Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko 4-henkiselle perheelle pitäisi jäädä kuukaudessa rahaa asumiskulujen jälkeen?

Vierailija
28.08.2006 |

Millaisilla tuloilla on oikeutettu toimeentulotukeen? Osaisiko joku sanoa edes jotain suuntaa-antavaa?



Jos meinataan maksaa kaikki laskut, niin sitten ei kai syödä koko syyskuun aikana mitään... :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan emme ole sossussa asioineet, ja kynnys sinne menemiseen on korkea. :(

Vierailija
2/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskevat nimittäin että olisiko niistä pitänyt jäädä jotain ylimäärästä säästöön, jolla nyt pärjäisitte.

Aina voi kysyä, ei siinä mitään hävettävää ole:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähdenpä tästä soskun luukulle! Vaikka ei kyllä ole pulaa mistään, rahaa jää säästöönkin. Onko oikeasti näin?Tuntuu tyhmälle hakea tukea kun ei tosiaan ole pula mistään, päin vastoin, ei tarvitse säästää mistään!