Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin olevani dominoiva nainen

Vierailija
23.08.2014 |

Tajusin tässä pari viikkoa sitten, että saan parhaiten tyydytystä seksissä, kun saan olla dominoiva. Tämä on kai aika harvinaista, koska tietääkseni naiset ovat enimmäkseen mieluummin alistuvaa porukkaa. Olenko siis poikkeuksellisen outo tapaus, vai olisiko täällä muitakin samanlaisia paikalla?

Seksiin tuli jotenkin aivan uusi ulottuvuus, kun sain olla dominoiva. Mieskin on ollut uusista tuulista enemmän kuin onnellinen, joten tässä kävi vallan mukavasti. Meillä on vuoden ikäinen lapsi, ja olen 25-vuotias.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaltaisia naisia saisi joko olla enemmän Suomessa / Maailmassa... tai sitten naisten pitäisi oppia vaan rohkeammin ottamaan dominoivaakin roolia petipuuhissa. Itse koen olevani kokeilunhaluinen switch. Mutta ennenkaikkea aina toivonut tapaavani naisen joka saisi aitoa tyydytystä siitä että voi ohjailla ja alistaa minua... Ei ole sellaista näkynyt. Yleensä vähän kokeilevat ja sitten haluaisivat että joku muu järkkää ja miettii kaiken. En tiiä oonko sit ite liian innokas.

T: m27

Vierailija
22/31 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta tutustunut tähän puoleen itsessäni eli dominointiin.

Aiemmin lähinnä antanut toiselle tehtäviä seksiin, seksuaalisuuteen liittyviä ja ovat kiihottaneet kovasti molempia.

En ole kuitenkaan aivan nuori, reilu 40:nen ja on ihana huomata, että seksuaalisuus on jotain missä voi edelleen muuntautua, kasvaa ja tehdä löytöretkiä!

Meillä on käytössä käsiraudat, kahleet, dildot, sauvat, ruoska, raippa, nipistimiä, yms ja vanilijakin maistuu.

Mies pitää kovasti kun käyn hänen kehonsa lävitse kiihottaen ja mitään rajaamatta.

Saan käyttää häneen eturauhaskiihotinta, tappia peppuun ja sauvaakin anaaliin.

Strapon vielä kokeilematta.

Viimeksi hankin pumpattavan tapin ja täytyy sanoa, että se orgasmi oli huikeaa katsottavaa.

Me molemmat pidämme tärkeinä tyydyttää toisemme, vaikka otan dominoivan roolin, jossain vaiheessa käytän roolia myös itseni loppuun saakka tyydyttämiseen.

Tämä ei liity itsekkyyteen vaan tapaamme huomioida toisemme, ja vapautuneen sänkyleikkimme perusta.

Mutta hän onkin mies joka sai minut squirttaamaan ja nauttimaan myös fistauksesta.

Kyllä kehon ja sielun kohtaaminen onkin hirmuisen tärkeää suhteessa.

Tasapaino on ihan eri, kuin aiemmissa suhteissani joissa pääpaino on ollut miehen tyydytyksellä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ntiaika kirjoitti:

Itse olen vasta tutustunut tähän puoleen itsessäni eli dominointiin.

Aiemmin lähinnä antanut toiselle tehtäviä seksiin, seksuaalisuuteen liittyviä ja ovat kiihottaneet kovasti molempia.

En ole kuitenkaan aivan nuori, reilu 40:nen ja on ihana huomata, että seksuaalisuus on jotain missä voi edelleen muuntautua, kasvaa ja tehdä löytöretkiä!

Meillä on käytössä käsiraudat, kahleet, dildot, sauvat, ruoska, raippa, nipistimiä, yms ja vanilijakin maistuu.

Mies pitää kovasti kun käyn hänen kehonsa lävitse kiihottaen ja mitään rajaamatta.

Saan käyttää häneen eturauhaskiihotinta, tappia peppuun ja sauvaakin anaaliin.

Strapon vielä kokeilematta.

Viimeksi hankin pumpattavan tapin ja täytyy sanoa, että se orgasmi oli huikeaa katsottavaa.

Me molemmat pidämme tärkeinä tyydyttää toisemme, vaikka otan dominoivan roolin, jossain vaiheessa käytän roolia myös itseni loppuun saakka tyydyttämiseen.

Tämä ei liity itsekkyyteen vaan tapaamme huomioida toisemme, ja vapautuneen sänkyleikkimme perusta.

Mutta hän onkin mies joka sai minut squirttaamaan ja nauttimaan myös fistauksesta.

Kyllä kehon ja sielun kohtaaminen onkin hirmuisen tärkeää suhteessa.

Tasapaino on ihan eri, kuin aiemmissa suhteissani joissa pääpaino on ollut miehen tyydytyksellä. ;)

Hieno asia. Tervetuloa joukkoon, en tiedä mikä siinä on kun juuri "vanhetessaan" alkaa kokeilunhalu, ja juurikin niin että tulee kokeiltua kaikenlaista. Sitten huomaakin että nämä tuhmuudet ovatkin tulleet jäädäkseenM50+.

Vierailija
24/31 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies joka on hieman sekaisin omien mieltymystensä kanssa. Yleensä olen aika dominoiva sängyssä, tykkään vetää hiuksista, puhua rivoja ja läpsiä peppua jne. Mutta  joskus tekisi mieli kokeilla alistumista naiselle. Ainoa asia mitä oikeastaan toivoisin olisi se, että hän nöyryyttäisi minua nuolettamalla peppuaan, samalla nimitellen minua ''perseen puhdistajaksi'' perseennuolijaksi'' jne. Mutta ajatus silti hiukan pelottaa :/

Vierailija
25/31 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt miehen kuka tykkää että häntä alistan. Nuolen pyllyä ja teen vaikka mitä.😉

Vierailija
26/31 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistettavana oleminen kiinnostaa nimenomaan "perseen puhdistajan" roolissa mutta ei juuri muuten. M37

Vierailija
27/31 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen switch eli sekä alistaminen että alistuminen sujuvat. Kun dominoin miestä niin leikeissä on mukana naisen alusvaatteisiin pukemista, ruoskintaa, nännien nipistelyä, munille potkimista, hengityksen rajoittamista, miehen orjuuttamista esim nuolemaan minua, homoksi kouluttamista samalla kun sträppään peppuun jne... monenlaista on tullut kokeiltua :)

Aikaisemmin koin olevani ehkä 70/30 dominoiva, mutta nykyään se menee melkein toisin päin eli mies dominoi minua hieman useammin kuim minä häntä.

Vierailija
28/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

veditkö käteen näistä komennteista

Vierailija
29/31 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etsinyt dominoivaa naista ympäri maailmaa jo 28 vuotta, mistään en sellaista löydä, ladydomina on vain pelkkä myytti!

Vierailija
30/31 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesta aviovaimosta saattaa kuoriutua hyvinkin vaativa domina, kun mies uskaltautuu kertomaan omasta alistumishalustaan. Näin meillä.

Vierailija
31/31 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slave-69 kirjoitti:

Minä olen etsinyt dominoivaa naista ympäri maailmaa jo 28 vuotta, mistään en sellaista löydä, ladydomina on vain pelkkä myytti!

Yksisarvinen on helpompi löytää kuin kunnon domina