Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tulee luokseni nukkumaan

Vierailija
24.08.2014 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt reilun vuoden ajan. Seksiä on ollut ihan mukavasti. Asumme eri kaupungeissa, joten näemme epäsäännöllisen säännöllisesti. Mies on ollut pari viime viikkoa töissä lähempänä naapurijaupungissa. Aika usein hän on alkuillasta soittanut ja kysynyt, voidaanko nähdä. Hän tulee illalla luokseni, syö iltapalaa ja toteaa olevansa kovin väsynyt. Sitten nukkumaan. Ottaa kainaloon ja antaa suukon, mutta olen tulkinnut tuon "olen niin väsynyt" - toteamuksen viestiksi siitä, että nyt ei seksiä. Joskus yritän hyväillä hellästi, mutta mies jo unten mailla.

Ihmettelen kovasti, miksi haluaa viereeni vain nukkumaan. Aamulla lähtee siis töihin. Y

leensä jos haluaa seksiä, niin ottaa ohjat käsiinsä hyvin selkeästi

Tulkitsenko tuon ilmoituksen väsymyksestä oikein?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän läheisyys ilman seksiäkin on tärkeää. Minusta ainakin on ihana vain nukkua rakkaani vieressä :)

Vierailija
2/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä, että seksiä on aina vain hänen niin halutessaan, eikä koskaan (?) sillon, kun sä toivoisit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä, miksi edes ajaa luokseni omasta tahdostaa, jos on jo valmiiksi niin kovin väsy. Ymmärrän kyllä, että töissä rankkaa yms. Mutta jos minä olen väsynyt, niin kyllä hänen läsnäolonsa piristää enkä tod halua suoraan nukkumaan vaan seksiä ja juttelua tai muuta puuhastelua.

Vierailija
4/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta tuossa mitään tulkitsemista ole. Jos mies sanoo olevansa väsynyt ja nukahtaa saman tien, eiköhän se silloin väsynyt ole eikä halua kuin unta.

Vierailija
5/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että mies tulee luoksesi vain silloin, kun tahtoo seksiä?

Vierailija
6/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen. Vaikka mies on väsynyt, haluaa tulla sinun luoksesi ja haluaa käpertyä kainaloosi nukkuakseen siinä.

Teet nyt kärpäsestä härkästä! Muuta asennettasi ja nauti.

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:53"]

En vaan ymmärrä, miksi edes ajaa luokseni omasta tahdostaa, jos on jo valmiiksi niin kovin väsy. Ymmärrän kyllä, että töissä rankkaa yms. Mutta jos minä olen väsynyt, niin kyllä hänen läsnäolonsa piristää enkä tod halua suoraan nukkumaan vaan seksiä ja juttelua tai muuta puuhastelua.

[/quote]

Vierailija
7/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset...

Vierailija
8/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa miehelle, että nukkuu sitten kotonaan univelkansa pois ja tulee luoksesi kun on pirteä. Mitä iloa tuollaisesta miehestä nyt kenellekään on? Mielummin mä ainakin nukkuisin yksin kun jonkun vieressä, paremmin sitä yksin unta saa.

Mulla oli tuollainen mies myös 20 vuotta sitten. Syynä minun luokseni tuloon oli se, että kotona oli hänen avovaimo ja tämä tuppasi heittämään miehen aina riitojen päätteeksi pihalle. En tiennyt tästä avovaimosta silloin, mutta otin iloisena miehen luokseni - naimaan ja nukkumaan. Kun asia minulle parin kuukauden päästä selvisi, sai mies soitella äänettömänä olevaan puhelimeeni ja etsiä yöpaikkansa muualta. Älä ole siis liian sinisilmäinen niinkuin lähes kaikki edellä vastaavat näyttävät olevan.

Vierailija
9/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:05"]

Sanopa miehelle, että nukkuu sitten kotonaan univelkansa pois ja tulee luoksesi kun on pirteä. Mitä iloa tuollaisesta miehestä nyt kenellekään on? Mielummin mä ainakin nukkuisin yksin kun jonkun vieressä, paremmin sitä yksin unta saa.

Mulla oli tuollainen mies myös 20 vuotta sitten. Syynä minun luokseni tuloon oli se, että kotona oli hänen avovaimo ja tämä tuppasi heittämään miehen aina riitojen päätteeksi pihalle. En tiennyt tästä avovaimosta silloin, mutta otin iloisena miehen luokseni - naimaan ja nukkumaan. Kun asia minulle parin kuukauden päästä selvisi, sai mies soitella äänettömänä olevaan puhelimeeni ja etsiä yöpaikkansa muualta. Älä ole siis liian sinisilmäinen niinkuin lähes kaikki edellä vastaavat näyttävät olevan.

[/quote]

Ihan hyvä huomio, mutta nyt ei ole kyse tuosta. Mies suht nuori, tiedä hänen asuntonsa ja olen viettänyt aikaa vanhempien kanssa. Vaimoa tuskin hänen äitinsä salaisi  :D

Ehkäpä täytyy vain nauttia ja lopettaa analysointi :)

Vierailija
10/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:05"]

[/quote]

Ihan hyvä huomio, mutta nyt ei ole kyse tuosta. Mies suht nuori, tiedä hänen asuntonsa ja olen viettänyt aikaa vanhempien kanssa. Vaimoa tuskin hänen äitinsä salaisi  :D

Ehkäpä täytyy vain nauttia ja lopettaa analysointi :)

[/quote]Nauttia? Mistä? Miksi jumitut yhteen mieheen jos kerran saat häneltä vain jämät? Olet itsekin ilmeisesti hyvin nuori, joten miksi tuhlaat aikaasi etäsuhteeseen? En ymmärrä en...

Vierailija
11/13 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tilalne tuollaisena pysyy. Kun mies taas työskentelee siellä, missä normaalisti, hän varmasti piristyy. Kuulosta vaan siltä, että hänellä on töissä nyt rankkaa.

Mitäa, jos kysyisit, lempeästi, että huvittaisiko häntä rakastella vai haluaako vaan nukkua. Jos sanoo, että haluaa vaan nukkua, niin anna sit nukkua. Kyl se siitä piristyy.

Vierailija
12/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on arvaamattomia...

Vierailija
13/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista taasen. Joskus vaan väsyttää mut kaipaa kultaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän