Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveellinen elämä

Vierailija
14.08.2014 |

Mitä siihen kuuluu?

Minkälainen liikunta, minkälainen ruoka, harrastukset, työ...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäineiden jättäminen ruokavaliosta (+liika sokeri, valkoinen jauho ja marinaadit ja einekset) toi HETI tosi hyvän olon :) suosittelen kaikille! Oksettaa nykyään jos joutuu kylässä syödä esim einespullaa :P hyötyliikuntaa jos ei muuta ehdi ja raikasta ilmaa

Vierailija
2/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole terveellistä, vaan se johtaa kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineet eivät ole ruoka-aineryhmänä mitenkään epäterveellisiä.

Vierailija
4/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään lisäainemössöjä. Joskus kerran kuussa tietty saatan repsahtaa, mutta muuten pidän ruokavalioni kunnossa. Juon aina janoon vettä, en mitään mehuja tai limppareita. En juo energiajuomia. En syö missään pikaruokapaikoissa, en oikeastaan koskaan ulkona muutenkaan satunnaista pitsaa lukuunottamatta.

Liikun. Harrastan paljon arkiliikuntaa jonka lisäksi treenaan lihaskuntoa ja venyttelen.

Vierailija
5/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:14"]

[/quote]

Et taida olla ihan kartalla

Vierailija
6/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:05"]

Minä syön mahdollisimman puhdasta ja oikeaa ruokaa, en keinotekoisia lisäainemössöjä. Olen myös kasvissyöjä, mutten niinkään terveyden takia.

Liikun useamman kerran viikossa; hyötyliikuntaa, kuntosalia, lenkkeilyä.

Pidän itsestäni huolta myös siten, että teen asioita joista nautin. Tähän kuuluu kakkupala kun mieli tekee, tai illalla sohvalla makaaminen, jos keho niin sanoo. Kuuntelen kehoani ja koitan elää siten, että olen terve ja onnellinen. Nykyään ajattelen myös itseäni tavallaan parhaana ystävänäni, eli nuorempana kun sairastin syömishäiriötä, kohtelin itseäni todella huonosti. Nykyään ajattelen, että jos paras ystäväni tekisi niin, olisin todella huolissani ja pahoilla mielin, joten en tee niin itsellenikään.

Teen työtä josta pidän ja muutenkin pidän henkistä hyvinvointia kaiken pohjana. Silloin jaksaa keskittyä fyysiseenkin hyvinvointiin.

[/quote]

Juuri näin. Lisäisin tähän vielä riittävän yöunen sekä sosiaaliset kontaktit itselle tärkeiden ihmisten kanssa. 

Vierailija
7/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:05"]

Minä syön mahdollisimman puhdasta ja oikeaa ruokaa, en keinotekoisia lisäainemössöjä. Olen myös kasvissyöjä, mutten niinkään terveyden takia.

Pidän itsestäni huolta myös siten, että teen asioita joista nautin. Tähän kuuluu kakkupala kun mieli tekee, tai illalla sohvalla makaaminen, jos keho niin sanoo. Kuuntelen kehoani ja koitan elää siten, että olen terve ja onnellinen. Nykyään ajattelen myös itseäni tavallaan parhaana ystävänäni, eli nuorempana kun sairastin syömishäiriötä, kohtelin itseäni todella huonosti. Nykyään ajattelen, että jos paras ystäväni tekisi niin, olisin todella huolissani ja pahoilla mielin, joten en tee niin itsellenikään.

Teen työtä josta pidän ja muutenkin pidän henkistä hyvinvointia kaiken pohjana. Silloin jaksaa keskittyä fyysiseenkin hyvinvointiin.

[/quote]

Juuri näin. Lisäisin tähän vielä riittävän yöunen sekä sosiaaliset kontaktit itselle tärkeiden ihmisten kanssa. 

[/quote]

Joo, itsekin allekirjoittaisin lisäämäsi asiat :) -2

Vierailija
8/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:14"]

[/quote]

Et taida olla ihan kartalla

[/quote]

Olen kartalla paremmin kuin lisäaineisiin liittyvää huuhaata levittävät foliohatut.

Vierailija
9/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:18"]

Juon aina janoon vettä, en mitään mehuja tai limppareita. En juo energiajuomia. En syö missään pikaruokapaikoissa, en oikeastaan koskaan ulkona muutenkaan satunnaista pitsaa lukuunottamatta.

[/quote]

Kuulostaa ikävältä. Ei ole tervettä rajoittaa elämäänsä tällä tavalla ja pitää aivan normaalia syömistä ja juomista "repsahduksena". Ortoreksia on sairaus.

Vierailija
10/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi