Mies syyttää pettämisestä ilman syytä - onko hän syyllinen?
Eilen illalla alkoi syyttämään minua pettämisestä. Katsottiin elokuvaa ja alkoi haukkumaan kesken kaiken petturiksi ja valehtelijaksi. En ole pettänyt saatikka tehnyt mitään muutakaan väärää. Nyt ei suostu puhumaan edes mulle :/
Kommentit (12)
Sairaalloisen mustasukkainen. Äkkiä pariterapeutille jos haluatte suvteen pelastaa, tuo vain pahenee ajan myötä ja kohta et uskalla edes hengittää.
Been there
"Tää on Jarkko hyvä tää leffa. Mitähän seuraavana tapahtuu?" "Vittu sä oot petturi valehtelija!!"
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:09"]"Tää on Jarkko hyvä tää leffa. Mitähän seuraavana tapahtuu?" "Vittu sä oot petturi valehtelija!!"
[/quote] kutakuinkin noin. Ap
Joo huono merkki. Mun eksä teki noin kans, loppujen lopuksi meni siihen, että sain turpaani kun mies oli muka niin varma, että olisin pettänyt... Vaan enpä ollut, kaiken vapaa-ajankin vietin kotona, mies kyllä luuhas baareissa ja kavereilla juomassa. Selvishän ae sitten, että kyllä sillä itellään oli jos minkäkinlaisia naissäätöjä mun ohella.
Yksi ensimmäisista pettämisen merkeistä oli (oma kokemus) että mies alkoi äkkiä epäillä minua, saattoi heittää jotain muka vitsinä tai loukkaantua jostain viattomasta tekemisestä koska se hänen mielestään liittyi johonkin vakavaan.
Asiasta on nyt jo vuosia mutta taas alkaa olla tuttuja merkkejä ilmassa, tiedän jo miten tämä päättyy joten en ota nyt siipeeni niin pahasti ja tiedän että sinetti on tulossa tälle suhteelle. Tavallaan vapauttavaa tietää ettei ole enää itsestä kiinni jos toinen on parantumaton pettäjä. Piti kuitenkin katsoa voisiko olla toivoa..
Mulla on kanssa kokemusta samanlaisesta miehestä, joka oli toosi mustasukkainen. Ei nyt heittäytynyt ihan sairaalloiseksi tai syyttänyt pettäjäksi, mutta kuitenkin. Ja paljastuipa se sitten lopulta, että nimenomaan HÄN oli se, joka oli pettänyt! Näin se usein menee. Ei normaalilla, tasapainoisella ja uskollisella ihmisellä tule mieleen yhtäkkiä alkaa ketään syyttää ihan syyttä suotta.
Tällaisilla ihmisillä on itsellään takana usein traumoja lapsuudesta (esim omien vanhempien pettämisen/ sivusuhteiden todistamisen), huonoja suhteita (heitä on petetty ja loukattu pahasti) tai muuten vain omaa kyvyttömyyttä sitoutua, rakastaa ja luottaa. Ja vaikka puoliso käyttäytyisi miten ja suunnilleen linnottautuisi kotiin, mikään ei auta, koska vika on sen toisen korvien välissä.
Eräs tuttuni on saanut huumeilla nuppinsa niin sekaisin, että vaimo saa tuntea nahoissaan vainoharhat. Ja totta kai tässä taustalla myös se, että ko äijä on pettänyt vaimoaan liiton alkutaipaleella (ainakin).
Sama juttu kuin muillakin, miehen sairas mustasukkaisuus paljastui pettämiseksi. Sääti omiaan kuukausia ennenkuin tajusin asian. Siihen mennessä olin ihan nurkkaan ajettu ja onneton siinä puristuksessa. Sen jälkeen kun pettämiset selvisi, miehen mustasukkaisuus loppui kuin seinään.
Välillä näkee ihmettelyjä siitä, että mitä väliä pettämisellä on jos siitä ei tiedä toinen. Olen itse vahvasti sitä mieltä, että jostain se paska tihkuu kuitenkin ja näkyy pettäjän käytöksessä.
Miten sitten jos mies ois pettänyt miten sen näkee käytöksessä? omani siis syyttelee kokoajan ja yritän kiven kovaa sanoa etten ole ja itse oli juuri exänsä synttäri juhlissa ja siitä se syyttely alkokin.
Exä alkoi vihjailla, en varmaan pettänyt, olin aina kotona ja hän yöt baareissa.
Niin tietysti asia olikin niin että hän oli pettäjä, oikein sarjapettäjä.
Sori ap, mutta tuo on lopun alkua
Ketju vuodelta 2014, mutta sehän ei miesvihapeukuttajia haittaa.
Ööööö....teillä on outo suhde?
Onko esittänyt mistä syytökset ovat peräisin? Jos ei ole faktaa lyödä tiskiin, niin sanoisin miehelle, että taitaa olla niin, että itse olet pettänyt ja koitat syyllistää toista, jotta ero tulisi....munaton mies.