Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologian opinnot kiinnostaa, apua kaivataan!

Vierailija
23.08.2014 |

Onko täällä psykologiaa opiskelevia/psykologeja? Olen kiinnostunut psykologin ammatista, mutta en tiedä siitä juuri mitään. Millaista psykologiksi opiskelu on? Millainen ihminen sopii psykologiksi? Olen miettinyt myös lääkärin ammattia enkä tiedä kumpaa kohti pyrkiä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:39"]

Onko täällä psykologiaa opiskelevia/psykologeja? Olen kiinnostunut psykologin ammatista, mutta en tiedä siitä juuri mitään. Millaista psykologiksi opiskelu on? Millainen ihminen sopii psykologiksi? Olen miettinyt myös lääkärin ammattia enkä tiedä kumpaa kohti pyrkiä...

[/quote]  kumpaankin vaikea päästä, sen tiedän että mikäli meinaa lääkikseen niin kannattaa lukiossa ottaa syventävät kemia, fysiikka ja biologia ja pitkästä matematiikasta ei oo haittaa.

Vierailija
2/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni psykologian pääsykokeissa on todella suuressa roolissa tilastomatematiikka. Jos minulla on vanhentunutta tietoa, niin oikaiskaa! Suosittelen siis kertaamaan tilastomatematiikkaa todella hyvin, ehkä jopa käymään iltalukiossa kurssin siitä muistin virkistämiseksi, ellei se ole hallussa. Psykologiaa eivät kaikki pääse ensiyrittämällä lukemaan, joten kannattaa harkita myös perusopintojen suorittamista avoimessa yliopistossa. Helpottaa sisäänpääsyä ja pääset jo opiskeluissa alkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni psykologian pääsykokeissa katsotaan myös luonnetta haastattelussa.

Vierailija
4/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykan pääsykokeet on erilaisia eri yliopistoihin...esim Hgissä tilasto- ja artikkeliosuudet..