Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko 4-henkiselle perheelle pitäisi jäädä kuukaudessa rahaa asumiskulujen jälkeen?
28.08.2006 |
Millaisilla tuloilla on oikeutettu toimeentulotukeen? Osaisiko joku sanoa edes jotain suuntaa-antavaa?
Jos meinataan maksaa kaikki laskut, niin sitten ei kai syödä koko syyskuun aikana mitään... :(
Kommentit (3)
Laskevat nimittäin että olisiko niistä pitänyt jäädä jotain ylimäärästä säästöön, jolla nyt pärjäisitte.
Aina voi kysyä, ei siinä mitään hävettävää ole:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, lähdenpä tästä soskun luukulle! Vaikka ei kyllä ole pulaa mistään, rahaa jää säästöönkin. Onko oikeasti näin?Tuntuu tyhmälle hakea tukea kun ei tosiaan ole pula mistään, päin vastoin, ei tarvitse säästää mistään!
Alue: Aihe vapaa
Koskaan emme ole sossussa asioineet, ja kynnys sinne menemiseen on korkea. :(