Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihastunut, aikuinen ja fiksu mies kohtelee naistaan?

Vierailija
08.08.2021 |

Ihan hirveitä suhteita taustaltani ja kysyn siksi. Ilmeisesti itseluottamuksen puutteessa olen katsonut läpi sormien asioita, joiden pitäisi olla varoitusmerkki. On ollut heikkoa rahatilannetta, jossa olen auttanut. On ollut hyvää rahatilannetta, jossa olen silti tullut taloudellisesti hyödynnetyksi. On ollut mies, joka aiheiden mentyä liian vaikeiksi blokkasi (kysyin vain sitä, välittääkö oikeasti vai pitääkö vain ”varalla”).

Täältä poistui keskustelu kusipää-, renttu- ja narsistimagneeteista. Olen siis sellainen, jota riittävän härskin ihmisen on helppo vedättää ja joka ei polje alas heikon itseluottamuksen omaavaa.

Olen käynyt terapiassa ja tiedostan ongelmien juontuvan narsistisesta äidistä, jolle en ikinä kelvannut pelkkänä itsenäni vaan aina vain suoritusteni kautta. Olen empaattinen ja auttavainen ihminen mutta tarvitsisin kumppanin, joka ehdottomasti kunnioittaa rajojani. Onko tällaisia miehiä ylipäätään olemassa ja mistä heidät voi tunnistaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama esimerkki?? Tuota listaa suorittaen saa olla ihan rauhassa. Kyllä hiukan pitää tulla toista vastaan, vaikka järjen rajoissa.

Saat kommentillasi miehet kuulostamaan todella huonoilta. Jos miehet omaavat täällä listatut huonot piirteet, ei ole ihmekään, ettei naisia heteroparisuhteet kiinnosta.

Ennemmin olen yksin kuin huonon miehen kanssa. Kaikkien naisten tulisi toimia näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän