Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skyrin mango maistuu oksennukselta

Vierailija
24.08.2014 |

Tulee sellainen oksu-jälkimakuhaju suuhun tota syödessä. Muut huomanneet samaa? Skyrit muuten olleet kyllä herkullisia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja on ihan syömäkelvotonta.

Vierailija
2/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniomena on ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman huomannu: Ihan kuin mahahappoa olisi suussa

Vierailija
4/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäpä muuta voidaan saada aikaiseksi esanssien kanssa. Palautetta nyt valmistajalle ja äkkiä!

Vierailija
5/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango maistuu minusta muutenkin oksulta. 

Vierailija
6/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällön makeita, en tykkää yhtään skyrristä. :( Vaikka normaalisti tykkään kyllä makeista, yleensä mitä makeampi.. Sen parempi.. :D Rahkahullulta fitnesystävältäni sain myös hyvän rahkavinkin.. Osta maustamatonta maitorahkaa ja sunlight mehutiivistettä. Sekoita niitä keskenään, toimii!

Itse olen muuten vaan rahka/herkkuhullu.. "Massakausi menossa" viimeset pari vuotta.. Vyötärö senkun venyy.. Tartteis tehdä kyl kohta jotain..

Vierailija
7/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maistamani skyrit ovat olleet pettymyksiä, toiste en ole ostanut :/

Vierailija
8/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Pitänee testata sodastreemitiivistettä ja maustamatontarahkaa huomenna. :) Tai voishan sitä mennä abc:lta ostaa rahakaa autolla.. :DD

Vierailija
9/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin eka et skyrim

Vierailija
10/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:36"]

Ällön makeita, en tykkää yhtään skyrristä. :( Vaikka normaalisti tykkään kyllä makeista, yleensä mitä makeampi.. Sen parempi.. :D Rahkahullulta fitnesystävältäni sain myös hyvän rahkavinkin.. Osta maustamatonta maitorahkaa ja sunlight mehutiivistettä. Sekoita niitä keskenään, toimii!

Itse olen muuten vaan rahka/herkkuhullu.. "Massakausi menossa" viimeset pari vuotta.. Vyötärö senkun venyy.. Tartteis tehdä kyl kohta jotain..

[/quote]

Taidat nyt kuitenkin tarkoittaa FUNlight mehutiivistettä? Sunlight kun on astianpesuainetta :)

Vierailija
11/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:36"]

[/quote]

Taidat nyt kuitenkin tarkoittaa FUNlight mehutiivistettä? Sunlight kun on astianpesuainetta :)

[/quote]

Joo sitä tarkotin! Tai kai sitä vois tiskiainettakin kokeilla.. Olis silti varmpaa parempaa kun skyrit. :'D Huh huh.. itsekseni hittelen tiskiainerahkalle. Olis vissiin aika mennä nukkumaan.. :)

Vierailija
12/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:58"]luin eka et skyrim

[/quote]

Vierailija
13/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä maistuu oksennukselta. Voisiko se johtua siitä, että se on niin hapanta ja mahahapot on happamia?? Tai sitten ei... en osaa sanoa.

Vierailija
14/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, musta se ja uuniomena on ainoita siedettäviä. En tosin silti ostais uudestaan.
Paljon tuntuu jakavan nää maut mielipiteitä, osan (kuten mun) mielestä se ananas on ihan kammottavaa eikä maistu ananakselta ja sitten taas tunnen muutaman, jotka syö pelkästään sitä.

Vierailija
15/15 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa marjoja/hedelmiä ja sekottakaa niitä rahkaan! On sit sen makusta kun pitäis, eikä okseta! Omia suosikkeja on viipaloitu banaani, mustikat, viipaloidut mansikat. Välillä voi laittaa vaikka purkki ananasta ja persikkaa paloina. Tai sit jos tykkää syödä vaan sellasta "tasaista" niin sauvasekottimella sekasin kaikki! Oman maun mukaan lisäks vaniliasokeria tai tavallista.. Tai molempia. Nam nam! :) (tai sit herkuttelija vatkaa purkin kermaa ja sekottaa noi keskenään.. tai laitaa vaniliavaahtoa.. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä