Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB 2014

Vierailija
23.08.2014 |

Joko on huomiseksi laitettu paikat kuntoon? Pyydättekö kavereita kylään katsomaan aloitusta? Meillä on kavereita tulossa kattoo aloitusta ja kämppä on tiptop kunnossa! Kuohuviiniä tortillasnakseja tarjolla.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskadella esiteltiin etukäteen kaikki.

Kakkoskaudella oli äänestys taloonmenijästä, sillon tuli ainakin Sari tutuksi ja muistaakseni Kaki oli ennakkoon ainakin jossain esillä.

Kolmoskaudellakin kai esiteltiin joku etukäteen, mutta siitä eteenpäin on ollut "salaista".

Vierailija
22/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:47"]

Oletko harkinnut elämän hankimista paskan seuraamisen sijasta?

Kutsutko kavereita seuraamaan wc-pöntössä olevia pökäleitäkin?

[/quote]Kusipäälle ei toisten BB katselut kuulu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko BB:tä katsoa Android/ iPad Tabletilla?

Vierailija
24/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:48"]

Eikö aina edellisillä kausilla kilpailijat ole julkistettu etukäteen n. vuorokautta ennen vai muistanko väärin? Olen meinaa satavarma että yks tuttu astelee taloon..

[/quote]

Yleensä ne pyritään pitämään salassa siihen asti kun menevät taloon, mutta muutama nimi on melkein joka vuosi vuotanut julki ennen ohjelman alkua. Toki myös vääriä nimiä liikkuu palstoilla, joten ei se "vuoto" aina ole paikkansapitävä. Yhtenä vuonna (2009) oli asukkaitten kuvat BB:n sivuilla näkyvissä hetken aikaa liian aikaisin, mutta ne otettiin heti pois kun moka huomattiin.

Vierailija
25/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on spekuloitu nimiä, jotka on olleet haussa mutta ei päässeet jatkoon. Ihmiset saa kuulla että joku hakee, niin ne olettaa heti että se myös pääsee.

Vierailija
26/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:41"]

Voiko BB:tä katsoa Android/ iPad Tabletilla?

[/quote]

Ainakin ipadilla katsoin viime vuonna jonkin verran.

Vierailija
27/51 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan:D 

Vierailija
28/51 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus olut siideri sipsi linjalla mennään meillä.

Vierailija
29/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:49"]

Yksin kattelen illalla ja jännitän, että minkälaista porukkaa taloon astelee sisään :)

[/quote]

No sehän on katsomattakin selvää että idiootteja, kiertopalkintoja, kusipäitä.

Vierailija
30/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Eli whitetrashin edustajana haluat katsoa toisia samanlaisia Big Brother talossa.

Vierailija
31/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo monta vuotta ollut niin, että se kick off on suora lähetys ja 24/7 -lähetys alkaa samasta hetkestä. Ensimmäisellä kaudella oli niin, että se kick off ei ollut suora vaan oli kuvattu jo edellisenä päivänä ja muistaakseni toisellakin kaudella oli niin, mutta siis nykyään alkaa telkkarissa ja 24/7:ssa samaan aikaan lähetys.

Vierailija
32/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kattoo ainakin joku jakso BB-extraa, koska Sauli juontaa. <3

Vierailija
33/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:47"]Oletko harkinnut elämän hankimista paskan seuraamisen sijasta?

[/quote] Mä oon aatellut, että voisin esimerkiksi mielummin haukkua ihmisiä nettipalstoilla niistä asioista, joita en itse käsitä.

Vierailija
34/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Eli whitetrashin edustajana haluat katsoa toisia samanlaisia Big Brother talossa.

[/quote]

Voisitko laittaa tähän viitteen omasta väitöskirjastasi todisteeksi ei-whitetrashiydestäsi?

Vierailija
35/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin jostain, että tämä tuksun kaveri Petri "princess" Penna ois menossa sinne?? Mä en ehkä jaksa katsoa, lehdet kirjoittaa niin paljon siitä että pysyy kyllä kärryillä. Pari ekaa vuotta katsoin, mutta nykyään se on vaan ryyppäämistä ja panemista ja alastomuutta. Viime kaudella katsoin ihan Andyn takia:).

Vierailija
36/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:47"]Oletko harkinnut elämän hankimista paskan seuraamisen sijasta?

[/quote] Mä oon aatellut, että voisin esimerkiksi mielummin haukkua ihmisiä nettipalstoilla niistä asioista, joita en itse käsitä.

[/quote]

Asiahan on aivan selvä: paskasakki haluaa tirkistellä kun samanlaiset vetää kameroiden edessä alkoholia, sekoilee ja nussii talon jossain nurkassa. Mitään muutahan ohjelmassa ei ole ollut enää vuosiin tai jos on niin sivuseikkana.

Idioottiteineille, katkerille ämmille ja rumille peräkammarinpojille suunnattu tirkistelyohjelma.

Vierailija
37/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:30"]

[/quote]

Asiahan on aivan selvä: paskasakki haluaa tirkistellä kun samanlaiset vetää kameroiden edessä alkoholia, sekoilee ja nussii talon jossain nurkassa. Mitään muutahan ohjelmassa ei ole ollut enää vuosiin tai jos on niin sivuseikkana.

Idioottiteineille, katkerille ämmille ja rumille peräkammarinpojille suunnattu tirkistelyohjelma.

[/quote] saat pitää väärät luulosi, mutta usko pois, ihmisen käyttäytymisen seuraaminen on mielenkiintoista. Psykoterapeutin analyysit asukkaista ovat ihan parhaita. Kännibileitä en ekakauden jälkeenole jaksanut seurata, joten välillä toki jää katsottamattakin.

Vierailija
38/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä odotettu tätä iltaa :D Sipsit ja muut mässyt ovat valmiina. Viime vuoden esitys oli ihan floppi ja odotukset tälle kaudelle ovat korkealla. Toivottavasti joukosta löytyy tasaisesti sekä miehiä että naisia, nuoria ja vanhoja ja erilaisia persoonia laidasta laitaan. Alkaisi jo! :)

Vierailija
39/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:48"]Koko kesä odotettu tätä iltaa :D Sipsit ja muut mässyt ovat valmiina. Viime vuoden esitys oli ihan floppi ja odotukset tälle kaudelle ovat korkealla. Toivottavasti joukosta löytyy tasaisesti sekä miehiä että naisia, nuoria ja vanhoja ja erilaisia persoonia laidasta laitaan. Alkaisi jo! :)

[/quote] Samaa mieltä.

Vierailija
40/51 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 ostettu ja en todellakaan kutsu ketään. Toivottavasti on oikeasti hyviä persoonia ympäri suomenmaata ja saa olla joku eksoottinenkin joukossa joka asuu Suomessa. On olemassa oma elämä mutta siihen kuuluu nyt BBajan vaan pakolliset kuviot ja muutama sovittu juttu viikonloppuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan