Abortti ja aika omalääkärille
Mitenkähän nopeasti saa ajan terveyskeskuksen omalääkärille, jos kyseessä on abortti? Yleensä ainakin meillä aikoja saa odottaa useita viikkoja. Saako tällaisessa tapauksessa jonkun "pika-ajan"? En haluaisi odotella viikkokaupalla.
Kommentit (21)
Olen ymmärtänyt, että abortti on aika kallis yksityisellä. Enkä asu Helsingissä.
Mä sain ajan 2päivän päähän aikoinaan. Aborttia kun ei voi hirveesti lykätä.
Ei yksityisellä TEHDÄ aborttia, saat sieltä sen raskaudenkeskeytyslausunnon jonka perusteella sinut kutsutaan sairaalaan.
Terveyskeskukseen saa pika-ajan, jos sanoo ajanvarauksessa tarvitsevansa abortin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:33"]Ei yksityisellä TEHDÄ aborttia, saat sieltä sen raskaudenkeskeytyslausunnon jonka perusteella sinut kutsutaan sairaalaan.
[/quote]
Tehdään se siellä jos haluaa
Eiköhän ne anna sulle ajan jollekin toiselle lääkärille jos omalääkäri on täysin varattu.
Saa todella nopeasti. Itse sain heti seuraavalle päivälle kun olin yhteydessä! :)
Toivottavasti et saa ikinä lapsia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:17"]Toivottavasti et saa ikinä lapsia.
[/quote] Loppuiko raamattukerho jo?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:17"]Toivottavasti et saa ikinä lapsia.
[/quote] Loppuiko raamattukerho jo?
[/quote] Miten Raamattu tähän liittyy?
Itsellä oli nopea prosessi. Lääkärille sai heti ajan ja itse keskeytykseen heti seuraavalle viikolle.
Eiköhän se ole kaikkien etu että homma hoituu mahdollisimman nopeasti jos abortti kysessä.
Ei liity mitenkään Raamattuun. Ihan vaan kolmen ihanan lapsen äitinä en käsitä miten voi olla niin julma ja tunnekylmä ihminen että tapattaa oman lapsensa kohtuunsa. On parempi ettet saa lapsia! Teetä sterilointi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:29"]Ei liity mitenkään Raamattuun. Ihan vaan kolmen ihanan lapsen äitinä en käsitä miten voi olla niin julma ja tunnekylmä ihminen että tapattaa oman lapsensa kohtuunsa. On parempi ettet saa lapsia! Teetä sterilointi.
[/quote] No jokainen tehkööt mitä haluaa, siihen oikeus. Fiksumpaa on tehdä abortti jos on huono elämäntilanne eikä pysty lapsesta huolehtimaan? Huoh.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:29"]
Ei liity mitenkään Raamattuun. Ihan vaan kolmen ihanan lapsen äitinä en käsitä miten voi olla niin julma ja tunnekylmä ihminen että tapattaa oman lapsensa kohtuunsa. On parempi ettet saa lapsia! Teetä sterilointi.
[/quote]
Toivoisitko samaa omille ihanille lapsillesi, jos joutuvat ei-toivottu raskaus osuu heidän kohdalleen?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:20"]Miksi haluat abortin?
[/quote]En ole ap, mutta syyt ei kuulu sinulle.
Mikset mene yksityiselle?