ei ihan vielä tarvitsekaan koska nuorin on nyt 1v 8 kk ja palaan töihin vasta kun hän on 3 v. Uranvaihto edessä ?!?
Monesta hommasta saa parempaa palkkaakin kuin lastenhoitajana. Tuskinpa vaan päiväkotiin enää menen.
Mä jotenkin ajattelen niin, että se on " epäreilua" omaa lastani kohtaan, että vien hänet hoitoon ja sitten vietän koko päivän muiden lasten kanssa. Onhan oma lapsi hoidossa, vaikka tekisinkin muun alan töitä..... mutta silti.
Hölmö minä!
Vierailija:
Mitä työtä muuta olette ajatelleet hakea?Ap
Olen sosionomi(AMK) ja työskennellyt myös lastensuojelussa, joten todennäköisesti etsin jotain sen suuntaista.
Itsestänikin tuntui tyhmältä palata töihin: minä tein työkseni asiaa x vain saadakseni palkkaa ja sillä välin joku muu hoiti lastani vain saadakseen siitä palkkaa - tuntui pitkään siltä, että maailma on ihan nurinkurinen ja luonnoton.
Ehkä etsinkin sitten muita töitä, kun töihinpaluu alkaa käydä ajankohtaiseksi