Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei viestitä matkoilta

Vierailija
23.08.2014 |

Ajattelematon se taitaa olla, mut vituttaa oikeesti. Vastaa lyhyesti jos laitan et oon huolissani ( sil on krooninen sairaus josta ei suostu kantamaan kansainvälistä merkkiä mukana), mut vastaa vain lyhyesti tyyliin "syömässä" eikä siinäkään pidä kiirettä. Työmatka, mut ei vittu minäkin laitan sille omilta matkoilta edes kerran jonkun hempeen/on ikävä/tosi kivaa täällä tms.

Viikon ollut ja olin suunnitellut jotain kivaa yllätystä sille kun tulee ens viikolla, mut nyt vituttaa ( oon varmaan vaan yksinäinen) niin et yllätys vois olla vaik helvetillinen kaaos kotona ja lappu keittiössä tyyliin : menin kaverille, oon pari yötä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää tuo, että työmatkalla pitäisi muistaa vahtia puhelinta ja vastailla viestihin. Vielä pähempaa, jos pitäisi illanvieton aikana niitä kyttäillä. Ei ei ei. 

Meillä on isännälle luettu lakia aiheesta ja nyt meillä on guide linenä yksi puhelu per päivä, minä soitan klo 18 Suomen aikaa. Muuten turvat tukkoon, jos kukaan ei ole kuollut tai talo palanut. Nekin kyllä ehtii odottaa, mitäpä niille on tehtävissä jossain tuhansien kilometrien päässä.

Vierailija
2/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jospa soittaisi/viestittäisi edes kerran koko reissun aikana. Laitoin itse nyt viestin kun kolmeen päivään ei mitään kuulu ja oon välillä oikeasti huolissani - sairaus ei sillä päälle välttämättä näy mut voi reagoida vahvasti ympäristön muutokseen. Ehkä pitäis lopettaa huolehtiminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on inhottavaa.

Puhuttele miehelle kun tulee. Että vaikka seuraavalla kerralla kun lähtee reissuun niin sovitte että soitatte aamusta tai illasta. Tai kunnon tekstari kerta kaks päivä ettei tuu turhia huolestumisia.

Vierailija
4/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeesti miettinyt et jos ei haluu jakaa elämänsä tärkeitä hetkiä kumppaninsa kanssa, niin haluaako sitä muutakaan elämää jakaa... Meinaan et oli oottanut tätä reissua pitkään ja oli innoissaan lähdös. Ei muusta puhunutkaan. Ja sit taas täys hiljaisuus.

Ajattelematon paskiainen se on.

Vierailija
5/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laittele viestejä ja leiki miehesi äitiä! Ei kukaan jaksa tuollaista valvomista ja kyyläämistä, hulluksihan siinä tulisi. Varmasti pakkasit miehen laukunkin? Ja kerroit, että pitää vaihtaa joka päivä puhtaat kalsarit ja sukat.. Hanki itsellesi koira ja vahdi sitä, lapsia ei kannata hankkia. Yritä päästä irti pakkomielteisestä läheisriippuvaisuudestasi ja huolehdi itsestäsi enemmän!

Vierailija
6/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vituttas minuakin, jos ei mies viestittelisi. Kyllä on mukava, kun tietää että kaikki on hyvin ja ei tarvitse huolestua turhasta.

Oma mies onneksi soittelee ja viestittelee. Ap, toivottavasti miehesi on ok.

Vierailija
7/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... en minäkään viestittele matkoilta. Tai no joskus, mut yleensä en. Se aika vaan menee niin nopeasti, on oikeasti töitä, usein on kokoajan seuraa, on illallisia ym.

Oikeesti, jos se on syömässä paikallisten asiakkaiden / isäntien tai kenen kanssa vaan, niin ei voi kyllä olettaa saavansa heti vastausviestiä.

Lopeta huolehtiminen!