BB 2014
Joko on huomiseksi laitettu paikat kuntoon? Pyydättekö kavereita kylään katsomaan aloitusta? Meillä on kavereita tulossa kattoo aloitusta ja kämppä on tiptop kunnossa! Kuohuviiniä tortillasnakseja tarjolla.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:36"]
Mitä huomennako se alkaa?
[/quote]
joo
kyllä mun mielestä viime vuonnakin se kick off oli suora eikä mikään nauhoitettu. Ja herkut on valmiina!
Viime vuosi oli poikkeus kun oli "julkkis", en sitä katsonut. Mutta kaikilla taviskausilla on menty taloon ensin ja seuraavana päivänä vasta alkanut subilla lähetykset.
Mä taas niin haluaisin, että siellä ois julkkiksia(kin).
Ainakaan Laura Malena ei taloon päässyt.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:47"]
Oletko harkinnut elämän hankimista paskan seuraamisen sijasta?
Kutsutko kavereita seuraamaan wc-pöntössä olevia pökäleitäkin?
[/quote]
Oletko sä koskaan ajatellut, että elämää se on tuokin, kun seuraa BBtä?
Naurettavampaa ovat teikäläiset, jotka ovat olevinaan tositelkkariseuraajia ylempänä.. Niinpä, mitä se tekee teistä, jotka mollaa elämättömiä elämiä... ootte hurjan paljon alempana. :)
Pelkkä paritusohjelma ollut jo monta vuotta.
huomenna ne menee taloon 20.00 alkaa lähetys
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:54"]
Mä taas niin haluaisin, että siellä ois julkkiksia(kin).
[/quote]
On siellä joku Sanna Suutari tai Miss Lothar tänäkin vuonna.
Ihanaa kun vanhat asukkaat kirjottelee facebookissa niin kaihoisasti omasta kaudestaan. Varsinkin nämä uudempien kausien tyypit, joista ei ole vielä niin kauaa. Hienoa että talossa on ollut asukkaita, jotka arvostaa sitä kokemusta, eikä käyneet vaan tuotannon kutsuasukkaina poimimassa marjat päältä ja sitten "olen tämmöisen yläpuolella".
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:39"]
kyllä mun mielestä viime vuonnakin se kick off oli suora eikä mikään nauhoitettu. Ja herkut on valmiina!
[/quote]
Mä söin BB-herkut jo eilen... :(
Eikö aina edellisillä kausilla kilpailijat ole julkistettu etukäteen n. vuorokautta ennen vai muistanko väärin? Olen meinaa satavarma että yks tuttu astelee taloon..
Yksin kattelen illalla ja jännitän, että minkälaista porukkaa taloon astelee sisään :)
Oletko harkinnut elämän hankimista paskan seuraamisen sijasta?
Kutsutko kavereita seuraamaan wc-pöntössä olevia pökäleitäkin?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:48"]
Eikö aina edellisillä kausilla kilpailijat ole julkistettu etukäteen n. vuorokautta ennen vai muistanko väärin? Olen meinaa satavarma että yks tuttu astelee taloon..
[/quote]
Ei, kyllä ne on pidetty salassa aina taloonmenoon asti. :)
Veikkaus kehiin että Sanna Suutari on taloon menijöiden joukossa ns. julkkiksena. Voisin lyödä tästä vaikka vetoa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:39"]
[/quote]
Mä söin BB-herkut jo eilen... :(
[/quote]
Nou hätä! Tänäänkin on kaupat auki.
Miten tuo kun tänä vuonna kick-off on suora, niin näkyykö 24/7:ssa talo vai se studio jossa asukkaat esitellään? Aiempina vuosina on asukkaat menneet taloon paivänä 1 ja seuraavana päivänä on tullut nauhoitettu kick-off. On voinut katsoa asukkaiden taloon menon ekana iltana ja sitten vasta seuraavana iltana ne haastikset.